کد خبر 1269558
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
حسین شریعتمداری نمایه

یک تیپ از مدعیان اصلاحات تشکیل شود و مدعیان اصلاحات جهت اعزام به افغانستان در آن ثبت‌نام کرده و برای مبارزه به پنجشیر و یا هر نقطه دیگر افغانستان اعزام شوند. نام « تیپ اصلاحاتیون» !

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در مطلبی تحت عنوان «بسم‌الله، بفرمائید ثبت‌نام کنید!» نوشت:

برادر عزیزمان آقای حسن عباسی نظر شنیدنی و جالبی مطرح کرده‌اند که اگر با یک پیوست اجرایی و عملیاتی همراه شود می‌تواند ادعاهای یک جریان سیاسی غربگرا و پُر مدعا را نیز به بوته راستی‌آزمایی کشانده و نقش تعیین‌کننده‌ای در جدایی آب از سراب داشته باشد. برادر عباسی نوشته‌اند:

« اصلاح‌طلبانی که امروز علم جنگ برداشته و نظام را به مداخله در فتنه ‎پنجشیر تحریص می‌کنند، همان کسانی هستند که در زمان اشغال کویت توسط صدام و حمله آمریکا به عراق، صدام را خالد بن ولید خوانده و خواستار مداخله ایران در جنگ خلیج‌فارس به نفع صدام شدند». در این باره گفتنی است:

۱- باید به نوشته ایشان اضافه کرد که مروری گذرا بر مواضع مدعیان اصلاحات به وضوح نشان می‌دهد نظری متفاوت با خواست و منافع آمریکا - و اسرائیل- نداشته‌اند به‌گونه‌ای که برای پیش‌بینی موضع آنها درباره فلان موضوع، می‌توان به موضع آمریکا در آن خصوص مراجعه کرد. این خصیصه ذلت‌بار مدعیان اصلاحات (البته برخی از آنها و نه همه آنان) بیرون از دایره ادعاست و به آسانی قابل دیدن و اثبات است. به‌عنوان مثال و فقط به عنوان مثال بخوانید؛

۲- وقتی آمریکا و متحدان غربی و عبری و عربی آن برای اشغال سوریه و خارج کردن این کشور از محور مقاومت همداستان شده و ائتلافی با نام فریبنده « دوستان سوریه» ! تشکیل داده و سیل اسلحه و مهمات را برای تروریست‌های تحت مدیریت خود به سوریه گُسیل داشتند، ایران و حزب‌الله لبنان که این حرکت را در تقابل با منافع و موجودیت مقاومت (از جمله ایران اسلامی) می‌دانستند به کمک دولت سوریه شتافتند، در آن هنگام مدعیان اصلاحات جیغ بنفش می‌کشیدند که چرا باید به سوریه برویم؟! یعنی دقیقاً همسو با آمریکا و متحدانش و در دشمنی آشکار با مردم وطن خود (بخوانید وطن‌فروشی)!

۳- آمریکا (به اعتراف صریح هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا در کتاب خاطراتش -HARD CHOICE- انتخاب سخت) تروریست‌های تکفیری داعش را ساخت و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و عربستان و امارات و ... را به حمایت سیاسی و تسلیحاتی این گروه وحشی فراخواند. سران داعش بی‌مهابا و به صراحت اعلام کردند که هدف نهایی آنها ایران اسلامی است و حرکتی که از موصل عراق آغاز کرده‌اند در ایران به نتیجه نهایی می‌رسد! حفاظت از جان و مال و ناموس مردم ایران و عراق و سوریه و ... برای ایران یک وظیفه قطعی دینی و ملی و انسانی بود و بی‌توجهی به آن گناهی بزرگ و نابخشودنی بود. درک این نکته بدیهی برای کودن‌ترین افراد هم قابل درک بود و بسیار بعید بوده و هست که مدعیان اصلاحات از فهم آن عاجز بوده باشند! ولی این فرقه غربگرا قتل‌عام زن و مرد و کودک هموطن خویش به دست داعش و به‌اسارت و کنیزی گرفتن دختران مظلوم این مرز و بوم از سوی تروریست‌های داعش را فقط به این علت که خواست آمریکا و اسرائیل است بر مخالفت با خواست دشمنان تابلودار وطنشان ترجیح دادند و فریاد برآورده و زمین و زمان را به هم دوختند که چرا باید جوانانمان را برای مقابله با داعش به سوریه و عراق اعزام کنیم؟! و به‌گونه‌ای سخن می‌گفتند که انگار اعزام نیرو به سوریه و عراق، صدقه دادن به آنهاست و اصلاً به روی نامبارک خود نمی‌آوردند که ایران اسلامی در این حرکت از جان و مال و ناموس ملت خود دفاع می‌کند و ...

بیهوده نبود که نتانیاهو می‌گفت اصلاح‌طلبان اصلی‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند! و گفتنی است شعار « نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» را تارنمای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به مدعیان اصلاحات پیشنهاد -بخوانید دیکته-کرده بود.

به این بخش از سخنان یکی از همین مدعیان دو آتشه اصلاحات که در اصفهان ایراد شده بود توجه کنید! می‌گوید: « مگر ما این جوان‌های عزیز را از سر راه آوردیم، همین‌طوری بفرستیم تا شهید شوند. ما دلمان می‌سوزه که جوان‌هایمان چرا باید شهید بشوند. چرا مردم باید کشته بشوند»!

یعنی ایشان و طیف غربگدای متبوعش نمی‌دانند که اگر پای داعش به ایران می‌رسید علاوه‌بر قتل‌عام وحشیانه توده‌های مردم، زنان و دخترانشان را هم به کنیزی و اسارت می‌برد و... عجب غیرتی؟! و چه وطن‌فروشی آمیخته به ذلتی؟!

۴- اکنون هم که آمریکا در افغانستان با شکست مفتضحانه‌ای روبه‌رو شده است و آرزوی دیرینه خود که برپایی جنگ مذاهب و اقوام و کشاندن پای ایران به این توطئه است را برباد رفته می‌بیند، همان فرقه سیاسی غربگدا برخلاف سر و صدای قبلی که سوریه و عراق و داعش به ما چه ربطی دارد (بخوانید چون به زیان آمریکاست) امروز جیغ می‌کشند که چرا علیه طالبان (به نفع آمریکا) وارد جنگ نمی‌شویم؟!

۵- حالا یک پیشنهاد منطقی و همه‌پسند در میان است و آن اینکه یک تیپ از مدعیان اصلاحات تشکیل شود و مدعیان اصلاحات جهت اعزام به افغانستان در آن ثبت‌نام کرده و برای مبارزه به پنجشیر و یا هر نقطه دیگر افغانستان اعزام شوند.

نام « تیپ اصلاحاتیون» ! هم اسم با مسمایی برای این تیپ است! اگر در ادعای خود صادق هستید، بسم‌الله، بفرمائید در این تیپ ثبت‌نام کنید ! بهانه نیاورید که این حرکت با سیاست‌های رسمی نظام ناهمخوان است! چرا که، اولاً ؛ تاکنون کدام حرکت شما با سیاست‌های نظام همراه بوده است ؟! ثانیاً؛ کدام موضع و اقدامتان با خواست آمریکا ناهمخوان بوده است؟!

ثالثاً؛ (بلاتشبیه و با پوزش از این تشبیه که قیاس‌مع‌الفارق است) مگر فاطمیون و زینبیون با اجازه دولت‌های خود به جنگ با داعش رفته‌اند؟! شما هم تحت عنوان تیپ «اصلاحاتیون» به افغانستان بروید با این تفاوت که آنها به دفاع و حمایت از مردم مظلوم و در مخالفت با آمریکا و عربستان و امارات و دولت‌های اجق وجق عربی برخاسته‌اند و شما ... !!!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 121
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    98 12
    حاجی عالی بود ایولا به این قلم هدف بزن فرمانده تیپ تاجزاده فرمانده اطلاعات دهباشی عقیدتی زیبا کلام افراد تیپ سلبریتیها و پادوهای غرب محل آمزش و تجهیز پنجشیر منابع مالی هدیه بچه حزب الهی ها
    • DE ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      14 1
      خخخخ
    • DE ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      53 4
      عالی
    • DE ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      10 1
      ایول
    • احمد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      12 2
      خخخخ. عالی نوشتی! سردار قلم عالی تحلیل کرد. . تو هم عالی نوشتی: فرمانده تیپ اصلاحاتیون تاجزاده!! اما اینا خودشون که نمیرن. بچه هاشونم فرستادن اونور! همین خاتمی که بچه های مردم رو ۸۸ میکشوند تو خیابون لیلا دخترش ۱۲ ساله و پسرش طه هم چند ساله خارج هستد. آمریکا. انگلیس و... این جماعت افساد طلب پشت لب تاب و سیستمشون قایم میشن. خخخ
    • محمد IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      19 3
      زنده باد آقای شریعتمداری ، قلمت سبز
    • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      9 1
      واقعا حق گفتن ما هم خیلی دوست داریم یک تیپ خخخ البته یک نفرشون هم نمی یاد اگه اومدن تشکیل بدید تجهیزش هم بسپرید به عهده اربابشون بفرستید پنجشیر ببین چقدر خوب می جنگن یا خیال کردن شیعه انقدر خام هست بعد 1400 سال دشمنی و حقه بازی بعد 40 سال رساندن دشمنی به اوج اون ما پاشیم بریم جان خودمون رو به خطر بندازیم شهید بدیم برای دشمن درجه یک خودمون و این نفوذی ها :))))) خدایی اینا خیلی خودشون رو زرنگ فرض کردن همین های که تا دیروز هر کاری جهت تخریب این قدرت نظامی و اعتقادی می کردن حالا که می بینن کدخداشون هم که گفتن قدرت اول جهان هست دیگه حریف طالبان نمی شه و جز شیعیان مقاومت کسی نمی تونه تو جنگ پیروز بشه اینا رو بفرستیم اونجا با یک مشت حرف منافقانه نه داداش پاشید این عرصه جهاد چون زیاد از اون تعریف می کنید افتخارش رو می زاریم برای خودتون عزیزان جماعت فسادطلبها ، برید بجنگید ببینم چقدر از عقایدتون دفاع می کنید.
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      2 2
      مساله خیلی واضح است. آمریکا به عنوان قدرت اول نظامی دنیا بعد از 20 سال جنگ و دادن هزاران کشته و روزی 100 میلیون دلار خسارت مفتضحانه از افغانستان عقب نشینی کرد. چرا؟ چون طالبان نیروی بسیار قدرتمند است، حمایت اکثریت مردم افغانستان و بویژه هفتاد درصد روستایی آن را دارد. اینها می خواهند ایران را وارد جنگ احمقانه با چنین گروهی بکنند...حال آنکه نه این گروهی ادعایی برای خارج از افغانستان و خطری برای ایران دارد و نه کاری با عقاید شیعیان و دشمنی با غیر پشتون ها داشته است. از تمام گروهها نیرو جذب کرده و ولایات را به نیروهای محلی سپرده است. آنچه در پنجشیر هم گذشت صرفا نتیجه ماجراجویی یک جوان جاه طلب بود که ناگهان از فرانسه برگشت و با ادعای ژن خوب ، قهرمان بازی درآورد. با آنکه بسادگی می توانست با طالبان توافق کند. چنانچه تاجیگهای تخار و بدخشان و هرات و.. همه با طالبان توافق کردند و خونی هم ریخته نشد. یادمان نرود وقتی ربانی و مسعود و متحدانشان با زور اسحله دولت نجیب الله را شکست دادند و با دهها هزار کشته افغانستان را تصرف کردند، هیچ جایگاهی به هزاره ها ندادند و سپس به قتل عام بی سابقه شیعیان کابل دست زدند اما همان زمان اصلاح طلبان ایرانی بشدت از آنها حمایت کردند. آنچه اصلاح طلبان را بر افروخته است فقط غصه و غیرتی است که از شکست ارباب دارند. از آن بدتر هم نگرانی از الگو شدن افغانستان در اجرای احکام شریعت اسلامی و ایجاد و امنیت و آبادی است.
    • ایرانی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      حالا که دیگه اسلاح طلبا کاملا از بین رفتند این حرفها چیست؟؟
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      فرمانده واکسن و بهداشت هم باشه
    • محمدایوب IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      8 0
      سلام 13 اولا حاج حسین دمت گرم. دوم شماهم دمت گرم. اما اگر درمیان اصلاح طلبان یک مرد پیدا کردی. سلام مرابرسان. سوم اینها فقط حرف میزنن. ...
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      اصلاحاتیون فقط دنبال مفت خوری و سوء استفاده جناحی و بالا کشیدن اموال مردم هستند. اهل پول جمع کردن با وطن فروشی هستند.
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      وای خدا ترکیدم از خنده هم بابت تیتر حاج حسین و هم نظر این عزیز!
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    48 10
    اینا اگر داعش به ایران هم حمله میکرد دو دستی کشور را تحویل داعش میدادند و میگفتند منافع امریکا در خطر نیفتد
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      3 1
      هزار شکر خدا که رهبر معظم انقلاب برای بار سوم بعد از جنگ صدام و کویت و غایله اولیه طالبان تندرو در سال 77 و شهادت مشکوک دیپلماتهای ایرانی و دسیسه هرباره غربگراهای مزدور یک بار دیگر امروز با هوشیاری و دقت الهی خویش ایران و میلیونها ایرانی را از جنگی ویرانگر و اوارگی و مرگ نجات دادند امیدوارم جنگ ناجوانمردانه بیولوژیک کرونا هم که از طرف شیطان بزرگ و فرقه گلوبالیستهای ابلیس بر جهان و ایران تحمیل شده هرچه زودتر با عنایت خداوند به اخر برسد
  • نیما HK ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    44 4
    دقیقا
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    19 61
    باز این پیداش شد
    • حسین IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      60 9
      به کوری چشم تو
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      49 6
      ترسیدی به خودت؟
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      13 2
      ساکت شو اسلاحاتی
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      6 1
      فکر کنم تو یکی نمیخوای بری جنگ . خجالت نکش !کدخدات که بعد قتل و غارت در رفت حجاریان و زیباکلام و ... هم نشستن تو خونه اسپرسو میخورن آروغ سر پیری و شکم سیری میزنن . همش کشکه
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      اومد دنبال ............. باشید
    • DE ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      6 1
      نه جوجو باز تو خودت پیدات شد .امثال تو برای خریدن سبزی خوردن سر محل هم با ماشین میرن خرید. عرضه دو قدم راه رفتن ندارن چه برسه برن افغانستان بجنگند .اصلا بیخیال جنگ . برای هوا خوری و استراحت یه تیپ تشکیل بدهید برید افغانستان. با شلیک اولین گلوله همه تون ........ میترسید فرار میکنید.
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      6 1
      شما دنبال سوراخ موش باش !!!
    • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      7 1
      خوشحالم که این برداشت رو از سردار قلم داری دیگه هر بار کاسه کوزه شما رو خراب می کنن با منطق. خدا بهشون عمر بیشتر بده به کوری چشم فساد طلبها.
    • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      5 1
      واقعا خدا حفظش کنه... هر وقت ایشون پیداش میشه دشمن پناه می‌گیره. اما موشک های ایشون نقطه زنه !!! : ))
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      4 0
      از سلبریتی و مزدور رسانه ای و سیاسی و هر چی، هرکی، نامردین این تیپ اصلاحیون رو تشکیل ندین و نفرستین افغانستان. سوابق شون هم باید بررسی بشه فقط از اصلاحات و غلامان حلقه به گوش علیا حضرت ملکه باشن..
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      7 2
      اشکال نداره، برو ......عوض کن!
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 2
      بیخیال شید
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    14 39
    حمایت از مقاومت روشهای مختلف داره،کی گفت حتما بجنگیم تو افغانستان؟ کمترینش اینه که طالبان رو تطهیرنکنید و دررسانه ها صدای مظلومینِ پنجشیرباشید.
    • احمد IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      4 2
      اولا دولتی که طالبان را تطهیر می کرد رفته است! ظریف که از تروریست های طالبان استقبال می کرد رفته است... دوم اینکه مواضع دولت مردمی درباره طالبان رو بخون. ببین سخنگوی وزارت خارجه چه جوری درباره امنیت مرزها و... خط و نشون کشیده براشون. سوم اینکه مصاحبه سخنگوی طالبان با شبکه افق که البته بیشتر با طرح شبهه توسط مجری با سواد شبکه همراه بود کاریه که همه رسانه های حرفه ای دنیا انجام دادند. مثل بی بی سی انگلیسی (نه فیک نیوز یا بی بی سی فارسی!). تلوزیون رسمی روسیه. چین و... چهارم اینکه ماجرای افغانستان یک درگیری داخلی هست. پاکستان هم حامی طالبانه و هرگونه مداخله توسط ایران یعنی آغاز جنگ شیعه و سنی و به آتش کشیده شدن منطقه. درک این واقعیت سخته برات؟ علتش اینه که سرت رو کردی تو کتابهای تخیلی زیباکلام و پیج های زرد و فیک نیوزها... خدا عاقبتمون رو با این طرز فکرها ختم به خیر کنه!
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 1
      دروغ نباف
    • سعید IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      3 0
      خطاب به 00:28: انگار چنابعالی از سابقه اصلاح طلبان در این زمینه خبر نداری یا خودتو زدی به اون راه.!!!! ایران رسما از تشکیل دولت فراگیر در افغانستان حمایت کرد و حمله به پنجشیر را هم محکوم کرد. چه کسی در دولت ، طالبان را تطهیر کرد جناب؟!!! خطاب اصلاح طلبان خطاب به فعالان رسانه ای نیست که شما از کار رسانه ای مثال می زنید. خطاب اصلاح طلبان به مسئولان است که در جنگ افغانستان به نفع جبهه پنجشیر وارد شوند. کمی تاریخ بحون تا بدونی که زمانی اصلاح طبان خواستار ورود ایران به جنگ اول خلیج فارس برای حمایت از صدام حسین بودند.!!!! زمانی که ائتلاف شمال با طالبان می جنگید حواستار جنگ با طالبان از سوی ایران شدند و زمانی که ائتلاف غربی در سال 2001 به افغانستان حمله کرد ، خواستار حمایت نظامی از طالبان شدند!!! همین طیف سیاسی همواره مخالف حضور ایران در عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم داعش بودند!!!!.در حال حاضر ایران موضع بسیار هوشمندانه و عقلایی را در قبال حوادث افغانستان در پیش گرفته است و نیازی به تعیین تکلیف برای ایران از سوی امثال جنابعالی که بسیار هم بی اطلاع در این زمینه هستید ، نیست.
    • علی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 1
      عزیز برادر! چرا فکر میکنی عدم حمایت (نظامی) از پنجشیر بخاطر حمایت از طالبان هست؟!!
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      پرفسور طالبان با تیر تفنگ همه افغانستان گرفت بعد تو داری شعار میدی خوب اگر،،،،.داری بیا برو ،مطبوعات ما چه ارتباطی با گرفتن یا نگرفتن کابل دارد تا کی میخوای آویزون به هواپیما بشی
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      اها یعنی خوشکل خوشکل بشیم تریبون مقاومت دروغی یک مشت عشق غرب که تو چند روز شکست خوردن این مقاومت واقعا افسانه ای هالیوودی:))) خوب غرب که انقدر دوستشون داشت می تونست حمایت تسلیحاتی تا دندان از اونا بکنه و نیرو براشون بفرسته همین خود شما اصلاحطلب ها که انقدر مقاومت مقاومت می کنید برید کمکشون.
    • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      4 1
      آنچه در پنجشیر هم گذشت صرفا نتیجه ماجراجویی یک جوان جاه طلب بود که ناگهان از فرانسه برگشت و با ادعای ژن خوب ، قهرمان بازی درآورد. با آنکه بسادگی می توانست با طالبان توافق کند. چنانچه تاجیگهای تخار و بدخشان و هرات و.. همه با طالبان توافق کردند و خونی هم ریخته نشد.
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 1
      فقط حرفش رو زد پس کشیدی بزدل؟ بیا برو بجنگ.. پنجشیر را حمایت کنید! تو تو عمرت اسم پنجشیر رو شنیده بودی؟ یهو واست مهم شد؟
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      2 1
      چقدرم شما اصلاحیون صدای مظلومین هستید 8 سال دولت تدبیرتون مظلومین رو مظلوم تر کرد.
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      4 1
      مظلومین یا تجزیه طلبان
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      2 3
      ما هیچ نسبتی با هیچ کدوم از طرفین دعوای افغان ها نداریم. پسر مسعود هم بره از همون اروپا و آمریکا و کسایی که دارن تو شبکه های اجتماعی بادش میکنن و ازش پهلوون پنبه میسازن کمک بخواد.
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 1
      چیه؟ ترسیدی؟ الحق که حاج حسین روی نقطه خوبی دست گذاشت.
    • DE ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸ حمایت از مقاومت روشهای مختلف داره،کی گفت حتما بجنگید ؟ کمترینش اینه که امریکا رو تطهیرنکنید جاسوسی برای امریکا نکنید آدرس دور زدن تحریمها را به امریکا ندهید روحیه مردم را تضعیف نکنید اقتصاد و معاش و زندگی مردم را در مقابل برجام گروگان نگیرید بلندگوی رادیو آپارتاید و صدای بنگاه لجن پراکنی بی بی سی و بی بی چل و بی بی خل نباشید.. دررسانه ها صدای مظلومینِ خسارت دیده از امریکا باشید. چون نمیتونید شات آپ کنید و ساکت شوید . انگلیسی گفتم خوب بفهمید
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    35 4
    اینا مگه جرات دارن داخل افغانستان که هیچ، همون لب مرز افغانستان وایسن؟!
    • سالار IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 3
      احتمالا شما تا الان ایران رو نگه داشتی
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      4 0
      نه حتما شما نگه داشتی !!!! دمتم گرم مرحبا به غیرتت.....
  • DE ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 4
    شما مشرقی ها هم طرفدار چه فردی هستید!
  • DE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 3
    سانسورچی
  • SG ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 1
    بهت گفتم سانسورچی بی لیاقت عذر می خواهم
  • SG ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 3
    بهت گفتم سانسورچی بی لیاقت عذر می خواهم
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    در سوریه جوان ها از ایران و ناموسشان دفاع کردند. شما اصلاحاتیون را تشکیل دهید و به پنشیر بروید و از آمریکا دفاع کنید. بسم الله
  • US ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    عالی
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    12 1
    الحق که دستت بوسیدنیس. سردار قلم
  • حمید IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 1
    چه شود قیافه زیباکلام و حجاریان و تاجزاده در لباس رزم ؟! خخخخخخخخخخخ
  • DE ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    5 0
    تیپ اصلاحاتیون از غرب پول میگیرن تا سر ملت ایران را به باد بدن .. اصلاحاتیون درست مانند تیپ منافقین رجوی و ابوبکر بغدادی هستند ، با این فرق که رجوی و بغدادی با چاقو سر می برن ، ولی اصلاحاتیون با پنبه سر ملت را زیر آب می کنند.
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    5 0
    یکجا معرفی کنند بی شرف ام اگر نرم کمک احمدشاه مسعود
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      امروز خبرش اومد که به اولین ایرانی برای ورود به افغانستان ویزا دادن.پیگیری کنی احتمالا بهت بدن
    • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      2 0
      از مرز زمینی عبور و مرور صورت میگیره کسی هم جلوتو نمیگیره. بفرما
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      داداش بیخیال احمد شاه مسعود را کجا میخوای پیدا کنی ؟برو بگی بخواب نصف شبی
  • خ IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    9 3
    اصلاح طلبان خوارج زمان هستند دراردوگاه ایران
  • م.اکبری IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    سلام ضمن تشکر ازمبتکر این فکر ، این به اصطلاح اصلاح‌طلب ها که زورشان به حرف زدن ها می رسد لطف کنند با دوربین حداقل با دوربین درحمایت از پنجشیری ها به آن دره فقط نگاه کنند نه اینکه بجنگند ببینیم این جربوزه را دارند ،من که براین باورم ندارند ؛ این دروغگویان.....
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 1
    این جماعت رو باس وسط یه بیابون بی آب و علف ول کرد تا قدر عافیت بدونن.جماعت پر ضرر..
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    اینها نه این که اعتقاد درستی به قیامت ندارند!؟م... هستند از یهود جون دوست تر هستند.
  • ناشناس IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 0
    هنوز هیچ مرکزی برای نام تویسی اعلام نشده ترسیدن... اینها فقط ساخته شدن برای فتنه های وطن فروشی
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 2
    ما اماده ایم یک اسلحه و یک وسیله نقلیه برام جور کنید انشالله فردا پنجشیرم . درود بر اصلاحات
    • US ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      فردا صبح یک تویوتا لنکروز با چند تا تیربار و وینچستر و سه تا جعبه نارنجک بعد از خروجی گمرک اسلام قلعه میاد دنبالت. ساعت 9 صبح اونجا باش میاد می برتت پنج شیر
  • علی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    چه افتضاحی بشه این تیپ!! فکرشو بکن شهید مصطفی تاج شاه زاده! سردار شهید زیباکلام! گروهبان یکم شهید حسن روحانی!
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 0
    مثل همیشه حرف حساب و بی جواب
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 0
    باید به اجبار بفرستنشون از شر همشون یکبار برای همیشه راحت میشیم
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    احسنت به اقای شریعتمداری ای ول اصلاح طلبها ترسوتر وذلیل ترازان هستند که بجنگند
  • امید IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    اینجا دیگه نمی‌خوان یعنی به نفعشون نیست که حضور داشته باشند میان میندازن گردن همدیگه!!!
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    یعنی نابود کردی افساد طلبلن رو
  • سید روح اله IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    تمام زندگی یک منافق در این دنیا خلاصه میشود و اگر مرگ به آنها روی بیاورند گریزان میشوند هنگامی که ناقوس مرگ نواخته شود مرد از نامرد جدا میشود. حتی یک اصلاحطلب به جنگ نخواهد رفت. دروغ و ترس از مرگ دو خصلت بزرگ یک منافق هست.
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    5 5
    شاید اصلاحاتی ها مشکلاتی هم داشته باشند ولی عزیز لطفا تو سکوت کن
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      یعنی عزیز تو فقط باید حرف بزنی..... به این بیان منطقی جواب درست بده مرد حسابی
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      هر چی میشه میگی سکوت کن چون جواب منطقی مستدلی نداری دچار هذیان گویی میشوی پس خودت دهنتو ببند
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 1
    مشرق خیلی داری تند میری
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 0
    برای افسادطلب جماعت فقط دنیا مهمه؛ برای این کارها که شما می گویی آدم باید وجود داشته باشه ... و البته کمی هم شرف و غیرت!
  • هادی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 4
    یه سوال دارم. جواب بدید لطفا. چطوریه که اگه با داعش تو سوریه و عراق و یمن نجنگیم باید وسط تهران باهاش بجنگیم اما جنگ با طالبان تو پنجشیر ازین قضیه مستثناست. مگه افغانها مسلمان نیستند؟ اونها که برعکس سوریه و یمن شیعه دوازده امامی هستن. ارزشی ها جواب بدید. ممنونم از همگی
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      خودتو زدی به خواب؟! یا......؟!؟!؟! به هر جلبکی بگی برات تفسیر میکنه
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 3
    اصلاح طلب ها تروریست نیستن که بخوان اصلاحاتیون نتشکیل بدن دفاع از کشور بر عهده نیروهای نظامی است نه سیاسی! نیروی سیاسی تهدید را شناسایی کرده و نیروی نظامی با آن مقابله می کند
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    این آقایان اصلاحات مطمن باشید اگرار داعش وارد ایران میشد اولین نفراتی بودند که پناهندگی کشورهای دیگر رو میگرفتن و دیگر برایشان جان و ناموس بقیه مردم مهم نبود چون خودشان در امنیت بودند.
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 2
    صد بارگفتم جناب شریعتی له یا علیه گروه یا کسی بد یا خوب نگو چون بواسطه اون وجهه رسانه ای که داری نتیجه عکسه خود دانی
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    5 6
    اگه پای داعش از سوریه یه ایران ممکن بود باز بشه،چه تضمینی هست که پای طالبان از افغانستان که هم مرز ایران هست به ایران باز نشه؟
    • محمد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      2 1
      پای داعش باز شد شما اصلاحطلب ها و امریکا پرست ها رفتید جنگیدید؟! شما نگران نباش همونایی که جلو داعش گرفتن شما بهشون فحش میدادید اگر طالبان اشتباه اضافه کنه جلوش میگیرن شما جماعت مشغول حرافی باشید
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      شما از تفاوت ماهوی طالبان و داعش اطلاعی ندارید. داعش داعیه حکومت جهانی داشت! و در اولین ویدئوش با الفاظ "ایها الفرس" ایها الرافضیون" ای فارس ها ای رافضی ها! ایران رو تهدید کرد. ولی طالبان حکومت افغانستان رو میخواد میگه با ما کاری نداشته باشید در صلحیم و باهاتون کاری نداریم. داعش چند ملیتی بود ولی طالبان از اقوام افغانستانی هستند. داعش تکفیری وهابی بود ولی طالبان حنفی ماتریدی هستند و از لحاظ عقیدتی زمین تا آسمان فرق دارند. البته این گفته ها صرفا در جهت روشن شدن اختلاف این دو گروه و میزان سطح تهدیدشون برای ایران بود و به منزله تایید طالبان نیست.
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 5
    چیه حاجی!
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    آمریکا اگر می خواست طالبان رو از بین ببره که سه سوت ناک اوتش میکرد.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    بهتره زیبا کلام فرماندهیه تیب اسلاح طلبان رو به عهده بگیره وهرچه سریعتر به پنجشیراعزام بشه
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    با دلايل بسيار قوي تر و مستدل تري لازم است تا در افغانستان دخالت كرد.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    سرطان اصلاحات دقیقترین عنوان برای این جماعت غربگدا هست کی بشه ایران عزیز از لوث وجود این ایادی امریکا و اسراییل پاک بشه
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 1
    بازم تو؟!
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 0
    باسلام خدمت اصلاحات و سلبیتی ها یا سه لیتری ها باتشکر از شما بخاطر حس انسان دوستیتات حالا دیکه نوبت شما ها هست که فرزندان و خودتان بروید و از مردم افغانستان دفاع کنید بخدا ما نمی گوییم که شما پول می گیرید کشته می شوید دقیقا همان دروغهایی که شما در مورد مدافعان حرم می گویید
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 2
    هزاران نفر بسیجی و انقلابی برای مدافع حرم شدن اقدام کردند که فقط تعداد کمی از آنها اعزام شدند. حالا اصلاحاتی ها برن خودجوش با طالبان بجنگند ما هم اینجا چیپس می خوریم تشویق شون هم می کنیم.
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      2 3
      اين ديدگاه مسموم به كشور
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      2 0
      چرا پاسخ من رو سانسور كرديد؟ 3 تا كامنت گذاشتم در مخالفت با طالبان و حمايت از مقاومت پنجشير همه رو سانسور كرديد!
  • ناشناس ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 1
    اینقدر در باب مغالطه زیاده روی نکن
  • اصلاحاتی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 1
    تنفنگ و سلاح و سنگین و موشک و پهباد بهم بدید تا برم
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 2
    اصلاحات اماده است امکانات را بدید فردا پنجشیریم
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 1
    شما هم شرایط رو آماده کن... ما بریم..
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    مساله دخالت در افغانستان نیست بلکه نکته اینست که جامعه مدنی ایران در برابر انچه در این کشور میگذرد نگرانست حمایت از احمد مسعود و مردم افغان را هم سیاسی و و دیپلماتیک و بشر دوستانه میخواهد نه مداخله گرایانه در امور این کشور .
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    اول آقای زیبا کلام ثبت نام کند و بعد تاجزاده این دو نفر از فرماندهان گردان اعزامی باشند حرف تا عمل ببینم چقدر به حرف و عمل شما یکی است به قول این عزیز خرجش هم حزب الهی ها می دهند.. تشرف..
  • عباس خسروی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    درود بر شما الحق و والانصاف که حرف حقی زدید. البته این موجودات به اصطلاح لیبرال اصلاح طلب حقیرتر و بدبخت تر و ترسوتر از این حرفها هستند که به جنگ یک موش بروند چه برسد جبهه جنگ با دشمن. خداوند بزرگ را شکر که منافقین و معاندین همه احمقهایی هستند که فقط نوک بینی خودشون را می بینند.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 2
    من طرفدار هیچ حزب و باندی نیستم ولی اصلاح طلبها دیگه رفتن و نیستن چیه همش برای انحراف اذهان عمومی مردم حاشیه سازی میکنین
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 3
    اولا که اینجا بحث اصلی دفاع از مظلوم هست ونه اصول گرا واصلاح طلب. دوما لزوما هرنوع حمایتی به معنای جنگ نیست، مثلا همین سید قلم آقای شریعتمداری میتونست تو کیهان درحمایت از مردم پنجشیر مطلب بنویسه. سوما میشه بگین خود آقای شریعتمداری چندبارداوطلب اعزام به سوریه وعراق ونبردباداعش بوده؟ ...
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      اولا که تشریف ببرید برای دفاع از مظلوم دوما چه مظلومی ؟ یک افغانی بیشتر قدرتمند بر یک افغانی کمتر قدرتمند حاکم شده البته حقوق و مرام او را هم احترام گذاشته و در نتیجه او یا باید تمکین کند یا کشته شود مثل اینکه مثلا اقلیت مسیحی در ایران الان بخواهد بر کشور حاکم شود و حکمرانی کند اینجا نتیجه معلوم است و الان شما نمیتوانی بگویی او مظلوم است و من او را کمک میکنم و اگر اینطور کردی خونت بی هیچ فایده هدر رفته
  • محمدایوب IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 1
    حاج حسین روزینامه شرق اصلاح طلب زده. زنان خط مقدم علیه طالبان. پس اصلاح طلبها که مرد توشون نیست دیگه بهانه هم ندارن. بروند.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 1
    په چرا خودش نمیره
  • كريم IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 1
    اين طيف از جامعه ما كه واخورده خودي و رانده شده بيگانه گان هستند هرگز به درد هيچ كاري جز شانتاژ و هوچي گري و چوب لاي چرخ گذاشتن و دروغ سرهم كردن نمي خورند. اينها منافقند و جايگاهشان در جهنم است.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    8 1
    خخخخخخ
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 9
    دفاع از پنجشیر ربطی به اصلاحات نداره ربط به وجدان آدم داره
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      7 0
      خب با وجدان برو بجنگ
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      یکم وجدانتون رو به رخ ما بکشید ببینیم خخخخخ
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 0
    غالب اصلاح طلبان، پیاده نظام بی جیره و مواجب اسرائیل و آمریگا هستند و به نظر می رسد که دلیل اصلی آن، این است که اینان اسلام را مانع اصلی خواست های شیطانی خود می دانند.
  • رفیع IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    تیپ اصلاحاتیون احتمالا بعد از آنکه پنجشیر کاملا به دست طالبان افتاد و تقریبا یک سال هم از آن گذشت با نصاب یک جوخه(چون اینها سیستمشان آمریکایی است) گروهان به سبک خودمان در حد نام نویسی و گمانه زنی تشکیل خواهد شد: فرمانده گروهان دوکتر زیباکلام آماد و پشتیبانی کرباسچی عقیدتی سیاسی برادر حجاریان دیده بان عبدی توپخانه تاجزاده جنگال مدرسی بی سیم چی دهباشی امور زنان و پشتیبانی جنگ ۳ گزینه ابتکار مولاوردی آذر پیک
  • احمدخواجوند IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    چرا سیاست؟
  • ناشناس IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    جناب سردار قلم مسئله پنجشیر نیست دیر یا زود پنجشیر سقوط میکند ولی قبل از تسلط طالبان چکار کردیم .
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    حاج حسین از یه طرف میگی باورهای اصلاحات همسو با آمریکاست از یه طرف میگی توی جنگ کویت، اصلاحات خواستار مداخله به نفع صدام بود (همون صدامی که آمریکا توی کویت باهاش جنگید.) حاجی اگه اصلاحات همسو با آمریکا بوده باشه بایستی از کویت حمایت میکرد نه عراق!
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      مشرق جان این پیام من بود
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      وااااای واقعا نمیفهمی؟!؟!!!! جیگر آمریکا دنبال کوچکترین بهانه برای حمله به ایران بود، که همین اصلاحاتچیا میخواستن این بهانه رو با حمایت از صدام تقدیم آمریکا کنند، که شکر خدا با درایت مقام معظم رهبری تیرشان به سنگ خورد. بابا توروخدا یخرده مطالعه کنید، یخرده بصیرت داشته باشید. «التماس اندکی تفکر»
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 0
      همین که توفکر میکنی برای کل مملکت کافیه!در ضمن معلومه اصلا مقاله بالا رو نگاه نکردی و همین جور کامنت میزاری.برو یه نگا بهش بنداز بعد حرف بزن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس