کد خبر 126265
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۲

حدود یکصد نفر از اسراییلی های ساکن تل آویو در اعتراض به گسترش روزافزون فحشا مقابل شهرداری این شهر تحصن و تجمع کردند.

به گزارش مشرق به نقل از همراهان نیوز به نوشته روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، تظاهرکنندگان شب گذشته در اعتراض به پخش کارت ویزیت روسپیان اسراییلی در خیابانهای تل آویو بویژه در ساختمان شهرداری این شهر، دست به تظاهرات زدند و  از شهردار خواستند ریشه مشکل را پیدا کند. تظاهرکنندگان به نشانه اعتراض هزاران کارت ویزت تبلیغاتی فواحش اسراییلی را که در یک ماه گذشته در ساختمان شهرداری این رژیم جمع آوری کرده بودند به هوا پرتاب کردند.

"رئوت گای" تظاهرکننده 34 ساله گفت: این کارتها همه جا هستند و آنها روسپیگری را تشویق می کنند. قانون ممنوعیت تبلیغ آگهی فحشاوجود دارد اما به آن توجه نمیشود و ما می خواهیم تا شهر و رهبران آنرا  بیدار کنیم."آمی سوفر" 28 ساله یکی از سازمان دهندگان این تظاهرات گفت که وی درهمه روزه در محل زندگی خود در مرکز تل آویو  تعداد زیادی از این کارتها را در خیابانها می بیند.وی افزود:این کارتها در مدارس هم توزیع شده اند.

در حال حاضر  "اسرائیل" و در راس‌ آن‌ شهر "تل‌آویو" به‌ محلی‌ امن‌ برای‌ فعالیت‌ خانه‌های ‌فساد تبدیل‌ شده‌ که‌ عمدتا زنان‌ حاضر در آن‌ را زنان‌ کشورهای‌ دیگر و در راس‌ آن‌ کشورهای‌ اروپای‌ شرقی‌ و کشورهای‌ تازه‌ استقلال‌ یافته ‌تشکیل‌ می ‌دهند.سوفر تاکید کرد:اسراییل راامروزه به عنوان مرکز بین المللی فحشا و تجارت سفید یا همان تجارت زنان فاحشه می شناسند.عفو بین الملل در گزارشی در سال 2005 نخستین بار نسبت به تبعیض غیرانسانی علیه زنان جهان در اسراییل اعتراض کرد و گوشه هایی از فاجعه انسانی که علیه ناموس بشریت در جامعه صهیونیستی رخ می دهد را افشا نمود.

پنج سال از آن گزارش میگذرد و اکنون عفو بین الملل در گزارشی دیگر اعلام کرده است که حکومت اسراییل برای حل این ماجرای انسانی هیچ کاری صورت نداده است و فاجعه بشری علیه زنان کماکان در این رژیم جریان است.

تجارت زنان به اسرائیل برای روسپی گری ازابتدای تشکیل این جرثومه فساد وجود داشته است اما با مهاجرت یهودیان مقیم شوروی سابق به این کشور که عمدتا سرکردگان باندهای فساد و فحشا در مسکو و اطراف آن بودند این ماجرا شدت گرفت. از آن تاریخ، بنگاه های فراوان "کاریابی در آن سوی مرزها" با پخش آگهی های دروغین کاریابی در روزنامه ها و نشریات دختران و زنان را فریب می دهند و وارد تجارت بین المللی فحشا در جامعه صهیونیستی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس