کد خبر 1263627
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی درباره سفر نفتالی بنت به آمریکا را منتشر کرد.

باید جلوی نقش روزافزون منطقه‌ای ایران و برنامه هسته‌ای این کشور گرفته شود!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارشناس سیاسی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    6 1
    نفتالین از شدت ترس مثل سگ مرتب با ارباباب خودش در آمریکا تماس میگیرد. در ضمن بداند صبر جمهوری اسلامی رو به پایان است با کوچکترین تعرض به خاک ایران فقط اسرائیل را شخم میزنیم حتی فرصت تلفن زدن به آمریکا را بشما نمیدهیم.
  • شاکی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    32 1
    هدف اول ننه من غریبم بازی و مطلوم نمایی و دوم هم پاچه خواری غلیظ
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    3 1
    بنت در صدد ایجاد یک اجماع عربی غربی برای مقابله با ایران است تا هزینه را اعراب و مدبریت را غربیها به دوش بکشند و نتیجه از آن اسرائیل باشد او میداند علنا و عملا اسرائیل توان جنگیدن در چندین جبهه را ندارد پس با هوچی گری در صدد وارد کردن پای سایر بازیگران بخصوص آمریکا در دسیسه چینیهای خود است.
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 1
    نفتالی بشین سر جات ما اگه اراده کنیم نه تو نه اون آمریکا هیچ غلطی نمی تونید بخورید. دوران رعیت بودن مردم ما دیگه گذشته ۴۰ سال پیش تموم شد الان هر غلطی بکنی نمی تونی ما رو از دستیابی به چیز که می خوایم منصرف کنی
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 1
    نحوه تشکیل آمریکا و اسراعیل یکیه.آمریکایی ها با کشتن و بیرون کرون و غصب سرزمین سرخ پوستان و بومیان آمریکایی کشور آمریکا رو تصاحب کردن و اسراعیلی ها با کشتن فلسطینی ها و آواره کردن آن ها.منتهی اون زمان کشوری مثل ایران نبود که مثا مسعله فلسطین از مظلوم دفاع کنه و موضوع رو زنده نگه داره.جالب اینکه آمار کشت و کشتار تو آمریکای شمالی خیلی شدید تر از جنوبی بود و الان تو آمریکای جنوبی سرخ پوستان زیادی دیده میشن ولی تو آمریکای شمالی نه چون هرچی بود زدن کشتن.چند سال بعد انگلیس خود مهاجران اروپایی ساکن تو آمریکای جنوبی رو هم استعمار کرد که نتیجش شد جنگ های آزادی خواهانه که هنوزم ادامه داره.اما خود ایالات متحده با انگلیس متحد بود و بیشتر انگلیسی ها بودن و مثل اسراعیل کلک سرخ پوست ها رو به روش های زوری کندن.
  • BE ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 1
    حتما اومده پوشک بخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس