کد خبر 1261552
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
شیری: یک عذرخواهی به هواداران بدهکارم؛ امیدوارم قهرمان آسیا شویم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بابت اتفاقات فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا یک عذرخواهی به هواداران بدهکارم و امیدوارم امسال قهرمان این رویداد مهم شویم.

به گزارش مشرق، «مهدی شیری» امروز (شنبه) پس از اینکه ۲ فصل دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد، اظهار داشت: در این چند فصل افتخارات زیادی با پرسپولیس کسب کردم و از تمدید قرارداد، خوشحال هستم. امیدوارم بازهم اتفاقات خوبی برایم در این تیم رخ دهد.

این مدافع جناح راست، اظهار داشت: یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر همدلی و دوری از حواشی بوده است و در این چند سال شرایط مثبتی برای ما رقم خورد. امیدوارم امسال هم دست به دست هم داده و کنار هم باشیم و از هواداران هم می‌خواهم کنار ما بمانند تا بتوانیم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید:

مذاکره پرسپولیس با هافبک استقلال و یک سپاهانی

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تیمش به قهرمانی در آسیا دست یابد و افزود: بابت اتفاق سال گذشته در فینال آسیا یک عذرخواهی به هواداران پرسپولیس بدهکار هستم. از آنها عذرخواهی کرده و امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را کنار هم رقم بزنیم. 

شیری در خصوص پیشنهادات از دیگر باشگاه‌ها، توضیح داد: چند روز قبل گفتم قراردادم را تمدید می‌کنم. با هیچ باشگاهی هم صحبت نکرده بودم و هر باشگاهی یا مسؤول نقل و انتقالاتی‌اش اگر تماسی با من داشته آن را تکذیب می‌کنم.

وی در مورد جدایی «احمد نوراللهی» گفت: نوراللهی بازیکن بزرگی بوده و خیلی برای این تیم زحمت کشیده است. امیدوارم برای ادامه فوتبالش به هر تیمی رفته موفق باشد زیرا بازیکن بزرگی است و دوست دارم هواداران وی را درک کنند اما پرسپولیس هم مسیر خودش را می‌رود و امیدوارم به بهترین شکل فصل را پشت سر بگذاریم.

شیری درباره اینکه قرار است امسال چند پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کند گفت: امیدوارم ابتدا برای تیم خودم مثمر ثمر باشم و امسال سال خوبی برای پرسپولیس باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    دست خدای مارادونا رو با دست وزق این گربه ای مقایسه کنید به خدا پرسپولیسیم وخون دل میخورم از این بازار نقل و انتقلالات چرا مملکت پیشرفت نمیکنه چون یه قدم مانده به قله بهمن خیانتها اون رو به ورطه سقوط میکشونه
  • علی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    معلوم باید خوشحال باشد .شیری چون با این بازيهاي ضعیف یک درخواست از تیم‌های لیگ برتر یا دسته یک کشور نداشت.
  • ابراهیم IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    دست خدا ....
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    پرسپولیس مگه تیم والیبالم داره؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس