کد خبر 1261567
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
آغاز به کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در کشور

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از فعال بودن تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در کشور خبر داد و گفت:شهروندان برای مراجعه به آن‌ها باید حتما نوبت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

به گزارش مشرق، عین الله جهانی درباره فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در کشور، گفت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل بودند، اما از روز شنبه این مراکز فعال هستند و شهروندان برای مراجعه به آن‌ها باید حتما نوبت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

ترفندهای جدید دلالان خودرو در بازار آزاد

وی ادامه داد: شهروندان برای مراجعه به این مراکز حتما باید نوبت اینترنتی دریافت کرده و در همان ساعت مقرر نیز به مرکز مربوطه مراجعه کنند، همچنین لازم است که آوردن همراه اضافه به این مراکز خودداری شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری رعایت می‌شود، گفت: با این وجود توصیه ما به شهروندان این است که اگر امکان مراجعه به این مراکز در زمان دیگری را دارند، حتما آن را به زمان دیگری موکول کرده وتا حد امکان از تردد و حضور در فضاهای عمومی خودداری کنند.

پیش از این سرهنگ محمدی، رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفته بود: در جلساتی که پیرامون موضوع فعالیت بازگشایی مراکز تعویض پلاک با وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد تصمیم بر این شد تا مراکز تعویض پلاک در شرایط مختلف کرونایی تعطیل نشده و این مراکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی امکان فعالیت حتی در شرایط قرمز را نیز داشته باشند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 1
    تنها چیزی که برای آقایون مهم نیست ، جون مردم هست.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس