کد خبر 1264860
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

به گزارش مشرق، فواد ایزدی، کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به ‏تیتر فایننشیال تایمز مبنی بر اینکه با پایان تردد هوایی، بریتانیا بیش از ۱۰۰۰ افغان را جا می‌گذارد، طی توییتی نوشت: این افراد در خدمت نیروهای انگلیسی بودند. وزیر دفاع انگلیس ابراز تأسف کرده و رهبر حزب کارگر گفته عدد واقعی جامانده‌ها بسیار بیشتر از ۱۰۰۰ نفره و جانسون به آنها خیانت کرده.

جاماندگان بریتانیا در افغانستان چه کسانی هستند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    21 0
    عاقبت وطن فروشی همینه
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    اینم آخر و عاقبت وطن فروشی و مزدوری برای انگلیس و غرب !!! اینم عاقبت خیانت به افغانستان و خدمت به اشغالگران افغانستان بخاطر منافع شخصی !!! حالا توسط مردم افغانستان مجازات خواهید شد تاوان خیانت رو خواهید چشید ..
  • FR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 0
    علت مرگ بسیاری از قربانیان انفجار فرودگاه کابل اصابت گلوله های سربازان آمریکایی بوده است اکنون معلوم شده است بسیاری از آنها که در انفجار کابل کشته شده اند جان خود را با تیراندازی سربازان وحشت زده آمریکایی پس از انفجار از دست داده اند. امروز رسانه های بین المللی در بیمارستانها با بازماندگان حادثه و اقوام کشته شدگان مصاحبه کرده اند و همه گفته اند که پس از انفجار سربازان آمریکایی از بالای برجکها و دیوارها به سوی مردم شلیک میکرده اند و اکثر آنها که کشته شده اند بر اثر اصابت گلوله سربازان به قتل رسیده اند و نه مستقیما بر اثر انفجار. علت شلیکها مشخص است . سربازان وحشت زده پس از انفجار با دیدن کشته شدن همقطاران خود مستقیما جمعیت را هدف قرار داده اند تا محوطه جلوی فرودگاه را تخلیه کرده و احتمال انفجارهای بعدی را از بین ببرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس