کد خبر 1265865
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
سفر عجیب و چند روزه رئیس کمیته فوتبال ساحلی به مسکو/ آورده حضور در روسیه برای فدراسیون چیست؟

در شرایطی که تیم ملی فوتبال ساحلی از حضور در مسابقات جام جهانی محروم بود اما رئیس این کمیته به همراه سرمربی تیم در سفری چند روزه عازم مسابقات شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی روز هفتم شهریور با قهرمانی تیم ملی روسیه به پایان رسید، مسابقاتی که تیم ملی فوتبال ایران از حضور در آن محروم شده بود.

چندی پیش بود که AFC با توجه به جدول امتیازی برای انتخاب نمایندگان این قاره برای حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی تصمیم به حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از مسابقات جام جهانی گرفت که این موضوع با اعتراض فدراسیون مواجه شد اگر چه آن اعتراض به جایی نرسید.

در نهایت هم مسابقات برگزار شد اما در کمال تعجب و در شرایطی که تیم ملی ما در این مسابقات حضور نداشت سرمربی و رئیس کمیته فوتبال ساحلی در مسکو حضور پیدا کردند.البته شاید حضور عباس هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در این مسابقات به خاطر آنالیز تیم های حاضر جای توجیه داشته باشد اما سوال اینجا است که چرا رئیس کمیته فوتبال ساحلی در این مسابقات شرکت کرده است؟

طبق پیگیری ها قرار بود عباس هاشم پور و دستیار وی به مسابقات جام جهانی اعزام شوند اما امیر حسین محتشم که در حال حاضر در 3 پستِ رئیس کمیته فوتسال، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر و مدیرکل استاندارد البرز فعالیت می کند، نام دستیار هاشم پور را خط زده و خودش به جای وی به همراه سرمربی عازم سفر چند روزه به روسیه شده است.

بهتر است فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتبال ساحلی در مورد دلایل سفر به روسیه توضیح بدهند که حضور محتشم به عنوان رئیس این کمیته در مسکو چه آورده ای برای فدراسیون فوتبال و این کمیته داشته است؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 0
    آورده تفریح با پول بیت المال
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    کسی نمیخواد تو این کشور با این عوضی ها برخورد کنه اصلا یکی نیست بگه رعیس اداره استاندارد بعد چرا باید رعیس فدراسیون هم باشه کدوم یکی از پست ها رو صلواتی کار میکنه بی شک هیچ کدوم و قطع به یقین در هر دو پست تمام اضافه کارها رو هم پر میکنه خرتوخری ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس