.

پلیس فدرال کشور برزیل در حالی‌که تنها ۶ دقیقه از دیدار برزیل و آرژانتین گذشته بود در اقدامی بسیار عجیب بازی را قطع کرد.

به گزارش مشرق، یکشنبه شب از هفته هشتم مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای لاتین و در دیداری حساس، برزیل و آرژانتین که رقیبان همیشگی و سنتی هستند به میزبانی برزیل و در کورینتیانس به مصاف هم رفتند.

برزیل که در هفت دیدار گذشته خود به پیروزی رسیده و با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته، در این دیدار چند بازیکن مهم خود از جمله «آلیسون»، «ادرسون»، «تیاگو سیلوا»، «مارکینیوش»، «فیرمینیو»، «گابریل ژسوس» و «اورتون» را به دلیل محدودیت‌های کرونایی در اختیار نداشت.

از سوی دیگر «لیونل مسی» که به دلیل خطای وحشتناک مدافع ونزوئلا در دیدار قبلی دچار مصدومیت شده بود در نهایت به این بازی رسید.

چندی پیش در فینال کوپا آمریکا که به میزبانی برزیل برگزار شد، آرژانتین توانسته بود با برتری یک بر صفر مقابل برزیل به قهرمانی دست یابد و همین مساله بر اهمیت بازی افزوده بود.

در حالی‌که بازی دقیقه ششم را سپری می‌کرد در اقدامی باور نکردنی، تنی چند از مسوولان وزارت بهداشت و پلیس فدرال برزیل وارد زمین شده و بازی را متوقف کردند.

آنها اعلام کردند چهار بازیکن آرژانتینی حاضر در لیگ برتر انگلیس (مارتینز، رومرو، جیوانی لوسلسو و بوندیا) قرنطینه ۱۴ روزه در برزیل را سپری نکرده و به دلیل دروغ گفتن اجازه حضور در زمین را ندارند.

کشور انگلیس در فهرست قرمز برزیل قرار دارد و همین مساله برای این دیدار حساس مشکل‌ساز شد، چراکه برزیلی‌های حاضر در انگلیس اجازه حضور در این بازی را پیدا نکردند اما آرژانتینی‌ها وارد میدان شده بودند.

مشخص نیست چرا این مسوولین قبل از آغاز دیدار از حضور بازیکنان آرژانتینی حاضر در انگلیس ممانعت نکردند.

هنوز برگزاری ادامه این دیدار حساس در هاله‌ای ابهام قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس