کد خبر 1261060
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
ورزشکار پارالمپیکی گرجستان از توکیو اخراج شد

مسؤلان برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو یک ورزشکار گرجستانی را به خاطر رفتار غیرورزشی از توکیو اخراج کردند.

به گزارش مشرق، کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز (جمعه) اعلام کرد یکی از ورزشکاران گرجستان را که اوایل هفته جاری به دلیل حمله به یکی از نگهبانان هتل محل اقامتش بازداشت شده بود، از توکیو اخراج کرده است و باید به کشورش بازگردد. این ورزشکار گرجستانی متهم به این است که یکی از دنده‌های نگهبان هتل محل اقامتش را شکسته است، نگهبانی که بالای ۶۰ سال سن دارد.

زویاد گوگوتچوری دارنده مدال طلای مسابقات جودو در دسته ۹۰- کیلوگرم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ روز دوشنبه توسط پلیس ژاپن بازداشت شده بود. او قرار بود روز سه‌شنبه در دسته ۱۰۰- کیلوگرم به رقابت بپردازد که به خاطر این اقدام غیرورزشی‌اش از حضور در این مسابقات محروم شد.

به گفته پلیس ژاپن، این اتفاق پس از اینکه نگهبان مدنظر به گوگوتچوری و چند ورزشکار دیگر گرجستانی در مورد سر و صدای زیادشان هنگام نوشیدن مشروبات الکلی در راهرو طبقه ششم هتل توکیو هشدار داد، صورت گرفت. گوگوتچوری پس از مثبت شدن تست کرونای یکی از اعضای تیم گرجستان، در هتل قرنطینه شده بود.

پیش از این کمیته سازماندهی المپیک و پارالمپیک توکیو اعلام کرده بود که یکی از ورزشکاران گرجی که به همراه گوگوتچوری مشروب الکلی نوشیده بود را به مدت سه روز از تمرین کردن به‌عنوان مجازات منع کرده است.

کمیته برگزاری بازی‌های پارالمپیک اعلام کرده که به تیم ۱۵ نفره گرجستان که در هتل اقامت داشتند و کمیته پارالمپیک این کشور هشدار جدی در مورد رفتار آنها داده است.

به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا، بازی‌های پارالمپیک با حضور بیش از ۴۴۰۰ ورزشکار از سراسر جهان و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و تنها برخی از دانش‌آموزان ژاپنی شرکت‌کننده در برنامه آموزشی مورد حمایت دولت، این بازی‌ها را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس