کد خبر 1267755
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
مسجد الاقصی

شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در سایه حمایت نظامیان این رژیم به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه مقدسات فلسطینیان ادامه می‌دهند. شهرک‌نشینان امروز یکشنبه بار دیگر مسجدالاقصی را مورد تعرض وحشیانه قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

بشار اسد: شمشیر قدس، پیروزی منحصربه‌فرد فلسطین دربرابر دشمن صهیونیست بود

بر اساس این گزارش، شهرک‌نشینان صهیونیست پس از یورش به صحن‌های مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند. به دنبال یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگیری شدیدی اتفاق افتاد.

حدود دو ماه پیش بود که جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای تعرض هیأت آمریکایی به مسجد الاقصی تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. در بیانیه جنبش حماس آمده است: این اقدام مردود و نادرست است. همانطور که همیشه تاکید کردیم، این اقدام بیانگر سیاست‌های جانبدارانه آمریکا از مواضع رژیم صهیونیستی است.

در ادامه این بیانیه آمده است که تکرار چنین اقداماتی، دشمن صهیونیستی را تشویق به حماقت بیشتر کرده و موجب تشدید تنش خواهد شد و آتش برافروخته در اراضی اشغالی به ویژه در قدس را شعله‌ورتر خواهد کرد. ایالات متحده آمریکا مسئول این اتفاقات است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    یهودی ها و سرمایه های یهود طی نیم قرن گذشته عامل همه جنگها بوده است.نباید به هیچ کدومشون رحم کرد چون اونا هم نه به مسیحیان و نه به مسلمانان رحم نمی کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس