کد خبر 1266944
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
فلیک: دوست داشتیم گل‌های بیشتری بزنیم

هانسی فلیک، سرمربی جدید تیم ملی آلمان، می‌گوید همواره شروع کار اصلا آسان نیست و در ادامه شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش مشرق، آلمان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف لیختن‌اشتاین رفت و در اولین مسابقه رسمی که هانسی فلیک هدایت این تیم را بر عهده داشت، موفق شد با دو گل تیمو ورنر و لروی سانه بر حریف خود غلبه کند. بردی که باعث شد مانشافت ۹ امتیازی شود و بعد از ارمنستان در رده دوم گروه ها قرار بگیرد.

هانس فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از پیروزی تیمش مقابل لیختنشتاین گفت: "زمان زیادی طول کشید تا بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم اما در عین حال این هم یک فرآیند است. این اولین مسابقه هیچ ابهامی برای من ایجاد نمی‌کند. ما راهی طولانی در پیش داریم و قطعاً در کنار یکدیگر آن را پشت سر خواهیم گذاشت.

با این وجود ما این شرایط را مثبت می‌بینم و این مهم بود که در نهایت توانستیم بازی را ببریم. هر آغازی همیشه آسان نیست. ما می‌خواهیم روز یکشنبه در برابر ارمنستان عملکرد متفاوتی داشته باشیم. در واقع باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. "

فلیک: دوست داشتیم گل‌های بیشتری بزنیم

هانسی فلیک در ادامه گفت: " ما دوست داشتیم این گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما لیختن اشتاین به خوبی دفاع کرد. موقعیت های مورد نظر را ایجاد کردیم اما نمی‌توانیم به طور قطعی بگویم که همه آنها باید تبدیل به گل شود. ما باید روی این مسئله کار کنیم و به تلاش خود ادامه خواهیم داد. در واقع ما باید حریفان خود را مرتکب اشتباه کنیم. "

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس