فرمانده

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور گفت: پدافند هوایی کشور در کنار دیگر نیروهای مسلح هیچ روزنه‌ای برای نفوذ بیگانگان به آسمان کشور باز نمی‌گذارد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پدافند به عنوان نیروی دوم ارتش جمهوری اسلامی رسالتش را انجام می‌دهد، افزود: امروزه تهدیدات دشمن شکل جدیدی به خود داده است.

وی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی و هوافضای سپاه در خط مقدم مبارزه با حمله‌های پهبادی و هوایی هستند، افزود: پدافند هوایی کشور توانسته در حوزه‌های مختلف هوایی کشور به پیشرفت‌های شگرفی برسد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور بیان کرد: نیروی پدافند هوایی به عنوان اولویت اول دفاعی کشور باید با اتکا به نیروهای مومن و متخصص به خود اتکایی و استقلال برسد.

امیر پرویز ادامه داد: پدافند جمهوری اسلامی ایران در تولید و طراحی انواع سامانه‌هایی که در راستای ماموریت‌های چهارگانه پدافند است، به استقلال رسیده است.

وی اظهار کرد: پدافند هوایی کشور با قدرت خود در کنار دیگر نیروهای مسلح هیچ روزنه‌ای برای نفوذ بیگانگان به آسمان کشور باز نمی‌گذارد.

امیر پرویز ادامه داد: قطعاً به هر گونه تجاوز به آسمان کشور، با استفاده از سفیر رعد آسای موشک‌هایمان جواب کوبنده‌ای می‌دهیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    2 0
    آفرین. خدا کنه بتونید دست نفوذی های داخلی که حمله پهپادی به نطنز انجام دادند رو هم رو کنید.
    • افشین IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 0
      کدوم نفوذی و کدوم حمله تعدادی؟ کلا یک تجاوز،پهپادي به نطنز داشتیم که تعداد هر مس اسرائیلی بود و بچه های پدافند ترکوندنش.حمله پهپادي دیگه ای نداشتیم و اینم ربطی،به نفوذ نداره. مورد دیگه نظنز ورود یک میز با مواد انفجاری بود و یک مورد دیگه هم دستکاری در،سیستم برق بود که این دوتا کار خیانتکاران نفوذی بود و هیچ ربطی،به پدافند نداره. بقیه داستان رو هم که همه ميدونن که چی شد.
    • حسن اقبالی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      باسلام وخسته نباشی به نیروی پدافند ارتش ایران که همیشه ازآسمان مراقبت می کنند ویادی کنم از برادر م که سرهنگ این قسمت بود که در جنگ ایران وعراق / ودر میان ما نیست /باتشکر
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    سپاهیان عزیز و بچه های بامعرفت امنیت خواهشا با اون نامردایی که مرداب انزلی رو آتش زدن شدید برخورد کنین. خواهش میکنیم به درد مردم انزلی برسین. خیلی جنایت بزرگی بوده.
    • هادی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      0 0
      داداش آدرس اشتباه اومدی اینا ارتشین
    • افشین IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      1 0
      دونفرشون رو گرفتن. البته غریبه نبودن و از همون منطقه هستند. میخواستن پروژه زمین خواری راه بندازن. اینا یک جو شرف و انسانييت در وجودشون نیست. چقدر از موجودات زنده در این نیزار کباب شدن؟ چقدر طول می کشه که بحالت اول برگرده؟ چقدر هزینه خاموش کردن این آتش شد؟؟ هر ساعت پرواز،و عملیات ايلوشن ۷۶ آتش نشان چقدر می شه؟ کلا تا آخر عمرشون که زندان باشن و عملگی بکنن و کل اموالشون مصادره بشه شاید گوشه ای از خسارتيکه زدن رو جبران کنند. امثال اینا باید درس عبرتی بشم برای دیگر زمينخوران و خیانتکاران.
  • م IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 0
    حافظان آسمان امن ایران روزتان مبارک بادو درود به شرفتان که با وجود وضعیت نامطلوب معیشتی و در خور شانتان، همواره آماده جانفشانی برای این مردم و سرزمین بوده اید و چه خوب این صداقت و محبوبیت را نزد مردم با عملگرا بودنتان و به دور شعار و سیاه بازی ،حفظ کرده اید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس