کد خبر 1264157
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
شکوری: برخی دربی خیالی درست کرده اند اما جامی به آنها نمی دهند/من با قاسمی نژاد مذاکره نکردم که بد حرف بزنم

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسدولی گفت: برخی دوستان دربی خیالی درست کرده اند اما با این حرف ها جام نمی‌گیرند.

به گزارش مشرق، ابراهیم شکوری درباره اتفاقات روز گذشته‌ای که سبب انتقال امین قاسمی نژاد به تیم استقلال شد و همچنین ادعای فرزاد مجیدی مبنی بر اینکه دربی نقل و انتقالات را بردیم، اظهار داشت: بارها اعلام کرده‌ایم هواداران اخبار پرسپولیس را از سایت و اینستاگرام رسمی باشگاه پیگیری کنند. درباره صحبت‌های روز گذشته برخی دوستان باید بگویم برنده نقل و انتقالات را در پایان مسابقات و زمانی که مانند این پنج جام، کاپ را اهدا می کنند مشخص می کنند. 

وی افزود: برخی دوستان دربی‌های خیالی درست کرده اند اما جامی به آنها نمی‌دهند. در پنج سال گذشته پرسپولیس با وجود جدایی بازیکنان شاخص و ملی‌پوش توانست به قهرمانی رسید و نشان داد به یک باشگاه ستاره‌ساز تبدیل شده است. امسال هم ان‌شالله این اتفاق می‌افتد. این جام‌هایی که اینجا می‌بینید گلات قهرمانی را رقم زده و امسال باید زحمت بکشند بنری که در روابط عمومی باشگاه است تغییر بدهند و ششمین جام را هم روی آن بگذارند. پرسپولیس به دنبال دبل هت تریک است اما کارمان خیلی سخت است.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات این تیم و اینکه آیا جذب بازیکن در این باشگاه ادامه دارد، تصریح کرد: طبق نیاز تیم خرید کردیم و البته همچنان نیاز به جذب یک مهاجم داریم. البته در این پست بازیکنان بسیار ارزشمندی مثل مهدی عبدی و عیسی آل کثیر داریم. با توجه به می‌توان بازیکن خارجی هم جذب کرد دست باشگاه خیلی بازتر است. با این ارقام عجیب و غریبی که تیم ها به بازیکنان شان پرداخت می‌کنند می‌توانیم بازیکنی درجه یک در سطح بین المللی داشته باشیم.

شکوری درباره ممنوعیت پرسپولیس از جذب بازیکن خارجی با توجه به پرونده بدهی این باشگاه به کالدرون و اوساگونا توضیح داد: باید از مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه، سمیعی و صدری تشکر کنم که در راستای پاک کردن پرونده های مختلف گام برمی‌دارند. همین روز گذشته کل پرونده های داخلی خود را پاک کردیم و هیچ پرونده دیگری که سبب شکایت شده باشد وجود ندارد. مطمئن باشید برای پرونده های بین المللی هم مدیرعامل و هیات مدیره برنامه دارند. اکنون فقط دو پرونده خارجی داریم که مطمئن باشید آنها هم با همت دوستان حل می شود. امیدوارم روزی برسد که دیگر پرونده ای نباشد و درآمدهای پرسپولیس  هم پایدار باشد. 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس یک بازیکن دیگر جذب کرد

وی افزود: تیم فعلی پرسپولیس بهترین تیم است‌. پرسپولیس در سال های اخیر نشان داده به یک تیم ستاره ساز تبدیل شده است. بازیکنانی به این تیم می‌آیند و پس از ستاره شدن  جدا می شوند. نتایج و عملکرد بهترین شاخص برای سنجیدن نقل و انتقالات و نتیجه گیری تیم است.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص جوسازی رسانه های سعودی نسبت به پرونده دیدار پرسپولیس و النصر در دادگاه CAS گفت: آنها دو سال است جو سازی می‌کنند. 

شکوری درباره اینکه باشگاه پرسپولیس به شکل رایگان بازیکن جذب می کند، پاسخ داد: این صحبت هایی است که مطرح می شود اما مهم این است چه بازیکنانی با چه سطح و کیفیتی جذب می‌شوند. سطح بازیکنان ما و پست هایی که در آن بازیکن داریم را با دیگران مقایسه کنید. خیلی چیزها مشخص می‌شود.

مشاور باشگاه پرسپولیس در خصوص مباحث مطرح شده درباره اینکه یکی از عوامل به نتیجه نرسیدن مذاکره با قاسمی نژاد را لحن نامناسب وی عنوان کرده اند، گفت: من با قاسمی نژاد مذاکره ای نداشتم. تاکنون با سرمربی، مربیان، تدارکات، پزشک، ماساژور و بازیکنان پرسپولیس برای قرارداد بستن یا تمدید قرارداد صحبت کرده ام. بیشتر از ۲۰ بازیکن تاکنون گرفته ایم. از مهدی ترابی، فرشاد فرجی تا شهریار مغانلو در نیم فصل، نفرات تمدیدی، چهار بازیکنی که امسال جذب کردیم و طلبکاران باشگاه با من حرف زدند. نمی دانم چه فضایی درست شده است اما اگر مذاکره بد بوده چگونه با آنها حرف زدم.

شکوری درمورد اینکه آیا مبلغ قرارداد اعضای کادر تدارکات و ماساژورهای پرسپولیس پس از درخواست کریم باقری اصلاح شده است، گفت: بله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 1
    همه این جوسازی ها کار کیسه هست. از بس این تیم داغونه، امسال هم بی جام می مونند
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 3
    مزخرفترین لنگی بهمراه پیروانی
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 1
    دمت گرم بزار تو خیال خودشون برنده باشن مجیدی که تا حالا نتونسته یک جام بیاره همین خیالات او را بس
  • جواد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 0
    برخی هم به جام اسنپی عادت کردن دیگه تموم شد دوران دودر بازی چی تو این 5 سال بازیکن ها درجه یک وگران قیمت عاشق پرسپولیس بودن و قرداد امضا میکردن حالا کو این عشق ها پارسال مغانلو را گفتید به خاطر عشق 250هزار دلار پول رضایت نامه را خودش داد که بیاد قراداد یک ونیم میلیارد تومان ببنده مردم هم باور کردن چی شد پس این عشق و عاشقی ها امسال اها بابا مسعود نیست این عشق را پولش را بده اره پس تامامممم
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 4
    حواست نیستا، مسعودتون رفت
  • رضا IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 1
    سلام ،از دست دادن قاعدی مانند نتیجه ۶ بر صفر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس