کد خبر 1262601
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
سازمان بهداشت جهانی: هیچ سویه ترکیبی کووید-۱۹ در ویتنام وجود ندارد

دولت ویتنام از امروز سربازان خود را در خیابان‌های شهر هوشی مین مستقر کرده تا به اعمال محدودیت شدید در بزرگترین منطقه شهری کشور و کانون فعلی بدترین شیوع ویروس کرونا کمک کنند.

به گزارش مشرق، دولت ویتنام از امروز (دوشنبه) سربازان خود را در خیابان‌های شهر هوشی مین مستقر کرده تا به اعمال محدودیت شدید در بزرگترین منطقه شهری کشور و کانون فعلی بدترین شیوع ویروس کرونا کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

ابتلای ۵۶۰۰۰۰ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته +جدول

دولت ویتنام برای مهار شیوع فزاینده کووید ۱۹، اوایل مردادماه هانوی پایتخت این کشور را قرنطینه کرد و جمعیت هشت میلیونی هانوی قرنطینه شدند تا شاید جلوی شیوع کووید ۱۹ که در روزهای اخیر افزایشی نگران کننده یافته، گرفته شود. شیوع سریع کووید ۱۹ در حال حاضر بیش از یک سوم جمعیت ویتنام را خانه‌نشین کرده است.

در حال حاضر، بیشتر  موارد ابتلا در شهر هوشی مین و استان‌های صنعتی اطراف آن ثبت شده است؛ از اواخر ماه آوریل و با شیوع گونه دلتا موارد ابتلا به ویروس کرونا در شهر هوشی مین افزایش یافته است.

دولت ویتنام در اوایل ژوئیه محدودیت‌هایی را در شهر هوشی مین اعمال کرد، اما شدیدترین محدودیت‌ها را  از هفته گذشته اعلام کرد؛ به گفته مقامات این کشور اعمال محدودیت‌های اخیر به اندازه کافی سختگیرانه نبوده  و همین موضوع منجر به افزایش موارد ابتلا به ویروس شده است.

براساس تصمیم دولت  اعمال محددویت‌هایی که اجرای آنها از امروز آغاز شده مردم را از خروج از خانه حتی برای غذا منع می‌کند و  ارتش برای کمک به اجرای سختگیرانه وارد عمل می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس