کد خبر 1261067
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
اردوغان: با طالبان دیدارهایی داشته‌ایم

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به دیدارهای انجام گرفته با طالبان گفت: این دیدارها ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در جمع خبرنگاران پس از نماز جمعه در استانبول درباره وضعیت افغانستان گفت: با طالبان دیدارهایی انجام گرفته و ادامه خواهد یافت. حتی من به شخصه نیز حاضر به دیدار با رهبران طالبان هستم.

وی افزود: دنیای غرب و جهان اسلام اهتمام لازم را درباره افغانستان نداشته است. ما در افغانستان با همه تلاشمان در حوزه زیرساختی و روساختی فعالیت کردیم و امروز نیز این اقدامات را ادامه می دهیم.

رئیس جمهور ترکیه درباره اظهارات مطرح شده از سوی کمال کلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوری خلق مبنی بر ورود یک و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی به ترکیه نیز گفت: نام کلیچدار اوغلو کمال دروغگوست. همه ارقام ارائه شده از سوی آنها دروغ است. امروز در کشور ما بر اساس آنچه ثبت شده و آنچه ثبت نشده، ۳۰۰ هزار افغان حضور دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • انا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    7 3
    دست پختت را خواهیم دید
    • US ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      18 6
      دست پخت ایشون در سوریه و نگهداری ۴ میلیون پناهنده سوری و دست مخت ایشون در لیبی و دست پخت ایشون در قره باغ و دست پخت ایشون در قبرس دیده شده است انشالله به اذن الله در افغانستان هم خواهید دید
    • احسان IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      1 2
      دست پخت در آموزش ،تجهیز و حمایت لجستیکی داعش و سایر گروههای تکفیری در عراق و سوریه ،اعزام تروریست‌های ترکمن سوری در لیبی و....استعداد ترکیه مشکل آفرینی است نه حل مشکل آن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس