کد خبر 1262042
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
آقاسی: می‌خواهم از استقلال به تیم ملی برسم/ خوشحالم با نکونام و مجیدی کار می‌کنم

عارف آقاسی، مدافع جدید تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از دلایلی که باعث شد به استقلال بیایم، لژیونر شدن و رسیدن به تیم ملی است.

به گزارش مشرق، عارف آقاسی پس از امضای قرارداد با باشگاه استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم امروز عضوی از باشگاه بزرگ استقلال هستم، امیدوارم با تمرین و عملکرد خوب دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه آیا قراردادش نجومی بوده است یا نه، گفت: این را باید باشگاه صحبت کند و من حرفی نزنم، بهتر است.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص جدایی‌اش از فولاد خوزستان تصریح کرد: دو سال شاگرد جواد نکونام بودم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. فکر کنم اگر نکونام در فولاد بماند می‌تواند بار دیگر موفق باشد. فولاد بازیکن زیاد دارد و با جدایی امثال من به مشکل نمی‌خورد. 

آقاسی در رابطه با کار کردن با نکونام و این بار با مجیدی خاطرنشان کرد: مجیدی و نکونام هر دو بزرگان فوتبال ایران هستند و باعث افتخار است که با آنها کار می‌کنم. 

وی در مورد رقابت برای حضور در ترکیب اصلی استقلال یادآور شد: تلاش‌مان را می‌کنیم. دست خودم باشم همه را می‌خواهم بازی کنم، اما تصمیم‌گیرنده آقای مجیدی هستند. 

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار سخت آبی‌پوشان با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما استقلال هستیم، فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هر اتفاقی می‌افتد. 

آقاسی در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است به تیم ملی دعوت شود، گفت: یکی از عواملی که باعث شد به استقلال بیایم، لژیونر شدن و دعوت به تیم ملی بود. 

وی در رابطه با ناکامی‌های استقلال در چند فصل اخیر عنوان کرد: اتفاقات فوتبالی برای همه تیم‌ها می‌افتد. لیورپول دو سال پیش قهرمان شد، اما فصل گذشته قهرمان نشد. امیدوارم امسال شرایط خوبی برای استقلال رقم بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    2 1
    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 1
    با مترو یا بی آر تی کدومش؟
  • علی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    آقا عارف: به چرندیات لنگیها توجه نکنید چراکه از حسادت درحال ترکیدن هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس