تکواندو

تکواندوکار طلایی ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت که پای شکسته هم باید مدال طلا می‌گرفتم.

به گزارش مشرق، اصغر عزیزی‌اقدم پس از دستیابی به مدال طلای وزن ۷۵+ کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: همانطور که می‌دانید پاراتکواندو برای اولین بار بود که در پارالمپیک حاضر می‌شد. من هم با تمام حریفانی که امروز با آنها روبه‌رو شدم، قبلاً مسابقه داده و آنها را با اقتدار شکست داده بودم.

وی در ادامه افزود: می‌دانستم این بازی‌ها حساسیت زیادی دارد و همه روی من حساس شده و نقاط ضعف مرا آنالیز کرده بودند. الحمدالله من توانستم با شناخت کافی از آنها در میدان حاضر شده و بهترین نتیجه را بگیرم.

تکواندوکار طلایی ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در واکنش به اینکه برخی او را شانس دستیابی به مدال طلا نمی‌دانستند، گفت: من تلاش می‌کردم و همیشه از خدا می‌خواستم بهترین نتیجه را بگیرم. خدا را شکر مردم هم مرا دعا می‌کردند. من این مدال را به تمام مردم ایران، روح پدر و مادر مرحومم که آنها را از دست داده‌ام و همچنین به رهبر معظم انقلاب و تمام مربیان تقدیم می‌کنم.

عزیزی اقدم یادآور شد: من در این ۱۰ روزی که در توکیو حضور داشتم، خیلی عذاب و سختی کشیدم و در حالی در میدان حضور پیدا کردم که روی دستم شکسته بود. من قبلاً گفته بودم که حتی با پای شکسته هم باید این مدال را بگیرم و این نشان‌دهنده آن است که یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی‌دهد.

وی در خاتمه تصریح کرد: با نتایج ما در پارالمپیک اهالی تکواندو و پاراتکواندو روحیه خواهند گرفت و من از آنها تشکر می‌کنم که مرا دعا کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس