ماجرای کشف 2 جسد در یک تانکر آب/فوت در زمستان 98؛ فرضیه قتل منتفی شد - کراپ‌شده

دادستان سیرجان گفت: براساس تحقیقات تکمیلی و تخصصی پلیس آگاهی و دیگر مراجع متولی، این افراد زمستان ۱۳۹۸ فوت شده‌اند و فرضیه قتل در این پرونده نیز منتفی شده است.

به گزارش مشرق، چهار روز پیش بود که محسن نیک‌ورز دادستان سیرجان خبر از کشف بقایای جسد زن و مرد میانسالی در یک تانکر آب در یکی از معادن این شهرستان بر اساس اعلام پلیس آگاهی داد، این تانکر به تازگی جهت انتقال آب برای امور معدن خریداری شده بود که هنگام تنظیف داخل آن کارگران متصدی دو جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده و به مسئولین اطلاع می‌دهند.

قاضی نیک‌ورز در این ارتباط ظهار داشت: با توجه به اینکه اجساد کشف شده لباس زمستانی به تن داشتند و زمان فوتشان هم معلوم نیست باید بیش از یک سال این افراد در داخل تانکر جان باخته باشند که حتی اجساد کشف شده پوسیده و بوی گندیدگی هم نداشتند.

وی همان روز اعلام کرده بود: در بررسی‌های اولیه مشخص شده موضوع جنایی نیست و حتی طی مدت‌ها نیز در حوزه ما اعلام مفقودی نبوده است که بتوانیم راحت‌تراجساد  شناسایی کنیم و شناخت هویت شان در دست بررسی است.

فرضیه قتل در خبر بقایای جسد زن و مرد در یک تانکر منتفی است

امروز دادستان سیرجان در خبر تکمیلی این موضوع گفت: بر اساس تحقیقات تکمیلی و تخصصی پلیس آگاهی و دیگر مراجع متولی، این افراد زمستان ۱۳۹۸ فوت شده‌اند و فرضیه قتل در این پرونده نیز منتفی شده است.

وی افزود: یکی از این افراد از اهالی استان کرمان نبوده و برای انجام کار یا سفر وارد سیرجان شده است که بر اساس شواهد این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر فوت کردند و دلیل جنایی و قتل در این پرونده مطرح نیست.

قاضی نیک‌ورز اظهار کرد: با کشف این اجساد شایعاتی در فضای مجازی درباره استفاده طولانی از این تانکر برای آب شرب کارگران معدن مذکور مطرح شده که تمام این شایعات رد شده و اعلام می‌شود بر اساس گفته مسئولان یکی از شرکت‌های پیمانکار، این تانکر که قبلاً در یک مکان متروکه بوده و از آن استفاده نمی‌شده است و به تازگی برای آب‌پاشی محیط معدن خریداری و قبل از استفاده و هنگام تنظیف داخل آن، کارگران متصدی، ۲ جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده کردند و به مسئولان شرکت خبر دادند که پیگیری‌های بعدی انجام گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    12 1
    همه چی رد و تکذیب شد و اصلا مشخص نیست چطور افتادن تو تانکر
    • مجید دلبندم IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      7 4
      پیچیده نیست. زمستان بوده و دو نفر معتاد احتمالاً بی خانمان برای اینکه کمتر سردشون بشه میرفتن تو اون تانکر که متروکه بوده و یک گوشه افتاده که از این تانکرها خودمون زیاد دیدیم. به هر حال یا بر اثر سرما یا زیاد مصرف کردن دچار مرگ شده‌اند ‌‌‌‌حالا که تانکر را یکی خریده و حابجا کرده رفتن توش را تمیز کنند چون معلومه پر از آشغال و خورده ریزه ، دیدن دو تا اسکلت و انبوهی از سرنگ و پایپ و ... کنارشونه از این چیزها کم ندیده ایم
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    12 1
    یه خورده مشکوکه اگراین پرونده جنایی نیست..پس داخل تانکراب چه می کردند که فوت کرده اندتازه میگین یکی شونم مال سیرجان نبوده!؟معتادبودند حالا فرض درست باشدولی این دونفر توتانکر اب چرا رفتن آنون هم تو زمستون ..
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      4 3
      ووووو چقدر ریزبین !!! کارآگاهان بخش جناحی از منو شما بیشتر تجربه و تخصص و علم دارند در این زمینه ، در ضمن تایید پزشکی قانونی بوده قطعا این دو نفر معتاد بودند و موضوع مرگ قتل نبوده تمام ! حالا شما دنبال قاتل بروسلی میگردی دیگه اون یه بحث دیگه است .. خخخ
    • سعید IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      3 4
      تانکر که آب نداشته ، خالی بوده میرفتن توش مواد بزنن ،احتمالاً اور دوز کردند
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    4 1
    از کجا فهمیدن معتاد هستند
  • IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    6 2
    کسانیکه داخل تانکر را دیده باشند میدونن که خارج شدن از تانکر بدون نردبان چقدر سخته ، خیلی بعیده کسی بخواهد برای مصرف مواد داخل تانکر بشه که تو زمستون مثل یخچال میشه
    • داوود IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 3
      تانکرها که همشون اونی نیست که شما دیدی عزیزم، تانکر دویست لیتری داریم تا بیست و پنج هزار لیتری، این تانکر احتمالا چهارهزار لیتری بوده ، دوتا بلوک بذاری زیر پاهات از داخل میای بیرون
  • SE ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    2 3
    احتمالا مواد جابجا میکردن و تحت تعقیب بودند و در تانکر پنهان شدند و یخ زدند
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    6 1
    خفشون کردن انداختنشون توی تانکر
  • ناشناس IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 8
    همون بهتر که مردن چون اینا انگلای جامعه هستند و باعث تباهی و فساد خیلی از جوانان میشن
    • ناجی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 0
      انشالله خدا یکی از این انسانها که اسیر بیماری اعتیاد شدند را نصیبت کنه تا ببینیم انگلی مثل شما که انسانهای بیمار را اینطور برچسب میزنی چطور زندگی میکنی!. خجالت داره که انگلی مثل تو اینجور هموطنانی که بیمار شدند و احتیاج به حمایت دارند رو لایق بدترین مرگ میدونه.
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 0
    انشاالله که خداوند همه ی بیماران رو شفا بده هم بیمار روحی که به اعتیاد مبتلا میشه و هم بیماران جسمی که کشور درگیر آن شده
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 0
    دوست عزیز اونایی که معتاد میشن انگل نیستند بدبخت هستن که تو این دام خانمانسوز میفتند مطمعن باش هیچ معتادی دلش نمیخواسته معتاد بشه شرایط زندگیش اونو به طرف اعتیاد کشونده
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 0
    بیچاره خانواده هاشون که نمیدونستن اینا کجان چون هر چی باشه برای خانوادهاشون عزیز بودن حتی معتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس