کد خبر 1265429
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
اظهارات عجیب گری نویل درباره بازگشت رونالدو به منچستریونایتد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد از بازگشت کریستین رونالدو به اولدترافورد به اندازه بسیاری از هواداران این تیم ذوق‌زده نیست.

به گزارش مشرق، گری نویل مدافع و کاپیتان پیشین منچستریونایتد می‌گوید که مدیران این باشگاه تنها به یک دلیل حاضر شدند کریستیانو رونالدو را از یوونتوس بخرند و اینکه بازگشت این ستاره پرتغالی هم نخواهد توانست شیاطین سرخ را به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر تبدیل کند.

نویل درباره رونالدوی 36 ساله که بعد از 12 سال دوباره به اولدترافورد برگشته است به شبکه اسکای اسپورتس انگلیس گفت: خانواده گلیزر (مالکان باشگاه) یک بار دیگر همان کاری را انجام دادند که هنگام قرار گرفتن تحت فشار انجام می‌دهند. آنها دو سه بازیکن خریدند و عملاً هم این خریدها را برای بستن دهان هواداران انجام دادند. من فکر می‌کنم که مشکلات منچستریونایتد آن‌قدر ریشه دوانده و مزمن شده که با این خریدها دردی دوا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

ثبت رکوردی جدید به نام رونالدو و یونایتد

وی افزود: آنها نمی‌توانستند اجازه دهند که رونالدو به منچسترسیتی برود. در گذشته هم آنها همین کار را در مورد بازیکنانی مثل الکسیس سانچس وقتی داشت به منچسترسیتی می‌رفت انجام دادند و با مداخله‌شان اجازه ندادند او به سیتی برود. الان هم همین اتفاق افتاد و مدیران باشگاه مجبور شدند به این ماجرا ورود کنند تا نگذارند رونالد به سیتی برود و مهم نبود که آیا در تیم به وجود او نیاز هست یا نه. هیچ‌کدام از هواداران منچستریونایتد هم نمی‌توانند از سه بازیکنی که تابستان امسال خریداری شده‌اند (رافائل واران، جیدون سانچو و رونالدو) گلایه داشته باشند.

نویل افزود: من هفته گذشته گفتم که امسال منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد به ترتیب لیگ را در رده‌های اول تا سوم به پایان می‌رسانند و الان هم حرفم را عوض نمی‌کنم. من فکر نمی‌کنم که خرید رونالدو هم منچستریونایتد را قوی‌تر از چلسی و منچسترسیتی کند که یکی فصل گذشته قهرمان اروپا شد و دیگری با 20 امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 0
    حسود هرگز نیاسود تو خودت اندازه اون بزرگ نشدی واسه همین چشم دیدنشو نداری اگر الان مربی بودی از اومدنش ذوق مرگ می شدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس