کد خبر 1263924
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
وزیر خارجه پاکستان به عراق سفر می کند

شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایرانی وارد تهران شد.

به گزارش مشرق، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران و پس از سفر به ترکمنستان، عصر امروز (پنجشنبه) وارد تهران شد.

وی در بدو ورود مورد استقبال سید رسول موسوی دستیار وزیر و مدیرکل آسیای جنوبی وزارت خارجه قرار گرفت.

دانلود

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه اول شهریور ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران از سفر وزیر خارجه پاکستان به تهران در روز پنجشنبه خبر داد و گفته بود: این سفر به درخواست ایشان در روز پنجشنبه انجام خواهد شد. سفری به چند کشور دارد و درخواست دارد در تهران با همتای خود و مقامات ایران ملاقات داشته باشد.

وی ادامه داد: موضوع اصلی سفر مسائل دوجانبه و به ویژه مسئله افغانستان خواهد بود. جمهوری اسلامی ایران به عنوان رکن رکین توسعه و امنیت در منطقه و کشوری که تمام تلاش خود را کرده است با تسهیل گفت‌وگوهای بین الافغانی و در راستای صلح و ثبات پایدار، طبیعی است رایزنی‌های خود را در سطوح مختلف با کشورهای مختلف درخواست کننده و براساس ابتکار خودش داشته باشد. ان‌شاءالله این سفر هم در راستای گسترش رایزنی‌های همیشگی دو طرف انجام خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز امروز درباره سفر وزیر خارجه پاکستان گفت که یکی از موضوعات مورد بحث ما در این مقطع حساس، تحولات افغانستان و منطقه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 1
    نمیدونن وقت دست دادن نیست اینجا کرونا بیداد میکنه
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      به عقیده سازمان بهداشت جهانی کرونافقط ازکف دست منتقل میشه ومیتونین بجای دست دادن پشت دستتونو بهم بزنین!!!درواقع ویروس اگرروی دست هم بشینه فقط نبایدبه اجزای صورت مالیده بشه.پس ی ضدعفونی کفایت میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس