کد خبر 1262448
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
آفاق‌نیوز و انتخاب مجرم شناخته شدند

سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی از مجرم شناخته شدن دو پایگاه خبری آفاق‌نیوز و انتخاب در دادگاه مطبوعات خبر داد.

به گزارش مشرق، احمد مؤمنی راد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز یکشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ۳ پرونده رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده اول مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری آفاق نیوز به اتهام نشر اکاذیب در فضای مجازی بود، گفت: هیأت منصفه با اکثریت آرا در موضوع اتهام نشر اکاذیب متهم را مجرم دانست و نیز با اتفاق آرا وی را در این اتهام مستحق تخفیف دانست.

سخنگوی هیأت منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی با اشاره به اینکه پرونده دوم مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری انتخاب به اتهام نشر اکاذیب و مطلب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر بود، گفت: هیأت منصفه با اتفاق آرا متهم را در اتهام فوق الذکر مجرم دانست و نیز با اتفاق آرا وی را در این اتهام مستحق تخفیف ندانست.

مؤمنی راد در ارتباط با سومین پرونده‌ای که در این دادگاه بررسی شده است، گفت: پرونده سوم مربوط به مدیرمسئول پایگاه خبری انتخاب بود که با توجه به اعلام رضایت شاکی قبل از تشکیل دادگاه رئیس دادگاه پرونده را مختومه اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    پرونده ها چرا به نتیجه نمی رسد؟
  • وطن پرست DE ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    3 0
    همه مجرم می شن ولی موقع صدور حکم یا مورد رحمت و رافت اسلامی واقع می شن یا حداقل رو می گیرند.
  • اسد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    حالا قضیه چی بوده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس