قربانی:سال سختی را برای استقلال پیش‌بینی می‌کنم/رفتن قائدی ضربه بزرگی است/از استعفای زرینچه خوشحال شدم

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربی تیم بر اساس تفکرات فنی یارگیری کرده و باید به او اطمینان کنیم ولی سال سختی را برای استقلال پیش بینی می کنم حتی سخت تر از سالهای گذشته.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی در خصوص روند یارگیری استقلال برای فصل نقل و انتقالات اظهار داشت:یکسری بازیکن جوان به تیم اضافه شدند ولی برای خود من سوال است آیا زمان برای نشان دادن این نفرات وجود دارد یا خیر؟ آیا مثلا فضا برای این بازیکنان به وجود می آیند که خود را نشان بدهند؟ در هر صورت سرمربی تیم بر اساس تفکرات فنی یارگیری کرده و باید به او اطمینان کنیم ولی با توجه به مسائل، سال سختی را برای استقلال پیش بینی می کنم حتی سخت تر از سالهای گذشته.

وی در خصوص جدایی مهدی قائدی از استقلال گفت:قائدی بالاخره یک روز از استقلال جدا می شد. باید قبول کنیم او برندی بود که دیر یا زود جدا می شد ولی ای کاش این بازیکن مثلا بعد از بازی با الهلال یا بعد از فصل جدید از تیم می رفت. او تصمیم خودش را گرفته و رفته ولی به نظرم قائدی توانایی بازی کردن در باشگاه های بهتر را هم دارد.

کاپیتان اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود که اول جانشین قائدی را جذب تیم می کردند و با بعد این بازیکن را می فروختند عنوان کرد: من هم از رسانه ها اخبار را پیگیری می کنم. روز اول از قول سرمربی تیم شنیدیم که فروش قائدی منتفی شده اما نمی دانم چه اتفاقی رخ داد. من کل جریانات را نمی دانم جدایی قائدی ضربه بزرگی به استقلال است. شما حتی اگر چنین بازیکنی با این کیفیت را در لیگ ایران پیدا کنید که بعید می دانم، مطمئنا باشگاهش اجازه جدایی به او را نمی دهد.

قربانی با اشاره به انصراف زرینچه از سرپرستی تیم استقلال به فارس گفت: استقلال بازیکنان خیلی بزرگی داشته که لقب اسطوره روی آنها گذاشتند، آقای زرینچه هم یکی از آنها است. در چند سال گذشته در مقطعی اتفاقاتی ناخواسته برای او افتاد و در زمان استراماچونی به او کم لطفی شد. واقعیت این است که خوشحال شدم استعفای زرینچه را دیدم. من خودم ۳-۴ بار این قضیه نیامدن به استقلال برایم اتفاق افتاده ولی شرایط به شکلی نبود که زرینچه در استقلال حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: من شاگرد امثال آقای زرینچه بودم، وقتی او تشخیص داده که نمی تواند مفید باشد و کنار رفته یعنی بزرگی‌اش را نشان داده است. خیلی‌ها در این سالها به آقای زرینچه و امثال من توهین کردند ولی واقعیت این است که ما حس می کنیم حتی اگر نبود ما می تواند به تیم کمک کند کنار می ایستیم. به نظرم شرایط حال حاضر استقلال به شکلی نیست که جواد زرینچه بتواند به استقلال کمک کند و تاکید می کنم وقتی متوجه شدم او انصراف داده خوشحال شدم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس