درگذشت مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه بر اثر کرونا

دکتر احمد گل‌محمدی، مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، مترجم و محقق بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش مشرق، روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی با صدور  اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبایی با اندوه بسیار به سوگ استاد بزرگوار، دکتر احمد گل‌محمدی، مدیر گروه علوم سیاسی، مترجم و محقق برجسته کشور که بر اثر بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند، نشسته است.

وی در اوج ثمربخشی و خدمت به جامعۀ دانشگاهی به سوی آسمان پر کشید و همۀ دانشگاهیان، همکاران، شاگردان و دوستان را در بهتی غریب فرو برد.

خانوادۀ دانشگاه علامه طباطبایی، یاد و خاطرۀ این استاد مهربان و فرزانه را گرامی می‌دارد و از پروردگار منّان، خواهان بخشش صبر و بردباری به خانواده، دانشجویان و همکاران آن یار سفر کرده است.»

بر اساس این اطلاعیه، گل‌محمدی اولین استاد شاغل دانشگاه علامه طباطبایی است که بر اثر کرونا جان باخته است.

هیئت رئیسۀ دانشگاه نیز با صدور پیامی این مصیبت را به خانواده آن مرحوم و دانشگاهیان تسلیت گفته است.

در این پیام آمده است: «خبر ناباورانه درگذشت عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر احمدگل محمدی بر اثر ابتلا به کرونا بسیار اندوهناک و متاثرانه بود. این استاد گرانقدر، دانشمند و فرزانه فقید سال‌های متمادی فعالانه در دانشگاه حاضر و مشتاقانه به تعلیم و تحقیق مشغول بود. هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبایی فقدان این استاد گرانقدر را به خانواده آن مرحوم، همکاران، دانشجویان و استادان گرانقدر دانشگاه و جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن زنده‌یاد رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید. بی شک همواره خاطرات حضور، زحمات و خدمات ایشان در خاطر دانشگاه و دانشگاهیان به احترام و ستایش خواهد ماند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    8 0
    چقدر دردناک خواهشا دانشگاهها را باز نکنید . فاجعه انسانی رقم میخوره. کشور داره متضرر میشه . نیروهای متخصص رو داریم از دست میدیم کمکی برسانید.
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    واکسن زدن؟؟چرا واقعیت را نمیگین؟
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    انقد عقل ندارید که متخصصا ن اول از همه واکسینه کنید با کارمندان کسانی که با مردمبیشتر در ارتباط هستند بعد میخواهند مدارس بازی کنند تا بچهارم به کشتن بدن لج بازی تا کی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس