کد خبر 1266797
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
نظمی: ایمانی باید به قراردادش پایبند باشد/ هیچکس نمی‌تواند خود را بالاتر از هوادار تراکتور ببیند

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:‌ ایمانی با ما قرارداد دارد و باید به این امر پایبند باشد.

به گزارش مشرق، جمشید نظمی با اشاره به امضای قرارداد با عبدالله ناصری اظهار داشت: بنا به برنامه‌ریزی قبلی، مذاکره نهایی و عقد قرارداد با بازیکنان مدنظر کادرفنی را در دستور کار داریم و فردا نیز با یک بازیکن جدید قرارداد امضا خواهیم کرد.

نظمی افزود: علاوه بر این طی روزهای آینده با چهار بازیکن دیگر که در لیست ارایه شده از سوی سرمربی تیم قرار دارند، مذاکرات نهایی را انجام داده و به جمع‌مان ملحق می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درخصوص آخرین وضعیت اکبر ایمانی نیز بیان داشت: این بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و باید به این امر پایبند باشد و غیر از این هیچ تصمیمی در رابطه با ایمانی اتخاذ نشده است.

بیشتر بخوانید:

خون هواداران تراکتور به جوش آمد

نظمی با تاکید بر اینکه تمامی بازیکنان به قرارداد خود پایبند هستند، خاطر نشان کرد: همان‌طور که بازیکنانی نظیر اخباری و نریمان جهان و ... طبق اصول حرفه‌ای به قرارداد خود متعهد هستند، همه باید در این راستا حرکت کنند.

وی همچنین از رفع سو تفاهمات پیش آمده در رابطه با محمد عباس‌زاده اظهار داشت: خوشبختانه مسایل موجود حل شده و ایشان بزودی در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

مدیرعامل تراکتور مقابله با بازیکن و مربی سالاری را اصل اساسی در این باشگاه عنوان کرد و گفت: همانطور که پیش از این نیز تاکید شده «تراکتور » فقط یک سالار دارد آن هم هواداران هستند و غیر از این هیچ کس نمی‌تواند خود را بالاتر از باشگاه ببیند. ما هم به هیچ عنوان تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیریم و مجدانه پیگیر حفظ منافع باشگاه هستیم .

نظمی درخصوص آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالات نیز تاکید کرد: طبق آخرین مذاکرات مقرر گردیده که وکیل استوکس طی روزهای آتی در ترکیه حضور یابد تا ضمن پرداخت مبلغ مورد نظر، رسید دریافت و همچنین صورتجلسه تسویه حساب با وی را به فیفا ارسال کنیم تا نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه اقدام شود.

وی در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتور تصریح کرد: از هواداران عاجزانه تقاضا داریم که در این راستا پشت باشگاه باشند تا منافع تراکتور زیر سایه نام افراد پایمال نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس