کد خبر 1261308
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
بازگشایی کتابفروشی‌ها از فردا

کتابفروشی‌ها که چند هفته‌ای است به دلیل موج پنجم شیوع کرونا در کنار برخی دیگر از اصناف تعطیل بودند، از فردا مجددا می‌توانند کار خود را آغاز کنند.

به گزارش مشرق، از فردا یکشنبه ۳۱ مردادماه کتابفروشی‌ها در کنار دیگر اصناف می‌توانند فعالیت حضوری داشته و فروشگاه‌ها را بازگشایی کنند.

بر اساس این گزارش، اتاق اصناف در خصوص شروع به کار واحدهای صنفی، ادارات، بانک‌ها و چگونگی فعالیت آنها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یکشنبه اولین روز کاری ادارات، بانک‌ها و اصناف استان تهران است.

پیش از این اعلام شده بود ادارات، بانک‌ها و اصناف استان تهران از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مرداد ماه تعطیل هستند. بنابراین اولین روز کاری یکشنبه ۳۱ مرداد ماه خواهد بود و امروز (شنبه) نیز بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا جزو تعطیلات کرونایی محسوب می‌شود.

هومان حسن پور رئیس اتحادیه ناشران و کتابفرشان تهران در گفت‌گویی درباره چگونگی فعالیت و بازگشایی کتابفروشی‌ها گفت: تا این لحظه و با توجه به اعلام، از فردا یکشنبه کتابفروشی‌ها نیز در کنار سایر اصناف قادر به فعالیت بوده و می‌توانند ارائه خدمات داشته باشند. اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مجدانه پیگیری می‌شود.

این گزارش اضافه می‌کند، با توجه به اینکه کتاب‌فروشی‌ها جزء مشاغل گروه ۲ هستند در روزهای شیوع کرونا در شهرهای قرمز تعطیل شدند و اجازه فعالیت و پذیرش مشتری نداشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس