کد خبر 1266604
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کرونا در روستاها زودتر کنترل می شود/دقت و سرعت بیماریابی

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: امیدواریم کرونا در روستاها زودتر کنترل شود، زیرا اقدامات پیشگیرانه با دقت و سرعت بالاتری قابل انجام است.

به گزارش مشرق، ایاد بهادری منفرد، بهورزان را یکی از مؤثرترین نیروهای سیستم نظام سلامت برشمرد و ارائه خدمات بهداشتی درمانی سطح یک در خانه‌های بهداشت توسط بهورزان را نماد بارز اجرای عدالت اجتماعی در نظام سلامت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

اولویت دولت مهار کرونا است

وی افزود: مراقبت بهداشتی اولیه، جزو مراقبت‌های ضروری سلامت است که باید در دسترس همه افراد جامعه قرار گیرد.

بهادری منفرد با توجه به شناخت کامل بهورزان از جمعیت و شرایط منطقه جغرافیایی تحت پوشش، اظهار امیدواری کرد که بیماری کرونا هر چه سریع‌تر در مناطق روستایی کنترل شود زیرا انجام رهگیری، بیماریابی و غربالگری در روستاها با دقت و سرعت بالاتری قابل انجام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    چون به اراجیف رسانه ای شما و بیمارستان ها که با ترسوندن مردم سیستم ایمنی اونا رو ضعیف می کنن تا کرونا برشون غلبه کنه کمتر گوش می کنن.
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    2 0
    بعد یه عده جیییغ کبود می کشند که چرا عراق و افغانستان و یمن کرونا نیست. یادشون رفته بیش از 60 درصد این کشورها روستایی است و خونه ها از هم دورن و کنترل کرونا به مراتب راحتتره تا شهرهای ما، که مملو از انواع و اقسام مجتمع های مسکونی تجاریست. و قدم به قدم یه نفر جلوت سبز میشه!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس