کد خبر 1263752
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
سرپرست سابق وزارت صمت

جمع حقوق و مزایا مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در تیرماه به غیر از فیش تجمیعی تیرماه وی، بیش از ۷۰ میلیون تومان بوده و طبق توضیحات مدیر مالی این شرکت، پرداخت این حقوق براساس قانون است.

به گزارش مشرق، پیرو ارسال فیش حقوقی حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وابسته به بانک سپه) به «سامانه سوت زنی»، اقدامات لازم در جهت  کسب اطمینان از واقعی بودن  فیش ارسالی انجام شد و لذا پس از تایید صحت  فیش مذکور از سوی مقامات مسئول شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، خبرگزاری فارس تصمیم به انتشار این فیش حقوقی نجومی گرفت که جزئیات مربوط به فیش حقوقی مذکور در ادامه خبر آمده است.  

گفتنی است پس از طرح کردن موضوع انتشار فیش حقوقی مذکور با مدیرکل روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری امید، معاون اداری و مالی شرکت نیز اقدام به  ارائه توضیحاتی در رابطه با جزئیات این فیش حقوقی نموده است که این توضیحات وی از طریق روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری امید به خبرگزاری ارسال شد و لذا  اطلاعیه مذکور نیز بطور کامل  در انتهای خبر درج شده است.

در فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۰ حسین مدرس خیابانی مدیرعامل  شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وابسته به بانک سپه)   مبالغ حقوق پایه ۲۲۳.۱۷۲.۶۹۴ ریال، حق جذب ۵۲.۱۱۰.۸۱۵ ریال و فوق العاده شغل ۹۳.۷۹۹.۴۶۵  ریال درج  شده است  و همچنین مبلغ اضافه کاری تیرماه ۱۳۹۹ وی  ۳۱۲.۵۲۹.۹۳۸ ریال بوده است.

براین اساس در فیش تیرماه جمع حقوق و مزایا  مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید،   به غیر از فیش تجمیعی تیرماه ۷۰۰.۰۷۹.۳۹۷ ریال درج شده است.

در فیش تجمیعی تیرماه وی نیز در مجموع بابت حق ماموریت و کارانه مبلغ ۴۷۵.۶۵۳.۱۳۷ ریال درج شده است که مبلغ ۱۰۰.۰۰۹.۵۸۰ ریال مربوط به ماموریت و مبلغ ۳۷۵.۶۴۳.۵۵۷ ریال مربوط به کارانه بوده است.

فیش حقوقی سرپرست سابق وزارت صمت افشا شد

فیش حقوقی سرپرست سابق وزارت صمت افشا شد

توضیحات شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید درباره فیش حقوقی نجومی

همانطور که در بالا ذکر شد، محمد اسدی معاون مالی و اداری شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید نیز در خصوص حقوق و مزایای مدیرعامل این شرکت به ارائه توضیحاتی پرداخته که در ادامه آمده است:

نظر به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی گروه اقتصادی آن خبرگزاری مبنی بر درج فیش حقوقی مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وابسته به بانک سپه) در «سامانه سوت‌زنی» آن خبرگزاری وزین و ابهامات مطرح‌شده در خصوص مبلغ حقوق و دستمزد ایشان، بدینوسیله جزئیات حقوق و مزایای نامبرده بر اساس قوانین و مقررات جاری، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی بانک سپه، آیین‌نامه استخدامی این شرکت و مصوبات هیات‌مدیره ایفاد می‌گردد:

۱- حکم حقوقی ایشان برای سال ۱۳۹۹ (در بدو ورود به شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید دقیقا معادل مدیرعامل قبلی شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید) مبلغ ۲۹۳.۱۲۲.۹۵۷ ریال(ناخالص) تعیین گردیده که در سال ۱۴۰۰ معادل و مطابق با مصوبه شورای عالی کار به این رقم اضافه شده است.

۲- مبنای پرداخت اضافه‌کاری در سال ۱۳۹۹ به میزان ۷۰ ساعت بوده است که بر اساس نامه ابلاغی مورخ ۱۴۰۰.۳.۲۳، از سوی «مدیریت امور سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت‌ها» بانک سپه، به دلیل فعالیت حداکثری و تمام وقت ایشان در شرکت، ساعت مجاز اضافه‌کاری در سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۲۰ ساعت محاسبه و پرداخت شده است.

۳- تمامی پرداخت‌های انجام شده به مدیرعامل و اعضای موظف هیات‌مدیره، بر اساس آیین‌نامه استخدامی مصوب هیات‌مدیره به شماره ۲۲۸ مورخ ۱۳۸۹.۸.۳۰ و نیز مصوبات اخذ شده از هیات‌مدیره صورت می‌پذیرد؛ ضمن اینکه مبلغ کارانه که یکی از موارد ابهام در فیش حقوقی تیرماه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید بوده، هر سه ماه یک بار بر اساس ضوابط، رویه‌ها و آیین‌نامه استخدامی شرکت و از بدو تاسیس به تمامی پرسنل از جمله مدیران و مدیران عامل قبلی و نامبرده پرداخت می‌گردد؛ به همین دلیل، پرداخت‌های صورت گرفته از این بابت، به صورت مستمر و ماهانه نمی‌باشد و تصویر ارایه شده مربوط به فیش تجمیعی مرتبط با نیمه اول سال ۱۴۰۰ می‌باشد.

همانگونه که در فیش منتشره مشاهده می‌شود رقم علی‌الحساب که کارانه پرداختی بوده و به سرجمع حقوق ایشان اضافه شده، ناشی از کسورات است و مبلغ حقوق و مزایای ناخالص بوده و مبالغ پرداختی به ایشان بسیار کمتر از مبالغ ناخالص حقوق و مزایا می‌باشد. شایان ذکر است که فیش حقوقی تمام پرسنل و مدیران امید در تیرماه با احتساب کارانه صادر شده که همانطور که قبلا اشاره گردید، تجمیع تمام پرداختی‌ها در نیمه اول امسال برای تمامی کارکنان و مدیران به این صورت بوده که استنباط پرداخت ماهانه و مستمر از آن شده است. ضمناً علیرغم مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ این شرکت، مبنی بر پرداخت پاداش به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، لیکن ایشان از دریافت پاداش مصوب مجمع امتناع نموده‌اند.

۴- پرداخت‌های صورت گرفته در شرکت بر اساس ضوابط مربوط به «عضویت و حقوق و مزایای مدیران عامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های وابسته به بانک‌ها و بیمه‌های دولتی» بوده که از سوی وزیر محترم وقت امور اقتصادی و دارایی در سال ۱۳۹۵(و همچنین ابلاغی بانک سپه) ابلاغ گردیده است؛ بنابراین تمامی پرداختی‌ها با مصوبات هیات‌مدیره، ابلاغیه‌های بانک سپه و قوانین و مقررات، محاسبه و پرداخت گردیده و هیچ‌گونه انحرافی از این بابت صورت نپذیرفته است.

۵- تمامی کنترل‌های مربوط به رعایت سقف مجاز حقوق و مزایای مدیران براساس ضوابط ابلاغی وزیر محترم وقت امور اقتصادی و دارایی و ضوابط بانک سپه در شرکت در مقاطع ۴ ماهه و سالانه انجام می‌گیرد و در صورت پرداخت مبالغ بیش از سقف تعیین‌شده، مبالغ مازاد پرداختی از اشخاص کسر و دریافت می‌گردد؛ کما اینکه مبالغ مازاد پرداختی از حقوق تمامی مدیران در سال ۱۳۹۹ کسر گردیده است. لازم به ذکر است موضوع مزبور توسط نهادهای نظارتی از جمله حسابرسی داخلی بانک سپه، سازمان بازرسی کل کشور و اداره بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی به صورت مستمر مورد بررسی قرار می گیرد که از این بابت در دوره مسئولیت ایشان، مغایرتی گزارش نگردیده است.

۶- نظر به اینکه مبلغ درج شده در فیش حقوقی جناب آقای دکتر مدرس خیابانی کاملاً منطبق با ضوابط پرداختی می‌باشد، طرح چنین موضوعاتی در فضای کنونی کشور و با توجه به اینکه ایشان یکی از گزینه‌های مطرح جهت تصدی در مسئولیت‌های اجرایی کشور می‌باشد، صرفاً با هدف تخریب چهره‌های خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش بی‌اعتمادی مردم به خدمتگزاران خود می‌باشد که بر این اساس از دستگاههای نظارتی انتظار می‌رود که ضمن نظارت کافی و مقتدرانه بر میزان حقوق و دستمزد دریافتی مدیران، با متخلفان برخورد و در عین حال با ترویج‌دهندگان بذر یاس و ناامیدی در جامعه نیز به شدت برخورد نمایند.

در عین حال مجموعه شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با پایبندی نسبت به ضوابط و دستورالعمل‌های پرداخت حقوق و دستمزد و نظارت کافی بر پرداختی‌های صورت گرفته به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه، حق پیگیری حقوقی از مراجع قضایی نسبت به متخلفان در انتشار فیش حقوقی مدیران این مجموعه خدمتگزار به اقتصاد کشور را برای خود محفوظ می‌داند و آماده ارایه مستندات به تمامی مراجع نظارتی و رسانه‌های محترم نسبت به ابهامات مطرح شده در این خصوص می‌باشد.

توفیق روزافزون جنابعالی و تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سقف پرداخت حقوق چقدر است؟

طبق جزء ۷ بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ سقف ناخالص حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر (مجموع دریافتی) گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در ‌دستگاه‌های اجرائی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی (به استثنای مشمولین قانون کار جمهوری اسلامی ایران) برای سال ۱۴۰۰، از (۲۱) برابر حداقل حقوق مصوب شورای حقوق و دستمزد به (۱۵) برابر حداقل حقوق و دستمزد موضوع ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری کاهش یافته است.

همچنین براساس بند ۴ مصوبه هیات وزیران در مورد تعیین ضریب افزایش حقوق در سال ۱۴۰۰، حداقل حقوق و فوق العاده های مستمر شاغلین موضوع ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور به استثنای مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۰ به میزان بیست و دو میلیون و چهارصد و هشت هزار (۲۲.۴۶۸.۰۰۰) ریال تعیین شده است.

در نتیجه، ۱۵ برابر رقم ذکر شده یعنی ۳۳۷.۰۲۰.۰۰۰ ریال (۳۳ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان) حداکثر حقوق ناخالص دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه است.

با این وجود، در قانون هیچ سقفی برای پرداخت حقوق در نهادهایی مثل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید وجود ندارد و در نتیجه، پرداخت حقوق های نجومی در این نهادها، برخلاف قانون نیست.

حسین مدرس خیابانی کیست؟

حسین مدرس خیابانی در مهر ۱۳۹۹ به عنوان  مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید وابسته به بانک سپه منصوب شد اما پیش از آن  و از خرداد  ۱۳۹۸ تا اواخر اردیبهشت ۱۳۹۹ و در زمان ریاست رحمانی بر وزارت صمت قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی بود که پس از برکناری رحمانی از وزارت صمت، طی حکمی از طرف حسن روحانی رئیس جمهور وقت،   در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ به عنوان سرپرست وزارت صمت منصوب شد.

مدرس خیابانی در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی  وزارت صنعت، معدن و تجارت را اخذ نکرد و براین اساس پس از مدتی یعنی در مهرماه ۱۳۹۹ به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید منصوب شد که اکنون نیز عهده دار همین پست است.

گروه مدیریت سرمایه گذاری امید از جمله شرکت های بورسی فعال در زمینه معادن، سیمان، ساختمان، انرژی و بازار سرمایه است که درصد عمده ای از سهام آن به صورت مستقیم متعلق به بانک سپه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    28 0
    خدایا اندازه ی یک سال و چند ماه من حقوق این ها تو یک ماهه
    • حسین PL ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      17 2
      این فرد اگر پستی در دولت جدید بگیره دیگه فاتحه این دولت را باید خوند قانونی که اتقدر نا عادلانه هست عین ظلمه و باید ملغی و پولهای اضافه پس گرفته بشه حضرات نمیتونن برای هر خلافی قانون بسازن به مقاصد خودشون برسن ، این وهن قانون و کشوردهست
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      3 0
      جالبه که تو کتاب راه سامسونگ می خوندم، آقای لی، مدیرعامل سامسونگ، اضافه کار رو حذف کرده بود تا کارایی پرسنل بیشتر بشه. اون وقت آقای مدرس، حقوق 22 میلیونی داشته و اضافه کار 31 میلیونی!!!
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      4 0
      برن به جهنم. قوه قضائیه محاکمه
    • بهنام IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 3
      باسلام این اعداد واقعا به عنوان پرداخت ماهیانه نیست و مشخص است که مانده چند ماه است که پرداخت شده و بنظر پرداخت ایشان بر اساس حوزه های پرداخت کمتر از عدد اعلامی است. اینکه یکی از مدیران بزرگترین شرکتهای سرمایه گذاری با سالی بیش از 10000 میلیارد تومان سود حقوق 35 تومانی داشته باشد اصلا عجیب نیست. و همچنین اینکه کسانی که این فیش را در مقطع فعلی منتشر کرده اند کاملا به موارد کذب فوق آگاه هستند و این گمان می رود که انتشار فیش یک ماه خاص یک دعوای سیاسی و تخریب بوده
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    44 1
    جالبه ..! از محل سپرده ی مردم.
    • سید IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      20 0
      جالب تر اینکه اول سال بیشتر پول میدن بعد با احتساب تورم 50 درصدی وقتی پس میگیرن که اگه بگیرن عملا نصفش را گرفتند اینها تازه فیش بود خارج از فیش و سهام هایی کهه بهشون احیانا داده میشه و بن غیر نقدی و ... بماند از اینها زحجر اور تر برای کارگر جماعت اینه که ایشون هم کارگر حساب میشه و بن کارگی میگیره طفلکی...
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    26 0
    حالا اینها قانونی است . غیر قانونی را خدا میداند و بس
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    23 0
    تمام حقوق هایی که اصلاح طلبان تدبیر و امیدی طی ۸ سال گذشته برداشت کردند بواسطه خسارتهایی که به ملت و کشور وارد کرده اند نا مشروع است و باید اعاده گردد..
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    24 0
    از برکات ماندگار (دولت تدبیر و امید) برای دوستان ، اقوام و آشنایان که هنوز هم جاریست.
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    13 0
    به این فیشها میگن حرام خواری ..... بیخود نیست. شیر ۱۰۰ در صد. ماست ص۵۰ درصد ،، مرغ. .... ، گوشت..... ، میوه. ..... با این حقوقها معلومه که گرانی منشا از کجا میگیرد .... چند قران. به بازنشسته اضافه میکنند ..... صدایشان به اسمان رسید
  • M IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    10 0
    اینها که میرن تازه متوجه میشین که چقدر حقوق میگیرن چرا بودن به فکر تون نمی اومد .اینهامشغول جیب پرکردن شون بودن فکر بازار نمیکردند که چه اتفاقی داره میوفته قیمت ها سر به فلک کشیدش.
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    32 0
    تو این شرکتها سرمایه مردم رو به باد میدن وحقوق برا خودشون بر میدارن
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    13 0
    یعنی حدود ۱۱۰ میلیون تومان دریافتی جنابشان بوده اف بر ذاتتون اگه این ها را پس نگیرید
  • رضا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    8 0
    25 میلیون ازش کم شده واسه مالیات؟ بعدش معنی حق جذب رو متوجه نشدم که بابتش9200 گرفته
  • محمد IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    9 0
    علی برکت الله یه سهم کوچیک از سفره انقلاب اونوقت خروجی شون چی? هی چی!!!
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    13 0
    شکمت انشا... سفره جانوان بشه به حق این ماه عزیز
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    13 1
    کجای اسلام اومده که اختلاف حقوق دو نفر در کشور اسلامی 15 برابر باشه؟؟؟؟!!!!! دو برابر سه برابر چهار برابر بود یه چیزی ولی 15 برابر برا چی؟
    • هانی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      دقییییقاااا
  • باغبان IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    10 0
    خوب به ما سالی 70میلیون بدید!!!
  • سید علی شادمان IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    10 0
    تمام مدیران و روسای شرکتها وبانکهای خصوصی وبعد ازآنها دولتی همین وضعیت را دارن
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    6 0
    من یه کارمند دولت هستم با دو فرزند اگه کل سال رو هیچی نخوریم و نپوشیم ومریض نشیم و سفر نریم کل حقوقم می شود ۴۸ میلیون بعد این خدا نشناسا ماهی ۷۰ میلیون حقوق دارند خدا ازشون نگذره
  • على KW ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 1
    البطه كه با درباخت اين مبالق مسئولين فقر مردم را درك نمى كنند ايا خدا وكيلى اين حقوقى كه ميگيرند حقشون هست؟
  • عالی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    4 0
    واقعا حقوقهای اینا کجا و حقوقهای ما کجا.....هییییییی... آخرش هممون بطور مساوی از خاک بهره مند میشیم. یعنی فقط یک قبر
    • 4866 IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      0 0
      دیدن این اخبار واقعا مایه های تاسف عمیق است
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    6 0
    پس این پولهای سهمای ما که میاوردین پایین را ایجوری میخوردین
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 0
    بن کارگری از همش بیشتر زور داشت
  • طاهره مصطفایی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 0
    برگردانده شود
  • معلم IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 0
    اونوقت واسه معلما 300تومن فوق العاده ویژه زده بودن بارمالی شدواسشون
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    3 0
    کلیدی که باشد درازای آن __برابر بطول چراغ برقتان __ مگر ممکن است قفل با آن گشود __ فقط ممکن است عقل با آن ربود __ ز تدبیر و امید دگر هیچ مگو __به از این تدابیر دگر هیچ مجو __
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    4 0
    فقط فقط خدا ازتون نگذره
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 0
    خدایا حقوق سه سال من !!!!!!!!!!!!!
  • وآااا IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    یاخدااااا
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    از همه دردناک تر بن کارگری شاملش شده...یک سال باید کار کنیم قد ی ماه این حقوق بگیریم....کلا اکثرا اینجوری حقوق میگیرن جز کارگرای دولتی و از همه بدبختر کارگرای خصوصی
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 0
    بشه خرج درمانیت
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    3 0
    مهم ترین قضیه اینه که این حقوق رو گرفته که خرابکاری بیشتری کنه و اقتصاد رو بیشتر به سمت نابودی ببره، کاش حقوق رو می‌گرفت و تو خونه می‌خوابید.
  • عباس IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    مگه امثال این آدما شاخ غول رو شکستن که باید اینجوری سرشون تو بیت المال باشه هیچ کس هم برای مقابله با این آدما کاری نمیکنه برخورد با این دست آدما تو دستگاه های مختلف دولتی رو کی باید پیگیری کنه؟ یکی نون شبش رو نمیتونه دربیاره و یکی اندازه یکسال و نیم کسی دیگه حقوق ماهانه داره. عجب عدالتی!!!
  • راحله IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    قانونش اشتباهه. باید عوض شه. بخاطر همین پولهاست که مردم درک نمیشن
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    چه بخواهیم چه نخواهیم این واقعیت جامعه ما هست .
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    فقط اونجاش که نوشته قوه قضائیه باید با منتشر کنندگان این فیش برخورد کنه!
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    3 1
    حسب ما اینه: خانه از پای بست ویرا... . یکی از دوستان اشاره کرد، همه دستگاه ها و شرکت های دولتی اینجور هست.
  • بازنشسته کشوری IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 1
    این میشود کارشناس اقتصادی و نظردادن که متناسب سازی یا همسانسازی حقوق بازنشستگان تورم زا هست ،،ولی نمیگویدچرا من 13برابر یک بازنشسته حقوق میگیرم ،،
  • امیر همدانی ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    واقعا جای تاسف داره با حقوق بالای هفتاد میلیون تومنی این شخص را خادم نظام و انقلاب می نامند.اگه افرادی مثل این شخص در دولت جدیدم فعالیت کنه دیگه کلا باید امید رو کنار گذاشت
  • احمد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    آقای رئیس جمهور عزیز یکی از محل های فساد بدون بررسی و هیچ مشکلی پیدا شد، بسم الله.
  • قاسمی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    واقعا مایه تأسف است که حقوق نجومی را چنین توجیه می کنید ، هیئت مدیره اشتباه می کند از جیب بیت المال چنین حقوقی می دهد . مردم هیچ وقت چنین مدیران خدومی را نمی خواهند .آقای ريیسی فکر اساسی برای پرداخت حقوق ها باید بکنند .
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    شماها بااین حقوقها می‌فهمید گرانی یعنی چه؟نه به خدا امیدوارم از گلوتون پایین نره
  • hassan IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    حقوق و دریافتی میرعامل شرکت آجر عالی سفالین یزد وابسته به بانک سپه و گروه سرمایه گذاری امید 62 میلیون و رییس هییت مدیره آن از حراست بانک سپه 50 میلیون. خدا به حق ضجه های بچه های امام حسین تو کربلا ریشه که فیلم بازی میکنین ، بکنه.
  • سجاد IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    بگو پس چرا برای حداقل حقوق مبلغ تعیین میکنن ولی برا حداکثر حقوق نه. تا کجا میخان بردارن اینا. ببین بچه های اینا که این با این پولا بزرگ میشن چه .... هایی بشن
  • رضا CH ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 0
    خان یغما ……ببرید و بدزدید …..خار بشه توی حلقومتون گیر کنه……
  • محمد IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    اختلاف بین حقوقها واقعاً به نظام وانقلاب اسیب خواهد زد ما مدیران ومعاون بلای ۵۰ ملیونی زیاد داریم این در راستای انقلاب وایران نیست باید اختلاف بین سقف وکف حقوقها کم باشد نه ۵ملیونی ونه ۷۰ ملیونی باید همیشه به حقوقهای پایین بیشتر کمک شود تا دلگرمتر شوند بانکها دلبخواهی هستند ونظارت نیست
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 0
    دکتری ریاضی
  • به نام خدا IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    تازه کسی از اظافه کاری که بابت ترخيص کالا انجام میداده چیزی نگفته
  • مهرداد IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    نکته قابل توجه این فیش بن کارگری خخخخخخخ
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    جانم شیخ حسن . لامصب هرچه تدبیر و امید بوده زدن تو فیش حقوقی بنده خدا
  • سعید محمدحسینی IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    حقوق ایشان واقعا اینقدر نیست درست نوشته نشده است سقف حقوق حداکثری ماهانه برای همه مدیران کشور مشخص است و بانک سپه از همه جا منظم و قانون مند است بدهی های ماه های قبلی یه جا در تیر ماه دیده شده این کار نفوذی ها و دشمنان هست در این وضعیت معیشت مردم ، همه را مایوس کنند اگر راست می گویند فیش ماه های دیگر را هم رسانه ای کنند . مراقب نفوذی ها باشید و با بصیرت ، خادمین و خائنین را تشخیص دهید .
  • مهران IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 0
    آقا چه خبره تو این مملکت ؟
  • Bahram.visy IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    لطفاً کمتر این دزدی‌ها را انتشار دهید زیرا نسل‌های بعدی نیز فقط به فکر اختراع دزدی‌های مدرن میشن و دیگر فعالیتی صورت نمی گیرد
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    گدا زاده اگر معتبر شو از خدا بی خبر شود......
  • فاضل IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    ازاین پولای ... خوردن که ......... اينم وضع مملکت....
  • ع.خ. IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    تا هست همینه،بهتر هم نمیشه ،زیاد خودتون رو ناراحت نکنید،دیگه واسه مردم عادی شده.
  • کریم IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    خلاصش میشه اینکه دریافت حقوقهای نجومی قانونی شده.مهم نیست مجموعه شمه ورشکسته وزیان ده باشد مدیرانش حقوق ۷۰ میلیونی و پاداشهای میلیاردی میگیرند.مستضعفان وکارمند وکارگر هم برن به ....
  • انوش IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    پول مفت بیت المال
  • مهدی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    اینا رو باید فقط پس گرفت. خدایا 70 میلیون...
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا ازتون نگذره بحق علی
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    نوش جونش هرکس هم تو این سیستم حسین قلی خانی باشه همین کار را می‌کنه درد بشه به تنش.
  • پیرو رهبرم IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    انشالله جناب آقای رئیسی به تمام این حقوق های نجومی پایان می دهند وبه لطف خدا وبا توان وقدرتی که خدا به جناب دکتر رئیسی داده تمام این بساط ها برچیده خواهد شد.انشالله تعالی.
  • مجید IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    چقدر راحت با آبروی دیگران بازی میکنیم . البته کارهای انجام شده دکتر مدرس خیابانی در صنعت بر هیچکس پوشیده نیست .مثل اینه که قسط بانک رو ندی بعد از پنج ماه پرداخت کنی به همه بگی آقای من 10 میلیون دادم بابا 5 ماه پرداخت نکردی تازه رسیدی به صفر تابلو اینه دارن با ابروش بازی میکنن . خدایا من از طرف دشمنا و بدخواهانش معذرت میخوام و از طرف مردمی که کورکورانه نظر میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس