کد خبر 1266452
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
والیبال

تیم والیبال نوجوانان لهستان با تکرار پیروزی مقابل ایران به فینال مسابقات پسران زیر ۱۹ سال جهان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال پسران زیر ۱۹ سال جهان از ساعت ۱۹:۱۰ امروز چهارشنبه ۱۰ شهریور بین دو تیم ایران و لهستان در سالن آزادی برگزار شد.

تیم ایران که در مرحله گروهی مسابقات ۳ بر صفر مغلوب حریف اروپایی شده بود در این بازی با انرژی و انگیزه زیادی وارد میدان شد ولی ضعف در حمله سبب شد ۳ بر یک از لهستان شکست بخورد و حضور در فینال را از دست داد. شاگردان مسعود آرمات با نتایج ۲۴ بر ۲۶، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ در ست‌های اول، دوم و چهارم مغلوب لهستان شدند و ست سوم را ۲۵ بر ۲۳ به سود خود پایان دادند.

تیم ایران، فردا در بازی رده‌بندی برای کسب عنوان سومی به مصاف روسیه خواهد رفت و دو تیم لهستان و بلغارستان، برگزار کننده بازی فینال هستند. تیم نوجوانان لهستان تنها یک بار در سال ۲۰۱۵ به فینال مسابقات زیر ۱۹ سال جهان رسیده که با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل آرژانتین روی سکوی نخست ایستاده است.

نتایج دیدارهای والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در روز چهارشنبه به شرح زیر است:

سالن ۱۲ هزار نفری آزادی:

آرژانتین ۳ – آلمان صفر
ایتالیا ۳ – برزیل صفر
بلغارستان ۳ – روسیه ۲
ایران یک – لهستان ۳

سالن فدراسیون:

تایلند ۳ – کلمبیا ۲
نیجریه ۳ – کوبا ۲
جمهوری چک ۳ – بلژیک یک
مصر ۲ – هند ۳

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا CH ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    7 0
    از حق نگذریم لهستانیها هم در بازی اول و هم در بازی دوم بهتر بودند و بردنشون عجیب نبود …….. ولی من خودم به عنوان کسی که مرتب والیبال در سطح دوستانه بازی می‌کنم چند تا سوال دارم . چرا توپ گیری ما اینقدر خرابه ؟ وقتی ما آبشار می‌زنیم و دفاع روی تور می‌رویم چرا بقیه وایستاده نگاه می‌کنند ؟ مگر نباید روی زانو خم شوند تا وقتی توپ برمیگرده بتونند جمع کنند ؟ همون کاری که لهستانی ها بارها و بارها انجام دادند ؟ اصلا چرا هیچ کدام از بازیکنان ما زانوبند نگذاشته بودند ؟ یکی از دلایل نزدن شیرجه ‌یا زدن خرای شیرجه همین نبستن زانوبنده . چون وقتی بازیکن شیرجه می‌زنه دیگه فکر زخمی شدن و یا ضربه خوردن به زانوش نیست …… تیم لهستان همه بدون استثنا زانوبند داشتند ….. و همه هم با وجود زانوبند خیلی هم خوب میپریدند پس زدن زانوبند مانع پرش خوب نمیشه….. مربیان تیم ملی میبایستی بعد از بازی اول متوجه این موضوع میشدند ….
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      1 0
      در توپ گیری، توپ های برگشتی خیلی خیلی ضعیف بودیم. این تیم نیاز به تجربه داره تا بتونه از پس مسابقه بر بیاد. لهستان با برنامه تر بود و تاکتیک بهتری داشت. اگر چه ما از باخت تیممون ناراحتیم اما منصف باشیم برد حق تیم لهستان بود. لبیرو تیم ما خیلی ضعیفه و مدام هم تو بازی بود. تمرکز نداره و بیشتر حاشیه سازه و جو گیر
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 4
    به قول بعضیها به زانو درآمد! اینم تیمه که درست کردین؟!
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    2 0
    سرمربی های ایران چرا مانند سر مربی های خارجی عمل نمی‌کنند، سرمربی های خارجی بمحض یه الی حداکتر دو امتیاز که عقب می‌افتند، وقت استراحت می‌گیرند و یا حتی وقتی امتیاز می‌گیرند باز هم وقت استراحت می‌گیرند در بعضی از موارد وقتی بازیکن ایرانی قصد سرویس دارد، وقت استراحت میگیره، همه اینها عمدا برای تخریب روحیه بازیکنان انجام می‌پذیرد و موفق هم می‌شوند ولی سرمربی و مربی‌ای ایرانی وقتی شش الی هفت امتیاز که به حریف میدن تازه یادشان می‌آید که وقت استراحت بگیرند برای حرف زدن با بازیکنان. خیلی واقعا تاسف داره که یه مقدار سیاست در سرمربیها نیست معلوم نیست که تو چه فکری هستند، آیا حتی ما نمی‌توانیم از آنها یه تقلید خشک خالی کنیم باز هم تاسف داره واقعا!!
  • علی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    3 0
    روزگذشته وقتی مسابقه رودرمقابل تیم کم سن وسال آرژانتین تیم نوجوانان ایران بردندطوری خوشحالی کردندکه انگارقهرمان شدند.راست گفت گزارشگرمسابقه که هنوزبرای اینکارها زوداست..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس