کد خبر 1269396
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
پاسخ فدراسیون فوتبال به درخواست تراکتوری‌ها

فدراسیون فوتبال به درخواست باشگاه تراکتور درباره تعویق دیدار با النصر یا قبول انصراف این تیم از برگزاری این مسابقه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، با توجه به مصدومیت و کرونایی شدن پنج بازیکن تیم تراکتور و فسخ قرارداد صیاد کوکبی با این باشگاه که سبب شده شش بازیکن از لیست ۱۸ نفره آسیایی سرخ‌پوشان تبریزی کم شود، این باشگاه با ارسال نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواستار تعویق دیدار مقابل النصر و یا موافقت با انصراف تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا شده است. 

امیر خسروی، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره این درخواست باشگاه تراکتور اظهار داشت: خودم این نامه را ندیده‌ام. فدراسیون فوتبال کشورمان نمی‌تواند درباره تعویق بازی با النصر یا انصراف یک تیم از لیگ قهرمانان آسیا موافقت کند اما اگر چنین درخواستی شده باشد به عنوان حلقه واسط بین باشگاه تراکتور با AFC موضوع را پیگیری می‌کنیم اما تصمیم گیرنده نیستیم. 

وی ادامه داد: اگر این درخواست ارائه شده باشد این موضوع را به  AFC انتقال می‌دهیم تا در آنجا بررسی شود و نظر خود را اعلام کند. هر  تصمیمی هم کنفدراسیون بگیرد به باشگاه تراکتور اعلام خواهیم کرد. 

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا AFC با درخواست تراکتور موافقت می‌کند یا اینکه این تیم به دلیل شرایط پیش آمده باید از لیگ قهرمانان انصراف بدهد، گفت: تصمیم گیری در این مورد به دلایل و مستندات باشگاه بستگی دارد زیرا پرونده ها با هم متفاوت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس