نورمحمدی: تیم‌های صنعتی قیمت بازیکنان را بالا بردند/ پرسپولیس با جدایی نوراللهی دچار بحران نمی‌شود

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا نورمحمدی بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات اظهار کرد: تیم‌های صنعتی قیمت بازیکنان را در بازار نقل و انتقالات بالا بردند و باشگاه پرسپولیس باید ببیند که شرایط بودجه اش به چه صورت است تا بتواند بازیکن بگیرد.

نورمحمدی درباره جذب علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی توسط پرسپولیس گفت: ابراهیمی و دهقانی بازیکنان جوان و خوبی هستند و در لیگ برتر بازی کرده‌اند. شاید گل محمدی سرمربی تیم شناخت کاملی از این بازیکنان داشته که آن‌ها را به خدمت گرفته است. امیدوارم که تیم پرسپولیس بازیکنان سابق خود را از دست ندهد، چون جایگزین کردن این بازیکنان خیلی سخت است.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره جدایی  نوراللهی از سرخپوشان بیان کرد: نوراللهی در این چند سال پیشنهاد داشته و درخواست مالی اش با پرسپولیس همیشه فرق داشته است. او خیلی دوست داشت در پرسپولیس بماند و همه کار انجام داد، اما باشگاه هم محدودیت‌هایی دارد و با مبلغ پایین نمی‌توانست نوراللهی را نگه دارد. بازیکن برای پیشرفت خود باید از تیم قبلی خود جدا شود. به نظرم نوراللهی در این چند سال سنگ تمام گذاشت و امیدوارم در تیم جدیدش موفق شود.

پیشنهاد مالی بالای اماراتی‌ها باعث جدایی نوراللهی از پرسپولیس شد 

نورمحمدی درباره پیام خداحافظی نوراللهی اظهار کرد: به طور حتم پیشنهاد اماراتی‌ها خیلی بالاتر  بوده که نوراللهی که آن قدر پرسپولیس را دوست داشت در نهایت از این تیم جدا شد. قبلا هم بازیکنان بزرگی از پرسپولیس جدا شدند و دوباره به این تیم برگشتند. نوراللهی دِین خود را به پرسپولیس ادا کرد و همراه با سرخپوشان به ۵ قهرمانی متوالی و ۲ نایب قهرمانی در آسیا دست یافت. نمی‌توانیم به نوراللهی خرده بگیریم، چون  یک بازیکن یک بار در زندگی فوتبالی خود چنین پیشنهادی را دریافت می‌کند.

او افزود: به نظرم  تیم پرسپولیس با جدایی یک بازیکن دچار بحران نمی‌شود. اگر سرخپوشان بتوانند شاکله اصلی خود را حفظ کنند، به طور حتم مدعی اصلی قهرمانی در فصل آینده خواهند بود.

نبود نوراللهی نمی تواند تیم پرسپولیس را از کار بیندازد 

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اینکه نبود نوراللهی در پرسپولیس احساس می‌شود، گفت: به هر حال یک بازیکن خوب که چند سال در یک پست بازی کرده است، به طور حتم نبودش در چند بازی احساس می‌شود، اما سرمربی برای چنین روزهایی  برنامه ریزی می‌کند تا تیمش با مشکل مواجه نشود. همچنین نبود نوراللهی نمی‌تواند تیم  پرسپولیس را از کار بیندازد.

شهباززاده با پتانسیل بالا ۲۰ گل زده است 

او درباره اینکه سجاد شهباززاده و رضا اسدی بازیکنان مد نظر پرسپولیس برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال هستند، اظهار کرد: شهباززاده در تیم بزرگی بازی کرده و بازیکن قابل و گلزنی محسوب می‌شود و او توانایی‌اش را نشان داده است. امیدوارم او بتواند همین روند خوبش را در پرسپولیس داشته باشد، چون شرایط پرسپولیس فرق می‌کند. رضا اسدی هم در تیم‌های خوب بازی کرده و بازیکن توانمندی است. اگر این ۲ بازیکن بتوانند شرایط خود را با سرخپوشان وفق بدهند به طور حتم می‌توانند موفق باشند. شهباززاده بازیکن با پتانسیل بالایی است که توانسته ۲۰ گل در یک فصل بزند.

شگرد دلالان بالا بردن قیمت بازیکنان است 

نورمحمدی درباره نقش دلالان در بازار نقل و انتقالات گفت:  به هر حال شگرد مدیر برنامه‌ها یا دلالان است که بتوانند بیشترین پول را برای بازیکن بگیرند تا خودشان هم درآمدی کسب کنند. تیم‌های صنعتی برای اینکه بازیکنان استقلال و پرسپولیس را راضی کنند مجبور هستند مبالغ بالایی را پیشنهاد بدهند. همچنین تیم‌های جدید برای اینکه تیمشان را جزو مدعیان لیگ کنند باید رقم‌های خوب بدهند تا بازیکن را راضی کنند و این وسط مدیربرنامه‌ها از این رقم‌ها استفاده می‌کنند و بیشترین فشار به تیم‌های دولتی همانند  پرسپولیس و استقلال وارد می‌شود. بازیکنانی که در لیست خرید سرخابی‌ها هستند از تیم‌های صنعتی پیشنهاد بالاتری دارند.

تیم پرسپولیس ارزش سرمایه گذاری را دارد 

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان مهلت زیادی برای پرداخت پول کالدرون ندارند، بیان کرد: باشگاه پرسپولیس در این چند سال نشان داده که ارزش سرمایه گذاری را دارد و در آسیا هم حضور دارد و این باشگاه نباید دغدغه مالی داشته باشد. به هر حال حامی مالی و وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی باشگاه پرسپولیس کمک کنند تا این دغدغه مالی رفع شود تا سرخپوشان بتوانند یک تیم خوب ببندند.  مسئولان پرسپولیس  باید مشکل کالدرون را  زودتر حل کنند تا بازیکنان فکر چنین مسائلی را نکنند.

او در پایان گفت: امیدوارم امسال تیم پرسپولیس پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال شرکت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس