کد خبر 1266855
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
زدن برخی حرف‌ها در مورد تیم ملی «زشت» است/ خوب بازی نکردیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به نارضایتی برخی بازیکنان از سرمربی تیم ملی گفت: مطرح کردن این حرف ها زشت است و در شان تیم ملی نیست.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی سوریه رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ایران به پایان رسید. علیرضا جهانبخش(۵۷) برای ایران گل زد.

سردار آزمون که در این دیدار محروم بود پیرامون بازی گفت: سه امتیاز را گرفتیم اما خوب بازی نکردیم. باید خیلی بهتر از اینها بازی کنیم. غیبت سرمربی تاثیر می گذارد اما باید در بازی بعدی جبران کنیم و نمایش بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

ایران گام نخست را محکم برداشت/ اتوبوس سوریه هم مانع برد شاگردان اسکوچیچ نشد +فیلم

وی با بیان این که نباید استرس داشته باشیم گفت: قطعا نبودن سرمربی روی عملکرد بازیکنان تاثیر دارد.

سردار آزمون در مورد برنامه ریزی فدراسیون برای تیم ملی گفت: فدراسیون دارد تلاش می کند برای ما بهترین موقعیت را فراهم کند. همه بازیکنان از فدراسیون جدید راضی هستند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به پرسشی که عنوان کرد شما از سرمربی راضی نیستید و این مسئله را عنوان کرده اید گفت: ما مرد به دنیا آمدیم و مرد هستیم . اگر مشکلی داشته باشیم می آییم رو در روی طرف حرف مان را می زنیم. چنین حرف هایی را تکذیب می کنم.

وی در واکنش به پرسش هایی که در مورد اختلاف بین کادر فنی و بازیکنان مطرح شد گفت: این حرف ها زشت است و در شان تیم ملی نیست. الان همه بازیکنان برای موفقیت تیم ملی یکدل و متحد هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 5
    بازیکنان ایران کلا خشونت رفتاری دارند همش خطای شدید همش عصبی شدن و پرخاش به داور . کار کردن با این جماعت واقعا سخته چه فوتبال چه غیر فوتبال. الان واقعا ادم درک می کنه چرا چند دهه پیش در فیش حقوقی کارمندان کشورهای اروپایی امریکایی در ایران حق ت...........ش هم وجود داشت!
    • علی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      1 0
      واکسن نداره این خود تحقیری؟ البته اون وقت حقرا هشتگ نه به واکسن و من واکسن نمی زنم راه نندازن عجب است!
  • حیدر کرار IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 0
    میشه در مورد هر چیزی توی مملکت نظر ندین اخه فوتبال چه ربطی به سیاست داره میخوای اونا بیان گل بزنن بچه های ایران نازشون کنن محکم بازی کردن از روی تعصب وطن پرستی خدا رو شکر بردیم
  • mojtaba SE ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    3 0
    به 23:5 واقعا علم روانشناسی هیچ راهی نداره, برای درمان یک فرهنگ فردی که همیشه مخالف و منکر شدن و دیگران رو مقصر دانستن و بالاترین لذت رو در نفرت داشتن و نهایتا فاجعه بودن رو انتخاب کرده ,..امیدوارم ار دشمنی با ایران و ایرانی کارت به تیمارستان و یا زندان نکشه تو آلبانی..پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس