کد خبر 1266761
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
سردار کارگر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران را به وی تبریک گفت.

به گزارش مشرق، متن پیام سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علیرضا زاکانی

شهردار محترم شهر تهران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام، خاضعانه خدای بزرگ را شاکریم در مقطعی حساس از تاریخ ایران اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پرشور و باصلابت ملت بصیر، غیور و مقاوم ایران اسلامی برگزار گردید و بار دیگر «حماسه سیاسی»، «مردم‌سالاری دینی» و پیوند ناگسستنی امت با امام و رهبر خویش در معرض دید جهانیان قرار گرفت.

یقینا در گام دوم انقلاب اسلامی، تعهد، تخصص، روحیه جهادی و تجارب ارزنده حضرتعالی، نویدبخش توسعه پایدار، توزیع عادلانه خدمات و امکانات، نگاه عدالت‌گستر به اقشار محروم، توجه به ظرفیت جوانان و افزایش نشاط و فضیلت‌های معنوی، فرهنگی و اجتماعی و جلب اعتماد عمومی می‌باشد.

اینجانب ضمن تبریک انتصاب شما برادر جانباز و مجاهد فی سبیل الله به عنوان شهردار شهر تهران، آمادگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جهت همکاری با مجموعه شهرداری شهر تهران در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مقاومت، دفاع، ایثار و شهادت را اعلام داشته و توفیقات روزافزون حضرتعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره)، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت را از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • افشین IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    اولین پیامی که انتخاب دکتر زاکانی میتونه داشته باشه آینه که اختلاسگران و رانتخواران در شهرداری منتظر دادگاه باشند. خواهیم دید که آنهایی که تهمت میزدند به قبل از خودشان چه رکوردهايي را در چپو کردن زدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس