تظاهرات بحرینی ها در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

مردم بحرین در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تعیین سفیر این کشور در فلسطین اشغالی توسط رژیم آل خلیفه تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق به نقل از یونیوز، مردم بحرین در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تعیین سفیر بحرین در فلسطین اشغالی توسط رژیم آل خلیفه دست به تظاهرات زدند.

بر اساس این گزارش، بحرینی‌ها با تظاهرات در روستای الدیه واقع در غرب منامه پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی در مخالفت با عادی سازی روابط در دست داشتند.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی اولین سفیر خود را در بحرین تعیین کرد

تظاهرات کنندگان بحرینی همچنین تاکید کردند که به فلسطین و ملت این کشور و مقدساتش وفادار خواهند ماند و با عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها مخالفت می‌کنند.

این در حالی است که شخصیت‌ها و فعالان بحرینی پیش از این هم به آغاز به کار اولین سفیر آل خلیفه در رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

جمعیت الوفاق بحرین به تعیین سفیر آل خلیفه در تل آویو واکنش نشان داد. شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت بحرین گفت که خالد یوسف الجلاهمه سفیر بحرین در تل‌آویو تنها نماینده خود و کسی است که او را اعزام کرده است.

الدیهی گفت: به الجلاهمه می‌گوئیم که تو تنها نماینده خود و کسی هستی که تو را اعزام کرده است و نماینده بحرین نیستی. معاون جمعیت الوفاق افزود: ملت بحرین از الجلاهمه مبرا بوده و او را به رسمیت نمی‌شناسند همچنانکه رژیم اشغالگر را تا نابودی کامل این رژیم هرگز به رسمیت نخواهند شناخت. وی تصریح کرد: بحرین همچنان در کنار فلسطینیان باقی خواهد ماند و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیز خیانت و ننگ است.

گفتنی است که «خالد یوسف الجلاهمه» سفیر بحرین در فلسطین اشغالی، روز سه‌شنبه وارد تل‌آویو شد. رژیم صهیونیستی اواسط ژانویه گذشته «ایتای تاگنر» را به عنوان کاردار سفارت این رژیم در منامه تعیین کرد. معرفی نخستین سفیر بحرین در تل‌آویو و افتتاح سفارت رژیم رژیم صهیونیستی در ابوظبی تنها چندین هفته پس از جنگ ۱۲ روزه غزه صورت می‌گیرد که در آن دستکم ۲۵۶ فلسطینی از جمله ۶۷ کودک بی‌گناه شهید و بیش از ۲ هزار نفر دیگر زخمی شدند.

قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کردند.

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که تاکنون مردم بحرین بارها علیه این رژیم و توافقنامه عادی سازی دست به برگزاری تظاهرات زده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس