کد خبر 1266296
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت:

حمله تروریستی به رژه اهواز رو که یادتون هست ؟

«حبیب فرج‌الله چعب» سرکرده «حرکه‌النضال» خیلی ریلکس از تجزیه ایران و کشتن مردم عادی با پول عربستان و امکانات سوئد صحبت میکنه و میگه تفسیر سوئد از صلح یعنی تروریست برای ایران و امنیت برای خودشان.

صلح یعنی تروریست برای ایران و امنیت برای خودمان +فیلم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرهاد IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    15 0
    بسمه تعالی منظورش همین سوئد گوگولی است که خیلی ها برای فرهنگش خودزنی میکنن؟ فقط تضاد ظاهر و باطن رو ببینید.
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      1 1
      اکثر افرادی که راجع به فرهنگ سوئد حرف میزنن اطلاعی ازش ندارن یا از رسانه های غربی شنیدن، باید بری بینشون زندگی کنی تا ببینی چه خبره!!! گوگولی که نیست هیچ چی خیلی هم ضایعه فقط خوب بلدن تزئینش کنن بدن به خورد ما!!!
  • DE ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    4 3
    سوئد بره گم شه اندازه یکی از استانهای ماست! 9 میلیون جمعیت داره چه غلط های اضافی!
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    ماهیت کافر و مشرک و منافق همینه.. اتفاقا اون میدون اگر دین بیاد دیگه نمی تون مردم رو برده و نوکر کن و ازشون اتو بگیرن و خار ذلیلشون کنن..و مجبور به کثیف ترین کارها بکن و انواع اقسام شو استفاده رو کن.. مگه دیونه که بزارن دین رشد کن.. مخفیانه طوری باهش می جنگن و ازش کینه دارن.. که نسبت به هیچ کس و هیچ چیز اینطوری بدشون نمیاید و مبارزه نمی کنن.انها در اصل با خود خدا و احکامش روی زمین دشمن.در حال صورت نیز مانند نسل ها گذشته فاسد از ریشه نیست و نابود خواهنذ شد.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    3 2
    اف بر کسانی که در دل نفاق دارند ، نه دین دارند و نه عشق به مردم و میهن. اینها فقط برای مطامع دو روزه دنیا از هر کاری هر چند مزدوری برای بیگانگان و دشمنان دین خدا و جنایت در حق مسلمین و مومنین باشد فروگذار نمی کنند. خداوند سبحان در قرآن کریم می فرمایند " ای اهل ایمان! یهود و نصاری را سرپرستان و دوستان خود مگیرید ، آنان سرپرستان و دوستان یکدیگرند [ و تنها به روابط میان خود وفا دارند ] . و هر کس از شما ، یهود و نصاری را سرپرست و دوست خود گیرد از زمره آنان است بی تردید خدا گروه ستمکار را هدایت نمی کند." شاید مصداق آیه ، این آقای ظاهرا مسلمان است که نفاقی آشکار دارد به اندازه دوری از راه و کلام و دین خدا . الله اعلم .خدایا توبه ، اللهم عجل لولیک الفرج
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      1 1
      یعنی کسی که به این آیه روشن قرآن مجید ، منفی می دهد عند منافق است ، خودش یادش باشد تا روز قیامت و حساب الهی . از ما گفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس