کد خبر 1266553
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
آیا تعدیل نیروی انسانی در شورای شهر واقعیت دارد؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به خبر تعدیل نیروهای شورای اسلامی شهر تهران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در پاسخ به این سوال که آیا در شورای شهر تهران نیروی انسانی تعدیل شده است یا خیر؟ اظهار کرد: در دوره قبلی شورای شهر تهران بسیاری از افراد بنا به تخصص و یا موارد دیگر به دلایل مختلف به نقاط دیگری از شهرداری فرستاده شدند و یا لغو قراردادصورت گرفت که تعداد بالایی داشتند.

بیشتر بخوانید:

نوسازی بافت فرسوده پایتخت با همراهی شهرداری و وزارت راه

وی افزود: شورای شهر ششم چنین نگاهی ندارد، اما باید به این موضوع توجه کرد که عضو شورای شهر تهران حق انتخاب مسئول دفتر و یا دیگر اعضای دفتر و یا کارشناسان خود را دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در دوره پیش نیز شاهد این موضوع بودیم که برخی از کمیته‌ها فعال نبودند و در دوره مدیریت شهری ششم بنا این است که کمیته‌ها فعالیت مستمرو خوبی داشته باشند.

نادعلی ادامه داد: همچنین باید توجه داشت که طبق روال معمول باید شورای شهر پنجم تهران با افراد مد نظر خود تا پایان دوره قرار داد می‌بستند، اما به دلیل مالی و اداری تا پایان سال با این افراد قرار داد بسته شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما نیز کسی را لغو قرار داد نکردیم و تلاش خواهیم کرد افراد را به نقاط دیگر شهرداری مامور کنیم تا بر اساس نیاز و تخصص نیرو جذب شورای شهر تهران شود، زیرا بر اساس نیاز اعضای شورای شهر می‌توانند در انتخاب کارشناسان و دیگر افراد مورد نیاز اقدام کنند.

براساس این گزارش، یکی از اعضای شورای شهر در توییتی مدعی شده بود که برخی از کارشناسان و کارمندان شورای اسلامی شهر تهران، تعدیل شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    بله اتفاق افتاده. به غیر از نیروهای متخصص، حتی نیروهای کارگری و پاکبانانی که شیفت عصرها محلات مشهد رو تمیز می کردند دیگه نمی بینیم. شهر رو آشغال ور داشته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس