رئیسی نمایه

روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی در اقدامی هماهنگ، خبر و تصویر سفر مهم رئیس‌جمهور و هیئت دولت به خوزستان را از صفحات اول خود حذف کردند.

به گزارش مشرق، روزنامه‌هایی مثل اعتماد، آرمان، شرق، آفتاب یزد و... یا کلاً هیچ تیتر و عکسی از حضور دولتمردان در میان مردم خوزستان و رسیدگی به مشکلات آنها در صفحه اول خود درج نکردند و یا به درج یک تیتر بسیار ریز بسنده کردند.

بیشتر بخوانید:

این کار رئیس‌جمهور به خودی، خود یک ارزش است

این اقدام غیرحرفه‌ای در حالی است که رسیدگی به مشکلات مردم خوزستان و چاره‌جویی برای آنها بلافاصله پس از تشکیل دولت جدید، حائز اهمیت خبری بسیار بالایی است. اما گویا برای نشریات زنجیره‌ای، اخبار خوزستان و سایر مناطق صرفاً وقتی مهم است و باید در صفحه اول این نشریات به شکل برجسته منعکس شود که مدیران به مشکلات رسیدگی نکنند و در اثر انباشت آنها و نارضایتی مردم، التهابات سیاسی اتفاق بیفتد و دشمنان روی امواج بی‌کفایتی برخی مدیران اسکی بروند.
 

رئیسی به میان مردم رفت، زنجیره‌ای‌ها سانسور کردند!


جالب اینکه روزنامه شرق به موازات سانسور مطلق سفر آقای رئیسی و هیئت همراه در صفحه اول خود، در سرمقاله‌ای نوشت: «بعید است مجلس و دولت بتوانند رابطه جدیدی از دولت- ملت تعریف کنند. رابطه‌ای که در دو دهه گذشته آسیب فراوانی دیده است. البته این نگرانی هم وجود دارد که آنان اصلاً باور راسخی به ایده دولت- ملت نداشته باشند؛ دولت- ملتی که براساس منافع ملی شکل می‌گیرد و به ندرت در دولت‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

اینک در هیچ جای دولت سیزدهم که با انتقاد از دولت روحانی روی کار آمده است، مردم نمود عینی ندارند. از مجلس انتظاری نبوده و نیست؛ اما چرا اعضای کابینه هیچ یک سخنی از هویت ملی و مردم نگفتند. آن هم در دوره و زمانه‌ای که مردم سودای بازگشت به هویت ملی خویش را در سر می‌پرورانند و این سودا را به یکی از جنبه‌های مهم فرهنگ سیاسی خود بدل کرده‌اند. این همان فاصله معرفتی است که بین نمایندگان، کابینه و مردم وجود دارد؛ یعنی کابینه برداشت دقیقی از جهت‌گیری‌های مردم نسبت به نهادها و ساختارهای سیاسی و عملکردشان ندارد.»

نویسنده نابغه توضیح نداده که آیا مردم در فضا و خلأ یا مثلاً در کنسرت‌های اشرافی تعریف می‌شوند، یا همین مردم کوچه و خیابان که قبل از هر چیز، گوشی برای شنیدن و به کار بستن درد دل‌های خود می‌خواهند و متأسفانه در دولت غربگرای اشرافی، از آنها دریغ شد؟!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    10 2
    منافق و فتنه گرها همین است دین و ایمان که ندارد و اعتقادی هم به حق و حقیقت و قیامت ندارد--- هر کجا حزبش برود او هم می رود ولو به جهنم
  • سعید IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 1
    این روزنامه های اطلاح طلب آنقدر در هشت سال گذشته از دولتیها باج و خراج گرفتند و حالا حاضر به شفاف سازی حقایق آنچه که اتفاق می افتد و همه آهاد ملت شریف ایران شاهد آند هستند را نیستند. آنان (روزنامه های اصلاح طلب) در واقع خیانت در امانت کردند، شما خواننده محترم بند 3 خطبه 199 نهج البلاغه را از کلام امیر مؤمنان (ع) جوابیه اینگونه افراد است را بخوانید.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    از بس این جماعت مفت خور اصلاح طلب خبیثند
  • NL ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 4
    عوامفریبی و پوپولیسم دیگر جواب نمی دهد .
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      2 0
      منم نظرم همینه، به‌ آقای رئیسی بگیم جمعه ها بمونه خونش استراحت کنه، فقط عبای ایتالیایی بپوشه و سیگنال برجام دیگه حلّه رو یکروز در میون به یانکی‌ها بده کافیه!!!
  • حامد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    9 0
    به این میگن سوزش شدید افساد طلبان و حامیان فاسد آنها
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      2 0
      بلند شدن دود بنفش ازشون رو فراموش کردی!!!!
  • حسن IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    توکل به خدا و جهادبرای خدمات رسانی ورفتارانقلابی و اسلامی زمینه تبلیغات دهان به دهان یا رودرروی فردی و گروهی به نفع جریان انقلاب را فراهم می کند "اگر خدا بخواهد عزت بدهد دنیا نمی تواند مانع شوداصلاح طلبان که باکارنامه سراسر فسادکه جایگاهی در جامعه ندارند"
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    مولوی علیه الرحمه می فرمائید. نگارا مردگان از جان چه دانند؟ کلاغان قدر تابستان چه دانند!
  • rasool IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    آقای عزیز شما خودتون رو ناراحت نکنید ،اینها اخبار رو یه روز عقبند. تو هشت سال که فقط گفتند باید بشود الان هم که رفتند پیکنیک
  • ماریه IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    اصلاح طلبها همه نوچه های امریکا و انگلیس هستن
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    البته اون روی سکه رو هم ببینید احمدی نژاد قبلا از اینجور اقدامات زیاد انجام داده و به نتیجه خوبی هم نرسیده طبیعیه که تا اقدام واقعی انجام نشه صرف دیدار استانی کسی رو هیجانزده نمیکنه
  • معرفت IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    اینا هیچ وقت در راستای منافع ایران وایرانی قلم نزدند ونمی زنند.اینا دراستای مزدوری ،خیانت به کشور،سیاه نمایی ومنافع آمریکا قلم فرسایی می کنند .ذات این ها همین است،ناراحت نباشید
  • رضا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    چى چى رو پوشش بدن
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    از حرام خوری به این شکل دراومدن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس