کد خبر 1260884
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
نفتکش ایرانی هورس رفع توقیف شد

محموله‌های ایرانی سوخت که سیدحسن نصرالله امروز بدان اشاره کرد، تماما از سوی گروهی از تجار شیعه لبنانی خریداری شده است.

 به گزارش مشرق، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت یوم‌الله عاشورای حسینی با اعلام خبر حرکت کشتی‌های حامل سوخت از ایران به سمت لبنان، نسبت به هرگونه تعرض به آنها شدیدا هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

رویارویی با رژیم صهیونیستی در راس اولویت های ماست/ چشم‌ها به اشغالگری آمریکا در عراق و سوریه دوخته شده است/ کشتی حامل سوخت از ایران عازم بیروت می‌شود

بلافاصله پس از طرح این خبر از سوی دبیرکل حزب‌الله برخی افراد، رسانه‌ها و شبکه‌های معاند داخلی و خارجی با هدف تشویش اذهان عمومی داخل کشور نسبت به این موضوع، اقدام به شبهه‌افکنی پیرامون چگونگی پرداخت هزینه محموله‌های مذکور کردند.

این در حالی است که بنابر اخبار رسیده ، محموله‌های ایرانی سوخت که سیدحسن نصرالله امروز بدان اشاره کرد، تماما از سوی گروهی از تجار شیعه لبنانی خریداری شده و از لحظه بارگیری به عنوان مایملک آنها محسوب می‌شود.

علاوه بر شبهه‌افکنی‌های صورت گرفته در این خصوص، سخنرانی نصرالله از همان دقایق ابتدایی ابعاد گسترده‌تری نیز پیدا کرد و مجموعه جبهه سیاسی-رسانه‌ای ضد مقاومت در داخل و خارج لبنان به اشکال مختلف به این موضوع واکنش نشان دادند.

البته واکنش منفی علیه اقدام ایران و حزب‌الله در تامین سوخت مورد نیاز مردم لبنان از سوی شخصیت‌های سیاسی لبنانی مخالف حزب‌الله مانند «سعد حریری» و «سمیر جعجع» که با رفتار و مواضع خود طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر عامل اصلی بحران‌های شدید اقتصادی و اجتماعی در لبنان هستند با واکنش گسترده کاربران لبنانی مواجه شده است.

از آن سو اما؛ خبرنگاران و رسانه‌های صهیونیستی نیز عصبانی از این عبارت نصرالله که گفت: «کشتی‌های حامل سوخت ایران از زمان ارسال خاک لبنان قلمداد می‌شوند»، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی از خود نشان داده و این اقدام حزب‌الله را شکستی دیگر برای اسرائیل و گسترش ابعاد معادله پاسخ‌گویی و بازدارندگی از سوی سیدحسن نصرالله عنوان کرده‌اند.

به هر تقدیر؛ آنچه واضح و مشخص است اینکه؛ اقدام مقتدرانه ایران و حزب‌الله در شکستن محاصره اقتصادی مردم لبنان از سوی محور غربی-عبری-عربی که با همدستی عناصر خائن داخل لبنان فشار بر مردم این کشور را از حد گذرانده بود، موجی از عصبانیت را بین دشمنان داخلی و خارجی محور مقاومت ایجاد کرده که تلاش می‌کنند با شبهه‌افکنی و تحریف واقعیت، موضوع را وارونه نشان دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    13 9
    متحیرم از کسانی که نمی دانند قبلا لبنان با خون جوانان حزب الله صدها برابر بهای این سوختها را پرداخته و اینکه از دلار از آنها گرفته ایم نهایت بی شرمی است. آیا نمی دانیم حزب الله دارد تاوان دفاع از ایران را می دهد یا فکر می کنیم خون و شهادت را می شود با دلار قیمت گذاری کرد؟
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      8 3
      این موجودات معترض تفاله های همان کسانی هستند که در زمان پهلوی نفت ایران را مجاناً به اسرائیل می داد و در ازای آن از کارشناسان صهیونی البته با پرداخت دستمزدهای کلان در نابودی کشاورزی ایران استفاده می کرد و آن پول های نفت هم هرگز به ایران پرداخت نشد!
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    20 6
    دم ایران و سید حسن نصرالله و تجار لبنانی گرم!!!!
  • حمید IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    15 3
    ان شاالله به حق خوبان درگاه پروردگار این توطئه علیه مردم لبنان خنثی و دشمن صهیونیست و امریکای قلدر روسیاه خواهند شد.
  • علی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    16 5
    خداحفظت کنه مردمیدان اعراب تووسیدبدرالدین هستید واسماعییل هنیه مرگ برسران خائن عرب
  • محمد IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    14 3
    اسرائیل آخر روزهای حیات نحسشو سپری می کنه.
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    2 3
    پس صحبتی از مجانی دادن نباشه .. ماه ها قبل سید حسن گفت حتی با پول لبنانی . اگر ترس دارید بروید بخرید
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    1 3
    داره نقشه هاش برای به بن بست کشاندن چندباره تشکیل کابینه لبنان به خطر می افته و دست پاچه شده و کلمات و جملات قصار بر علیه حزب الله و ایران به زبون میاره / حتی اگه این سوخت و بنزین به لبنان نرسه چهره سعد حریری رو برای ملت لبنان رسواتر از قبل کرد / مردم لبنان باید بشناسند این حزب ۱۴ مارس و ی حریری رو
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    2 2
    جانم اقتداااار... وقتی ذلت پذیر نباشی کی میتونه تحقیرت کنه؟
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    1 3
    چطور میشد حداقل یکسالی لبنان را در اختیار حزب الله قرار میدادند . البته با تعهد بدون هر گونه دخالتی. مثل پیمان طائف . دیگر از این اوضاع بدتر نمیشود . قبلا لبنان دولت های دیگر را تجربه نموده . که امروز لبنان با فساد. مشکلات عدیده با فشار بمردم . انفجار و تروریست. مثل آتش زدن تانکرها و یا حمله به تشیع کنندگان حزب الله. .. مواجه است. . امتحان کنند
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    1 2
    گروهی از تجار خوب اومدی!
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    4 1
    «سعد حریری» و «سمیر جعجع» دلقک ها و مترسک های استعمار هستند.
  • محمد عــــــــــــــــــبدی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    مردم لبنان ادمهای باسوادی و فهیمی هستند حتمأ حریری تو دهنی میخورد
  • حسن IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    اکنون زمان آن رسیده که محور مقاومت شامل کشورهای منطقه سازمانها گروها احزاب باهم شوند بدون ملاحظه کانال سوئز وتنگه هرمزرا از زمین و هوا را برای دشمنان غیر قابل استفاده نمایند ان موقع معنی تحربم برای هردوطرف روشن می شود
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    ای ول ایران ای ول حزب‌الله ای ول ازین قدرت بازدارندگي ايران وحزب آلله لبنان آمريکا واسرائیل نگاه چپ هم نمی توانند به‌ کشتی‌ هاي حامل سوخت بکنند پس از ارسال سوخت به‌ ونزوئلا حالا نوبت‌ به‌ لبنان رسيده است‌ صهیونی هشدارهای سید حسن‌ نصرالله را جدی می گیرند لثارات حمله‌ به‌ کشتی‌ حامل سوخت راندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس