کد خبر 1266482
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
والیبال نوجوانان جهان| عذرخواهی سرمربی ایران از مردم/ آرمات: مقصر شکست مقابل لهستان هستم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل صعود نکردن شاگردانش به فینال رقابت‌های قهرمان جهان، تاکید کرد: بازیکنان ایران در بازی فردا برای کسب مدال برنز تلاش خواهند کرد.

به گزارش مشرق، نوجوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی مقابل لهستان با نتیجه سه بر یک شکست خوردند تا فردا برای کسب مقام سومی مقابل روسیه بازی کنند.

مسعود آرمات سرمربی ایران علت این شکست را بی‌ارتباط با بی‌تجربگی شاگردانش نداست و افزود: لهستان بهتر از ما بازی کرد. به این تیم تبریک می‌گویم. آن‌ها نسبت به ما هماهنگ‌تر بودند و ما هم اشتباهات بیشتری مقابل حریف داشتیم. بی‌تجربگی بازیکنان هم عاملی شد تا درنهایت بازی را واگذر کنیم.

وی با تایید بر این که تیم ایران در بازی امروز مشکل حمله داشت، گفت: در دریافت اول دچار مشکل بودیم و طبیعتا در حمله هم به مشکل برخوردیم.

آرمات بازی شتاب‌زده بازیکنانش را هم به سن کم آن‌ها مرتبط دانست و تصریح کرد: در این سن بازیکنان عجول هستند. ما هر چقدر آن‌ها را به آرامش دعوت کردیم، نشد. بازیکنانم قصد داشتند باخت گذشته مقابل لهستان را جبران کنند و به همین دلیل در بازی تصمیمات عجولانه‌ای گرفتند. ضمن این که این اولین تجربه بازی رسمی آن‌ها بود.

او دلیل نوسان در بازی ایران مقابل دو تیم لهستان و آرژانتین را هم این‌طور بیان کرد: سیستم بازی این دو کشور با هم متفاوت است. همین تفاوت هم باعث شد موفق به مهار تیم آرژانتین شویم، اما برابر لهستان آنالیزهایمان در زمین اجرا نشد.

آرمات در پاسخ به این سئوال که چرا پاسورها از حرکت پایپ در بازی استفاده نکردند، گفت: چون دریافت اول نمی‌رسید نمی‌توانستیم پایپ انجام دهیم.

سرمربی ایران داوری بازی را هم بسیار ضعیف ارزیابی کرد و گفت: با این حال چون بازی را واگذار کردیم نمی‌خواهم در این خصوص زیاد صحبت کنم که نگویند باختش را به گردن داور انداخت. باخت امروز به گردن من بود.

او اما قصد دارد در تیمش را طوری کوچ کند که بازی روان‌تری مقابل روسیه داشته باشند. آرمات گفت: با روسیه روان‌تر بازی می‌کنیم تا بتوانیم روی سکو برویم. این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای من و بازیکنانم برخوداراست. امیدوارم مقابل روسیه بهترین عملکرد را داشته باشیم و به مدال برنز برسیم. ما تلاش کردیم که به فینال برسیم اما نشد. از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    4 2
    قصد دارد در تیمش را طوری کوچ کند که__ تیمش را طوری هدایت کند که...پارسی را پاس بداریم.
  • علی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 1
    آقای آرمات عذرخواهی چه‌بدردمردم می خورد شمااولین مسابقه ای بودکه تیم لهستان حدودا درحدواندازه تیم ایران بود.وخدابیش بچه های ما ازنظرتکنیک فردی وقدوقواره از اونا سر بودن ولی ناهماهنگ وبهم ریخته بازی کردن چرا..اونم با لهستانی که درمسابقه اول با بدرفتاری لیبروی ایران احترام به مهمان را بجا نیاورده وشما هیچ عکسالعملی درخصوص‌بازیکن نشان ندادی که بقیه متوجه رفتارشان باشند.فکرکردی که جلوداریان چه میخواهدبکند.چندتا توپ ساده راهم درمسابقه نیمه نهایی نتوانست بدرستی برساند..هم اخلاق را باختیدهم مسابقه را..
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      0 0
      جلو داریان نفطه ضعف تیم ما بود. یعنی بازیکن بهتر از او نداشتیم که همش فیکس بود؟ نه ساعد درستی داشت نه توپگیری خوبی و نه پاس خوبی.
  • رضا IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 0
    بالاخره کمتر پیش میاد تو یک تورنومنت تیمی باخت نده بچه ها خیلی خوب بودند .ولی ضعف داوری از حق نگذریم مشهود بود .ای کاش ویدیو چک در این مسابقات استفاده میشد.واقعا ویدیو چک در والیبال نیاز هست
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    2 0
    سلام اقای آرمات متشکریم ممنون که هستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس