کد خبر 1268379
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
بورس نمایه

شاخص بورس در پایان کار امروز بازار سهام با رشد هزار و ۳۱۲واحدی همراه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با رشد هزار و ۳۱۲واحدی (۰.۰۹درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۵۵درصد رشد کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۱۰هزار و ۶۵۰میلیارد تومان رسید.

بیش از ۳۲میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی و رشد بیش از سه درصد ۱۰۵نماد و افت بیش از سه درصد ۱۷۷نماد را شاهد بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    1 0
    صعودی؟؟ 99 درصد سهامدارا هنوز تو ضرر هستن و یه عده خاص تو سود. دولتیها هم که قبل اومدنشون میگفتن ما بلدیم چجوری از سهامدارانی که یکسال تو ضرر هستن حمایت کنیم.شما حمایتی از سوی دولت می بینید؟؟ پالایش هنوز 20 درصد توی ضرر و ناتونستیم به پولمون بعد یکسال برسیم.
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      0 0
      باسلام. علت اینکه سهامداران توی ضرر هستن این هست که هیجانی ، بدون تحلیل و آگاهی و در سقف قیمتی اقدام به خرید سهام نمادهای مختلف کردن همه دنیا میدونن که بازار های مالی بسته به عرضه و تقاضا همیشه در نوسانن و هر سعودی و رشدی نیاز به اصلاح داره هرچه رشد بیشتر باشه اصلاح عمیقتری نیاز هست این مسئله از پیش پا افتاده ترین مسائل بازارهای مالی هست .. مردم با آموزش دیدن میتونن به راحتی پرتفوی خودشونو از ضرر به سود برسونن تنها باید آموزش دید و یاد گرفت
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    باسلام لطفا دامنه نوسان رو بردارید یا دست کم آن را بیشتر کنید. سرمایه در بورس هیچوقت صفر نمیشه هرکس هر مقدار سهم از یک شرکت را دارد درواقع مالک آن اندازه از شرکت هست تنها زمانی سرمایه صفر میشود که شرکت ورشکسته و نابود شود یا سهامدار با خرید و فروشهای متعدد و بدون تحلیل و اشتباه سرمایه خود را به باد دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس