کد خبر 1268007
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
انگلیس

خبر می‌رسد یکی از نزدیک‌ترین افراد به شاهزاده چارلز در خاندان سلطنتی انگلیس به خاطر یک رسوایی بزرگ از سمت خود استعفا کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از دویچه وله، میشل فائوست، نزدیک‌ترین فدراسیون نزدیک به شاهزاده چارلز در خاندان سلطنتی انگلیس شب گذشته و در پی افشای یک رسوایی نسبت بزرگ از سمت خود استعفا کرده است.

اخیرا دو روزنامه انگلیسی به نام سان دی تایمز و میل آن ساندی، اعلام کردند که وی به یک تاجر سعودی پیشنهاد داده تا در ازای دریافت پول به وی پاسپورت انگلیس و لقب شوالیه بدهد.

فائو ست مدیرعامل بنیاد خیریه شاهزاده چارلز بود و طی نامه‌نگاری با محفوظ ماری مبارک بن محفوظ، یک تاجر سعودی، به وی قول داده بود، در ازای پول از نفوذش برای گرفتن پاسپورت انگلیسی برای این تبعه سعودی استفاده کند. خانواده محفوظ در صنعت هتلداری، املاک و تولید در سطح خاورمیانه فعال هستند.

ساندی تامیز گفته که تاکنون بن محفوظ بیش از دو میلیون دلار به خاطر این اتفاق به بنیاد خیریه شاهزاده چارلز پول پرداخت کرده است.

بر اساس یک نامه که مربوط به سال ۲۰۱۷ است، فائوست از محفوظ به خاطر این پول‌ها تشکر کرده و گفته می‌شود از پولش برای بازسازی یک عمارت بزرگ در اسکاتلند استفاده شده است.

فائوست در این نامه همچنین گفته که خوشحال و مطمئنم که از بن مسعود در راستای گرفتن تابعیت انگلیسی حمایت می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    چقدر احمق همون پول میبرد انگلیس که بهش تابعیت میدادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس