کد خبر 1262713
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
دختر سفیر سابق پاکستان در قزاقستان به قتل رسید

مرد جوان وقتی به رفتارهای همسرش مشکوک شد در یک قرار ساختگی دست به حادثه‌ای خونین زد.

به گزارش مشرق،مرد جوان وقتی به رفتارهای همسرش مشکوک شد در یک قرار ساختگی دست به حادثه‌ای خونین زد. او پسری را که احتمال می‌داد با همسرش در ارتباط است به خانه کشاند و همزمان پدر و مادر همسرش را نیز به خانه‌اش دعوت کرد و در اقدامی هولناک همسرش را به قتل رساند و پسر غریبه و مادر زنش را هم تا پرتگاه مرگ کشاند و از محل گریخت.

ساعت‌۶ صبح دیروز اول‌شهریور به مأموران کلانتری‌۱۵۳ شهرک ولیعصر خبر رسید در یکی از ساختمان‌های مسکونی حوزه استحفاظی درگیری خونین خانوادگی رخ داده‌است.

محل حادثه طبقه‌دوم ساختمان مسکونی در یکی از خیابان‌های شهرک ولیعصر در جنوب غرب تهران بود که مأموران پلیس پس از حضور در محل داخل پذیرایی با پیکر خونین و نیمه جان دو زن جوان و میانسال و پسر جوانی روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو به شدت زخمی شده بودند.

مأموران پلیس همچنین داخل خانه مرد میانسالی را دیدند که بر بالای سر افراد زخمی مات و مبهوت مانده بود و توان حرف زدن نداشت.

قتل زن جوان

مأموران پلیس در نخستین بررسی‌ها دریافتند ضارب داماد خانواده است که پس از حادثه از محل گریخته و مرد میانسال هم شوهر زن میانسال و پدر زن جوان است که شاهد ماجرا بوده و با دیدن این صحنه شوکه شده و فقط موضوع را به مأموران پلیس خبر داده‌است.

مأموران پلیس در ادامه به سرعت سه فرد زخمی را برای درمان به یکی از بیمارستان‌های منطقه منتقل کردند و تیم پزشکی هم دو زن و مرد زخمی را برای نجات جانشان در اتاق عمل تحت عمل جراحی قرار دادند، اما ساعتی بعد پزشک جراح اعلام کرد یکی از زخمی‌ها که زن ۲۷‌ساله‌ای به نام فهیمه است بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید به کام مرگ رفته‌است. تیم پزشکی همچنین اعلام کردند که تلاش برای نجات زن میانسال و پسر جوان همچنان ادامه دارد.

بدین ترتیب با اعلام قتل زن جوان پرونده درگیری خونین خانوادگی وارد مرحله تازه‌ای شد و قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند.

قرار خونین

تحقیقات تیم جنایی نشان داد داماد خانواده که مرد جوانی به نام یاشار است از مدتی قبل به رفتارهای همسرش مشکوک می‌شود و پس از بررسی پیامک‌های تلفن همراه او متوجه می‌شود، همسرش با پسر جوانی به نام بهمن رابطه تلفنی و پیامکی دارد.

پس از این اختلاف یاشار و همسرش با هم آغاز می‌شود و هر روز هم اختلافات آن‌ها بیشتر می‌شود تا جایی که یاشار احتمال می‌دهد رابطه همسرش و با بهمن فراتر از رابطه تلفنی و پیامکی بوده است. این در حالی بوده که فهیمه به شوهرش گفته بود که فقط به خاطر ارتباط کاری با بهمن به صورت تلفنی ارتباط داشته است و به او خیانت نکرده‌است، اما یاشار به همسرش اعتماد نکرده و در نهایت صبح روز حادثه از همسرش می‌خواهد به بهمن تلفن بزند و او را برای صحبت کردن به خانه‌اش دعوت کند.

مقتول با تهدیدهای شوهرش پسر غریبه را به خانه‌اش دعوت می‌کند و از سوی دیگر یاشار به پدر و مادر همسرش هم تلفن می‌زند و موضوع را به آن‌ها می‌گوید و از آن‌ها می‌خواهد برای تنبیه پسر غریبه به خانه او بیایند که آن‌ها هم به سرعت خودشان را به خانه دخترشان می‌رسانند تا مانع حادثه‌ای شوند، اما در نهایت یاشار مقابل چشمان پدر زن، همسرش را به قتل می‌رساند و مادر زن و پسر غریبه را هم به شدت زخمی و از محل فرار می‌کند.

شاهد قتل

پدر مقتول که از این درگیری جان سالم به در برده‌بود به عنوان شاهد حادثه مرگبار به مأموران پلیس گفت: چند سال قبل دخترم فهیمه با یاشار ازدواج کرد و الان هم یک فرزند خردسال دارند. آن‌ها زندگی خوبی داشتند و ما هم به خانه‌شان رفت و آمد داشتم و خوشحال بودیم از اینکه دخترمان خوشبخت شده است، اما از مدتی قبل متوجه شدیم آن‌ها با هم اختلاف پیدا کرده‌اند. به‌هرحال خیلی تلاش کردیم که زندگی آن‌ها دوباره شیرین شود، اما هرگز فکر نمی‌کردیم که دامادمان چنین حادثه هولناکی را مقابل چشمان من رقم بزند. قرار بود من و همسرم به خانه دخترم برویم و با آن‌ها حرف بزنیم و آن‌ها را نصیحت کنیم تا اینکه امروز صبح دامادم به ما تلفن زد و گفت من و همسرم به خانه‌شان برویم. او گفت باید شاهد صحنه باشیم و ما هم خیلی سریع به خانه دامادمان رفتیم. هنوز لحظاتی نگذشته بود که پسر جوانی وارد خانه شد. در حالی که فکر می‌کردیم او مهمان ما باشد ناگهان یاشار با چاقو به او حمله کرد و ضرباتی به او زد. پسر جوان خونین روی زمین افتاد و ما هم با دیدن این صحنه شوکه شده‌بودیم که ثانیه‌هایی بعد یاشار به طرف فهیمه حمله کرد و با چاقو ضربه‌ای به سینه دخترم زد. دخترم غرق در خون نقش بر زمین شد که من و همسرم برای میانجیگری و جلوگیری از ضربات بعدی به طرف یاشار رفتیم که او با چاقو ضربه‌ای هم به همسرم زد و بلافاصله از خانه فرار کرد. دامادم مقابل چشمانم خون به پا کرد و من که شوکه شده بودم فقط فریاد کمک خواهی‌ام به آسمان بلند شد که همسایه‌ها از خانه‌هایشان بیرون آمدند و موضوع را به مأموران پلیس و اورژانس خبر دادیم.

همزمان با انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

در حالی که تلاش برای نجات زن میانسال و پسر جوان ادامه دارد، کارآگاهان در تلاشند تا قاتل فراری را دستگیر و زوایای پنهان این حادثه را بر ملا کنند.

منبع:روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    1 0
    خیلی وحشتناک... قضاوت سخت است... خیانت در روابط زناشویی به نظرم وحشتناک است... حرمت خانواده در اسلام و تاکید بر نگاه حلال و نداشتن روابط با نامحرم، بسیار ارزشمند است. حالا اگر کسی از منظر شرعی نمی تواند تقوی را پیشه کند حداقل در حد عقل و منطق مراعات کند و حرمت نگه دارد. طرف زن دارد، یا طرف شوهر دارد، دیگه روابط غیر چارچوب خانواده حتی اگر قبلا هم بوده باشد چه صیغه ای است؟!.... حالا از دید حقوقی و قانونی این قتل عام قابل بحث است و محترم ولی از منظر اخلاق تا حدودی شوهر حق داشته... خانواده ای تشکیل داده، بچه داشته و حالا همسرش در غیابش روابط با نامحرم و غریبه تا این حد حتی برای کاری... خوب دیگه عشقی و شوقی و انگیزه ای در مرد برای خانواده نمی ماند. انسان خیلی موقع سختی ها را تحمل می‌کند بخاطر عشق به زن و فرزند و... وقتی اینم نباشد... فرقی نمی‌کند حالا زنی که برای خانواده اش سختی ها را تحمل می کند و مثلا همسرش دنبال ناموس مردم یا رفیق بازی و اعتیاد هست... می‌دانم مشکلات اقتصادی و حتی جنسی روابط زناشویی کم نیست ولی نباید برای حل مشکلات از این دست دنبال راه حل هایی غیر شرعی یا غیر اخلاقی و... بروند. از طرفی کار بد پوشیده نمی ماند... تهش می‌شود همین. حالا فردا همین قاتل اظهار پشیمانی می کند. شاید بهتر بود شکایت می‌کرد. در حضور پدر و مادر همسر و جوان خیانتکار، اعترافات را می‌گرفت و شکایت می‌کرد و درخواست طلاق همسر و ادب کردن جوان خیانتکار... ولی کنترل روان و رفتار در شرایط بحرانی هم قابل درک است. به نظرم وقتی همسر رابطه داشته، مرد همون بار اول ظنین شدن نمی آید مادر و پدر همسر را وارد ماجرا کند و حرمت نگه داشته ولی وقتی کار بالا گرفته... دست به این کار زده و به خط پایان رسیده... شاید اگر همسرش در یک مقطعی اظهار پشیمانی می‌کرد و بجای توجیه گذشته و رابطه اش، راه درست میرفت، مرد گذشت می‌کرد مخصوصا که بچه داشتن ولی احتمالا همسر جوان مرد تندروی کرده و خطا را با خطا پیش برده و تحمل مرد را بریده است. شاید تعجب کنید طولانی نوشتم. فی البداهه و اتفاقی به مطلب خوردم و دقیق نخوندم مال چه سالی است و... خواب نرفتم و اتفاقی برخوردم... در نهایت اینکه ای کاش به دستورات و باورهای دینی و قرآنی پایبند می بودیم تا نطفه این اتفاقات شوم بسته نشود.
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    2 0
    خدا شر آدم های شکاک ازروی زمین محو کنه..شکاکی یه نوع بیماری روانی ست وفردشکاک پیوسته درشک به سرمی برد تاجایی که به سایه خودشون هم شک می کنتدزندگی باچنین مردانی عذاب آوارآست..مرد نباید بی خیال باشد ونه اینقدر مشکوک باشه به هرچیزی..تاجایی که دیگه مغزشون تعطیل میشه وتبدیل میشن به حیوون درنده..مردان شکاک دست بزن هم دارند..اگرانسان واقعا ازخانمش فساداخلاقی ببینه وسندومدرکی هم داشته باشه دست به چنین رفتاری نمیزنه وازراه فانونی واردمیشه-مثلا فکر کنیم ازدوست داشتن زیادی که غلطه..بیش ترباید به جنبه حسادت و فکربیمارگونه دارند این جور ادم ها..وگرنه خدا راه گذاشته چرا بیراهه؟! چرابرخوردفیزیکی؟!چرا گره ای که بادست باز میشه با دندون..خوشا بحال انسان هایی که دربدترین حالت هم خشم خود را کنترل وهم بافکروعقل واندیشه همیشه راهی برای مشکلات پیش امده پیدا میکنند.این احتمالا قصدکشتن زنش واین پسره ومادرزن وپدرزنش را داشته حالا انون بدبختا چه گناهی کردند وچه فکری توسراین حیوون صفت بوده خدا عالمه!؟
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      1 0
      آقای قاضی لطفن شماره تماس بدید خدمتتون برسیم!!!!
  • هوشنگ IT ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    1 4
    کار خوبی کرد ... دمش گرم
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      2 1
      وقتی نظرات ضد زن و تشویق به کشتن زن را تایید میکنی حداقل یک نظر مخالف کشتار زن را تایید کن که تعصب کورت پیدا نشود
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    2 3
    بنده خدا میخواست با ازدواج آرامش پیدا کنه که حالا سرگردان بیابان شد.
  • علوی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    6 1
    خوب زنت را نمی خوای طلاقش بده خلاص چرا کشتار راه میندازی؟
  • پارسا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 1
    فهیمه به شوهرش گفته بود که فقط به خاطر ارتباط کاری با بهمن به صورت تلفنی ارتباط داشته است...........
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    13:10درخدمتیم،،خدمت ازما،،
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    2 0
    4:43 منظورشما مفهوم نیست -ولی قضاوت فقط مخصوص خداست وبعد جناب قاضی که دردادگاه نشسته وحکم می بره هیچ قانونی به هر دلیلی اجازه نمیده که خودت حکم صادر کنی وبه قتل برسونی اگراین طورباشه سنگ روی سنگ بندنمیشه حتی درخطرناک ترین جایی که پلیس عزیزمون به خطربا یک ادم جانی برمیخوره اگرطرف به اخطارپلیس بعدازمراحلی توجه نکند به جایی میزنند که نمیره..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس