«حزب الله» تحریم های آمریکا علیه لبنان را شکست

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به سخنان اخیر سید حسن نصرالله، گفت: حزب الله لبنان تحریم های آمریکا علیه این کشور را شکست و باید از آن تمجید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به اعلام سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر حرکت اولین کشتی حامل سوخت از ایران به لبنان، گفت: فراهم آوردن فرآورده‌های نفتی گامی به سمت شکستن محاصره لبنان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، وی افزود: اینکه دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرده است کشتی که حامل فرآورده‌های نفتی برای لبنان است، نشان دهنده احترام به حاکمیت ملی این کشور است. کسانی که می‌گویند حزب الله به حاکمیت لبنان احترام نمی‌گذارد منافع خود را در نظر می‌گیرند.

گفتنی است، لبنان درحال حاضر با بحران سوخت دست و پنجه نرم می‌کند. پیشتر نیز برخی گزارش‌ها پیرامون مخالفت گروه‌های سیاسی ازجمله جریان المستقبل با خرید سوخت از ایران توسط بیروت، منتشر شده بود.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با اعلام حرکت کشتی حامل سوخت از ایران به سوی لبنان، به صهیونیست‌ها هشدار داد که در صورت هر گونه تعرض به کشتی مذکور، پاسخ سختی دریافت خواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس