سردار فدوی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قدرت انقلاب اسلامی اکنون نه با ابتدای انقلاب و نه دهه‌های ۷۰ و ۸۰ بلکه حتی با دو سال پیش هم قابل قیاس نیست.

به گزارش مشرق، سردار فدوی عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره جانباز مجاهد سیدمرتضی موسوی در کهنوج کرمان اظهار داشت: تشکیل حکومت اسلامی بر مبنای اسلام صورت گرفته و بلافاصله پس از اینکه انقلاب پیروز شد همه خبائث عالم با هم متحد شدند که علیه انقلاب اقدام کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: آنها فکر می‌کردند خیلی زود می‌توانند به آنچه می‌خواهند برسند و نخست ایادی دست چندم را فرستادند اما فهمیدند انقلاب آنچنان قوت دارد که ایادی دیگر هم که آمدند و جنگ بسیار وسیعی شروع کردند و بعد از جنگ هم شکل خباثت را عوض کردند از پس آن بر نمی‌آیند چراکه انقلاب اسلامی روالی را دارد که آنها نمی‌توانند آن را شکست دهند و دست به تغییر روش‌ها زدند.

وی ادامه داد: در حالی که ۴۲ سال است اتحاد در انقلاب اسلامی وجود دارد تمام دشمنی‌ها با نتیجه معکوس مواجه شده و استکبار هم به شکست خود اذعان می‌کنند چراکه اصل انقلاب همان اسلام است و با پیروی از امام بود که مردم یک‌دست شدند و همراهی کردند و بعد از رحلت امام هم همین روال برقرار شد و در این رابطه کسانی بودند که جلودار بودند.

فدوی با تأکید بر اینکه تنها وعده خداست که محقق می‌شود، افزود: نتایجی که از اول انقلاب تاکنون رقم خورده علی‌رغم بالاترین اتحادی که شیاطین و دشمنان انقلاب علیه نظام به‌کار گرفتند بیانگر شکست دائم آنهاست و این به خاطر این بود که مردم از ابتدای انقلاب پای کار بودند و مبارزه هیچ وقت تعطیل نشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اکنون نیز قدرت انقلاب ما نه با ابتدای انقلاب و نه دهه‌های ۷۰ و ۸۰ بلکه حتی با دو سال پیش هم قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره ‌رشادت‌های جانباز مجاهد سیدمرتضی موسوی در زمان جنگ و بعد از آن در منطقه خاطرنشان کرد: خانواده شهدا چراغ راه انقلاب هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    8 5
    دوسال پیش مملکت دست گاندوهای آمریکایی بود ، حالا هم گاندوها رفته اند هم گاندو پرورها از افغانستان خارج شده اند علی برکت الله ( با عرض معذرت از ذات حق که این عبارت مقدس را بعضی ها به تمسخر بکار بردند )
    • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 3
      ساقیتو عوض کنی دیگه چرت و پرت نمیگی
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    9 0
    سردار جان قدرت انقلاب به تجهیزات نظایمش نیست، به اعتماد مردم و همبستگیشون به همه. که توی انتخابات دو دوره اخیر نشون داده که هم اعتماد مردم به حکومت کم شده وهم اتحاد مردم بین خودشون کم شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس