سردار پاکپور نمایه

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به استفاده گروه‌های تروریستی از اقلیم شمال عراق برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی‌ گفت: این وضعیت برای ما قابل تحمل نیست و پاسخ لازم را به تروریست‌ها می‌دهیم.

به گزارش مشرق، در پی برخی تحرکات جدید گروهک‌های تروریستی مسلح در مناطق مرزی شمال غرب کشور، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن بازدید از یگان‌ها و پاسگاه‌های مرزی این منطقه، با بیان اینکه به رغم تاکیدات چندباره و آگاه سازی مسئولین اقلیم شمال عراق نسبت به تحرکات گروهک‌های تروریستی و مسلح در منطقه آنها برای رخنه و انجام اقدامات ضد امنیتی علیه کشورمان و عدم برخورد با این پدیده گفت: سال‌ها است که گروه‌های تروریستی و ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی و سرویس‌های جاسوسی بیگانه از جغرافیای اقلیم شمال عراق برای برهم‌زدن امنیت و آرامش مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد اذیت و آزار برای مردم ساکن در این مناطق استفاده می‌کنند و در این خصوص به دولت عراق و مسئولین اقلیم شمال این کشور تذکرات لازم داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت عراق و اقلیم کردستان نباید به تروریست‌ها اجازه جولان و برپایی مقر در این سرزمین برای تهدید و ایجاد ناامنی علیه ایران را بدهند، تصریح کرد: هرگونه کوتاهی و غفلت در این خصوص را مغایر حسن همجواری و روابط حسنه دو کشور می‌دانیم.

سردار پاکپور تاکید کرد: با توجه به وضعیت منطقه و احتمال پاسخ قاطع، کوبنده و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران به گروهک‌های تروریستی وابسته به دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی که در اقلیم شمال عراق لانه کرده‌اند، از ساکنین این مناطق درخواست می‌کنیم از مقرهای تروریست‌ها فاصله بگیرند تا آسیبی متوجه آنها نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ایرانی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    39 4
    متاسفانه تروریست ها توسط برخی از سیاسیون و نمایندگان سابق مجلس مثل نمایندگان قدیم اشنویه و نقده و بوکان حمایت می شوند
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      15 2
      پس این جهال اشنویه و بوکان و نقده خوووووووووووووووووووووووب تفهیم شن. عراقیها خودشون برای چی اقلیم کردستان رو ول کردن به امان انگلیس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این شر کلیف جاسوس نقشش چیه ؟ حواستون به شرکلیف باشه. تکون خورد پوشک لازمش کنین.
    • شاکی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      30 2
      اول هشدار . بعدش هم اردنگی جانانه
    • مرتضی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      25 1
      اون زمان که اون جلال محمود زاده بی وطن سال 97 تو مجلس شورای ملی از قاضی محمد تجزیه طلب و نوکر شوروی طرفداری می کرد باید توی دهن این پانکردها می خورد که زبون درازی نکنند.
    • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      اشرار و تروریست هایی که مخل امنیت و تمامیت ارضی ایران هستند باید به درک واصل شوند و اشتراک زبانی و قومی تاثیری در دیدگاه ما نخواهد داشت . نمایندگان برای خودشیرینی در شبکه های کردزبان ماهواره ای اینگونه خوشرقصی می کنند و سخنان اینها از روی ناپختگی است نه حرف دل مردم فهیم و انقلابی
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    18 0
    مواظب مرزهای شرقی هم باشید
  • GE ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    46 1
    حمایت اقلیم کردستان عراق از تروریست ها در مقابل حمایت بعضی عناصر داخلی ایران بسیار کم رنگه.سردار عزیز وقتی تروریست های پژاک و دموکرات تو روز روشن تو خیابون های اشنویه و بوکان با اسلحه قدم آهسته میرن کجا هستین شما؟! اجازه ندین اعتماد مردم به شما صلب بشه
    • ناشناس IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      11 1
      بعضی اوقات باید طرف احساس غرور کاذب بهش دست بده و نفوذيهاي این منطقه باید خودشون رو لو بدن. حتما باید بحساب همه اینها رسیدگی کرد.
  • DE ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    9 24
    شما مرتب در حال تهدید و هشدار به دیگران هستید اما به هیچکس اجازه انتقاد ازسیاستهای خودتان را نمی دهید .. صلاح مملکت خویش ، خسروان دانند . حال شاه ژاندارم منطقه بود یا شما ؟؟؟؟
    • ناشناس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      14 4
      تو کی هستی که بخوای انتقاد کنی یا نکنی. مشکل اول همین رو دادن بشاهاست.خون و جون رو دیگران باید بدن و شما خیلی شیک میخوای انتقاد هم بکنی؟ از چی انتقاد کنی؟ از امنييتي که داریم؟ از اینکه هر جا مشکلی هست سپاه باید حل کنه؟ حتی محرومييت زدایی و امور عمرانی. تهدید رسمی هستکه قبل از عمل باید انجام داد.حالا اگه در اقلیم مردم اقلیم میتونند خودشون این زباله ها رو بیرون کنند که چه بهتر ولی اگه نميتونند فردا گله نکنند که ترکش موشک و بمب خورد به دیوار یا بجای دیگه.
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    14 3
    یه طرحی دارن میخوان دورتا دور ایران ناامن بشه
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    1 8
    حالا که محمد گاندو را ترور کردن یادت اومد ....جای این بزدلی ها اگر بمب اتم را ایران را ساخته بودید یارو جرات نمیکرد سفارش ترور را به اقلیم کردستان بده ....تو این ماجرا هم به انگلیس مشکوکم هم به روسیه.....
    • ناسناس IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      5 5
      اینقدر درگیر سریال شدی که فکر کردی واقعا مو به مو اتفاق افتاده خخخخخ. حالا کی گفت که شهید شده؟؟ چه ربطی داره امنييت یک منطقه به يکنفر؟؟ کل امنييت کشور دست یکنفر که نیست حتی اگه واقعی باشه و نه فیلم.
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    9 1
    با توجه به حضور دو همسایه بد در شرق کشور احتمالا نا امنی در مرزهای شزقی هم افزایش خواهد یافت بنابراین زمان فعلی شاید بهترین موقع برای سرکوب تروریستهای غرب کشور و گوشمالی دادن به اقلیم همزمان با خروج آمریکایی هاست. قبل از اینکه زمان بگذرد و در محاصره تروریستها بیفتیم کاری باید کرد
  • SE ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    3 1
    شرکلیف هم بلغره شرشر خواهد کرد
  • افشین IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    11 1
    بعضی وقتها چه زود يادشون ميره که وقتی داعش نزدیک شهرهاشون بود و داشت برای حراج ناموس و اموالشون نقشه میکشید این کجا و چه کسی،بود که به دادشون رسید. شکر خدا در نمک نشناسی رتبه نخست جهانی دارد این حکومت منطقه ای. اسرائیل دوم با پشتیبانی اسرائیل اول و آمریکا و انگلیس هیچوقت درست نخواهد شد. این عادت شده برای تروریستها و اقلیم که هر چند وقت یکبار باید گوشمالی سفت و سخت ببینند. گذشت اون چند سالی که گاندوها در بدنه نفوذ کرده بودند. ایران ملک مشاعيست بین هشتاد میلیون نفر نفوس با قومیتها و زبانهای مختلف و مذاهب و ادیان مختلف.حتی یک وجب از خاک این کشور جدا شدنی نخواهد بود.هر کس توان در افتادن با این ملت را دارد بسم الله. اما اگر از یکطرف آمدیم و همه شما را درو کردیم نگيد قبلش کسی نگفته.
  • دلسوز IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    3 15
    فقط یک لحظه ب ابن فکر کنید ک اگر کردها نباشن کی جلودار اردوغان فاشیسته؟!!!!!اگر جای کردها قوم دیگری بود الان اردوغان ازشون لشکرهای تروریستی سازمان میداد و‌به همه جا گسیل میداد. مث ماجرای قره باغ و حتی افغانستان
    • افشین IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      15 2
      رفتار تعدادی تروریست وطن فروش هیچ ربطی به قوم کرد ندارد.کردها تا بوده و هست در هر حکومتی و هر کجایی از کره زمین حتی باشند اصالتي ایرانی دارند. اينکه شما میخوای مشتی تروریست رو تاميم بدی به برادران کرد ما که شهدای بیشمار تقدیم ایران کردند عین نفاق هست. اردوغان هم برای بارزانی بیشتر ارباب هست تا دشمن. کرد و ترک و فارس و عرب و غیره هم ندارد. ایران یعنی همه اقوام و در هر قومی پان باشد باید سر جایش بنشیند.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    11 4
    وقتی استاندار آذربایجان غربی یک کرد باشد که حامی گروهک های پ ک ک و پژاک است و رسما از آنها دفاع می‌کند باید هم وضع این باشد انشالله این استاندار اصلاح طلب برکنار بشه
  • علی محمدی US ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    10 2
    جناب آقای سردار پاکپور گرامی و عزیز آیا شما وزیر هشداردهی جمهوری اسلامی هستید که صبح تا شب فقط به تروریست های اقلیم کردستان هشدار و آگاه باش میدهید؟؟؟ شما را فرمانده نیرو گذاشته اند تا تروریست ها را موشک باران کنی نه اینکه عاجزانه از ایشان بخواهی تا ساکت باشند!!! با مشت آهنین با آنها برخورد کن و تمام لانه هایشان را موشک باران کن مرد مومن چیکار میکنی اخه؟؟؟ صبح تا شب سخنرانی که نشد کار!!!
    • حسین IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      2 1
      این شخص استاندار خودش عامل پژاک هستش... فعالیتهای ایشون رو زیر نظر بگیری دقیقا درر راستای اهداف ایشون عمل میکنه
  • دلسوز IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    4 11
    وقتی تحلیل براساس اطلاعات جهت دار رسانه ای باشه طبعا متوحه عمق مسائل وچالشها نخواهیم شد. هنوز عده ای ک خیلی خودشومو عقل کل میدونن اطلاع ندارن که ایران با پ ک ک سالهاست رابطه داره چون تنها راه برای مهار ترکیه ست خصوصا در شرایط سخت.دوم اینکه ایران متاسفانه نگاهی ابزاری ب جریانهای سیاسی کرد داره و‌ هیچوقت دز سیاست خارجی ومنطقه ایش برای ساختن یک متحد باهاشو مراوده نداشته. اما مهمترین عامل در این وضعیت نفوذ پانترکیسم در ارکان مهم حاکمیتیه. ....من بیسواد اختیارات داشته باشم میتونم روی این پروژه براحتی با جریانهای کردی تعامل کنم حالا چه برسه ب اینکه یک تیم متخصص در این رابطه با این نگاه وارد مذاکره بشن.
  • دلسوز IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    3 7
    نکته مهم دیگر اینکه در بدنه اجتماعی کردها هیچوقت عکس رهبر یک کشور دیگر ک ازقضا رقیب ایران هم هست روی پروفایل خودشون نمیذارن. منظورم عمومیت این رفتاره وگرنه همه اجرا افراد معدود با گرایشات خاص هست. اما در جنگ فره باغ کافی بود نگاهی با کانالهای تلگرامی یا....مناطق آذری نشین میکردین ،اکثریتشون عکس اردوغان و علی اف روی پروفایلشون گذاشته بودن و اساسا اردوغان را رهبر معنوی و سیاسی خودشون میدونستن.......!دوسال پبش در همین مشرق بارها نوشتم که اولویت امنیتی اول این کشور در رابطه با مناطق کشور کردها نیستن بلکه پانترکیسمه....تا اینکه ماجرای قره باغ اتفاق افتاد و تازه بطور عمیلیاتی عمق خطر روشن شد.‌تا جاییکه ارتش آذربایجان در مسیر ارمنستان جلوی خودروهای ایرانی را گرفتن و شروع ب شاخ و شانه کشیدن کردن....این آعاز اجرایی یک پروژه خطرناک پانترکها ب رهبری اردوغان شیاده که ج ا باعث قدرت گرفتنش شد.....!مننتظر آچمز شدن بیشتر سیاستهای منصقه ای ایران چه در قفقاز و چه در عراق باشین. عراق هم‌کمی باثبات بشه دیگه عنصر عربیتشون غالب میشه و اونوقت ایرانی برو عملا اجرا میشه.‌اما در اون شرایط بعضیا میزنن ب سر که چرا روی عنصر ایران فرهنگی خصوصا در کردستان کار نکردیم.....زمان زیادی نمیگذره برای اون روز.....
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    1 14
    برنج کیلویی چند افکار مردم را منحرف نکنید کتاب قلعه حیوانات را بخوانید کاملا اوضاع کنونی ایران است
    • RO ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      6 1
      یعنی این کتاب قلعه حیوانات رو از شما جوجه روشنفکرها می گرفتند دیگه چی داشتید خخخ "همه با هم برابرند ولی بعضی ها برابرترند!" وای چقدر عمیق! الآن همه حقایق عالم دستم اومد!
    • ناشناس IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      7 1
      برای سوال برنج کیلویی چند یکم دیر نشده؟؟ هشت سال گذشته چرا نميپرسيدي برنج کیلویی چند؟؟ وقتیکه کلید بدست برای،فروختن حقوق یک ملت با یک دلاری و هزار تومنی رقص چاچا نیفتید مگه قرار نبود مشکلات برنج و هزار درد دیگر را درمان کنيد؟؟ حالا یادت افتاده برنج کیلویی چند؟؟ امنييت که نباشه برنج کیلویی دوزار.از گلوت پایین ميره؟؟
  • سید فروزان CH ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    11 2
    تا دولتی پوشالی به نام اقلیم وجود دارد و آن منطقه جولانکاه فرانسویان و اسراییلیان است ،تروریست‌ها کماکان فعالیت خواهند داشت ، خیانت مسیولان و خوانین کرد در عراق بارها دیده شده
  • محمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 1
    به امید خدا تا کمتر از یک ماه دیگه تیپ قهرمان فتح به منطقه اعزام میشه و خودشون حساب کار دستشون میاد
  • جاویدایران NL ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    5 3
    مخرب ترین و ویرانگر ترین بمب های ایران رو روی سرشون خراب کنید، به درک بفرستید این خائنین به میهن رو. ایران بایدبه دولت محلی اربیل و دولت بغداد هشداربده که یا خودتون این لجن هارو جمع کنید یا اگر جمع نکردید ما وارد عمل میشیم، فشار ایران به اقلیم کردستان به حدی باید باشه که دولت اقلیم خودش به این نتیجه برسه که فعالیت این احزاب تروریستی خائن رو ممنوع کنه و این افرادرواخراجشون کنه، اگه ایران کاری کنه که دولت اقلیم امنیت خودش رو در خطر بیینه دست از حمایت از این احزاب جانی برخواهد داشت، ایران به هیییییچ چیزی جز ممنوعیت کامل فعالیت این افراد در خاک عراق و اخراجشون از خاک عراق نباید رضایت بده، اینبار کار رو باید تمام کرد والسلام. بی صبرانه منتظر حمله ویرانگر ایران هستیم، جوری حمله کنید که با خاک یکسان بشن. درود بر نظامیان مقدس و نیروهای امنیتی مقدس ایران
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    3 3
    دوستان بیخودی بحث را به پانترکیسم منحرف نکنید
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    3 2
    باید با پهبادهای تهاجمی وانتحاری هر لحظه شکارشان کرد کاری که آمریکا میکنه والان ترکیه وجدیدا پاکستان ....ما مثلا جز برترین ها هستیم برای چیمونه اگر بلا استفاده باشه یک تروریست وارد مرز شد باید قرگاه پهبادی آماده ودر همان منطقه صفر مرزی پودرش کنه
  • حسین IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    درودفراوان به رزمندگان ایران اسلامی دست مریضادخداقوت حق این گروهکهای تروریست بیشترازاینهاست تابفهمن بادوم شیرنبایدبازی کرد یه وقت هم رونفهمی وکشورعزیزترازجان مارابادیگرکشورهای خودفروخته مقایسه کنند باخاک که خوبه بازیرخاک یکسان خواهندشدومن الله اتوفیق سربازان رشیدمیهن اسلامیم ایران سربلند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس