کد خبر 1269748
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
معینی: بازیکنان فعلی تیم ملی مانند نسل ۹۸ خوب هستند/ با شکست کره می‌توانیم به جام جهانی بسیار نزدیک شویم

پیشکسوت تیم ملی گفت: از دروازه تا خط حمله ما پتانسیل بالایی دارد و می‌توانیم بهتر هم بشویم و این تمام توان و قابلیت‌های ما نیست.

به گزارش مشرق، مسعود معینی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از وقتی عزیزی خادم هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده گرفته با تفکرات خوب و آرامش عمل کرده و این آرامش و کم حاشیه بودن بر تیم ملی اثر مثبت می‌گذارد. بر خلاف کی‌روش، اسکوچیچ ارتباط خوبی با مربیان داخلی دارد و انتخاب کادر او شامل وحید هاشمیان و کریم باقری هوشمندانه بوده است. ما بازیکنان برجسته و باکیفیتی داریم که در حد تیم ملی ۹۸ خوب هستند و با آرامش روانی و تمرکز بالایی بازی می‌کنند.

وی درباره عملکرد تیم ملی مقابل عراق اظهار داشت: بازی با عراق همیشه سنگین و حساس بوده، اما آنها با تیم قدرتمند سال‌های قبل خود تفاوت زیادی دارند. بازی در اختیار ما بود و آنها می‌خواستند با درگیری و حاشیه به ما ضربه بزنند. با یک حمله حساب شده در دقیقه ۳ به گل رسیدیم و کار برای حریف خیلی سخت شد. چینش ما نسبت به بازی قبلی خیلی بهتر بود و اشتباهی در خط دفاع نداشتیم. گل‌های ما در فواصل مناسبی به ثمر رسید و هنگامی که گل اول را زدیم می‌شد در چهره ادوکات (سرمربی عراق) دید که قافیه را باخته است.

معینی ادامه داد: البته مقابل سوریه اصلا هماهنگ نبودیم و دلایلی داشت، اما مهم ۳ امتیاز بود که گرفتیم. کره و ژاپن هم در بازی اول خود به مشکل خوردند و طبیعی بود. هر بازی یک طرح بازی (Match senario) خاص دارد و مقابل عراق هم سناریوی موفقی داشتیم و خدا هم به ما کمک کرد تا گل اول را زود به ثمر برسانیم. از دروازه تا خط حمله ما پتانسیل بالایی دارد و می‌توانیم بهتر هم بشویم و این تمام توان و قابلیت‌های ما نیست. با اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم، اما اسکوچیچ توانست به خوبی تاکتیک‌های خود را پیاده کند و تداوم داشتن در این مسیر بسیار مهم است.

پیشکسوت تیم ملی در رابطه با دیدارهای بعدی و نبرد با کره جنوبی تصریح کرد: در این گروه سایر تیم‌ها به نحوی قبول کرده‌اند که ایران و کره شانس اول صعود هستند، اما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. بازی با کره در تهران است و این یک امتیاز ویژه برای ماست. ما در ۹۰-۸۰ درصد بازی‌ها مقابل کره در آزادی موفق بوده ایم و این بار هم می‌توانیم پیروز باشیم. اگر کره را شکست دهیم ۷۰-۶۰ درصد راه صعود را رفته ایم. کاش میشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد حضور هواداران بودیم و مثلا ۲۰ هزار نفر برای حمایت تیم ملی می‌آمدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 1
    بازیکنانی آلن خوبن کسی نمیگه بدن ولی بگرد پای نود و هشتیا نمیرسن، دیدم که میگم ...
  • Ifdjg IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    اوههه،بازم چسناله دهه شصتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس