کد خبر 1260936
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
بایدن تهدید به مرگ شد

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که یک شهروند ۵۸ ساله با ارسال پیام های تهدید آمیز جو بایدن رئیس جمهوری و شماری از اعضای کنگره را به مرگ تهدید کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از وب سایت وزارت دادگستری آمریکا، جان جاکوبز آهرنز شهروند ۵۸ ساله از ایالت اوهایو اعتراف کرد که یک سری پیام به یک تلویزیون محلی ارسال کرده و تهدید کرده که جو بایدن، اعضای کنگره و خانواده های آنها را خواهد کشت.

با توجه به اتهامات وارده، وزارت دادگستری در بیانیه ای اعلام کرد جاکوبز به اتهام تهدید علیه رئیس جمهوری ایالات متحده و دو مورد برقراری ارتباط بین ایالتی با تهدید به مجروح کردن، گناهکار شناخته شد. او در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (اول دی ماه) محاکمه خواهد شد.

بایدن تهدید به قتل شد

طبق بیانیه وزارت دادگستری آمریکا، جاکوبز در پیام های خود تهدید کرده است که در صورت دریافت نکردن پول رییس جمهوری، شماری از اعضای کنگره و خانواده آنها را خواهد کشت.

جاکوبز تنها در یک پیام تهدیدآمیز خود که در فیس بوک منتشر کرد، نوشته بود که در صورت دریافت نکردن پول فرزندان آنان (بایدن و اعضار کنگره) را در سراسر ایالات متحده خواهم کشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی خان IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    3 2
    خ خ خ این که خودش مرده به حساب میاد ، ان قریب جناب عزرائیل یهو یخه اشو بگیره و لنگاش بره هوا ، من جا این (بایدن) احمق بودم زود مسلمان میشدم تا حداقل کافر از دنیا نرم . اگه کسی به این بایدن دسترسی داره پیام منو بهش برسونه با تشکر .
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      0 0
      خداوند خودش حجت را بر همه تمام میکنه اما بایدن دیگه بعید میدونم از کفر و شرک دست بکشه و در مسیر سعادت ابدی بیفته به احتمال زیاد جهنم او را به کفر و بت پرستی زود گذر دنیا انهم در جایگاه بدترین فرعون تاریخ بشریت یعنی ریس جمهوری امریکا اگاه خواهد کرد باز هم خدا کنه عاقبت بخیر بشه و برگرده
    • FR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      0 0
      عالی بود خیلی خندیدم
  • FR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    7 2
    پول و استيل زندگى سگى امريكايى… ببينيد ، طرف دستگير شد و قراره ٣ روز به كريسمس محاكمه بشه، انوقت در ايران هر سلبريتي يا هر فرد معمولي هر چه از سرش ميگذرد از حق و باطل روانه شبكه هاي اجتمايي ميكند و بعضي ها بر عليه امنيت ملي و اب از اب تكان نميخورد و هيچ قانوني بر فضاي مجازي در ايران از مظلوم ستم ديده دفاعي نميكند (تا انجا كه من مطلعم) و بر عليه دروغگو هم عمل نميشد بخدا خيلي بي حساب هست ، بايد يك قانون منسجم با حفظ حق و احترام كاربر براي محافظت از خودشان ايجاد شود
    • FR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      0 0
      حق با شماست ولی شاید دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ارزش بر خورد را ندارند ... شما وقتی مثلا یک خبر را روی خبرگزاری فارس میبینی و همان خبر فارس را روی اینستا گرام از نوع کامنت ها متوجه عمق بی سوادی و بی ارزشی کسانی میشوی که سوادسیاسی شان فقط در حد کینه توزی شبکه های مجازی ست ...
  • GB ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    این کاریکاتور ترامپ است
  • BE ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    شبیه شهرام گداست بنده خدا ، البته بعد از سرنگونی رژیم
  • FR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    البته از اسمش هم معلومه که یک صیهونیست ترامپیست هم البته هست ... هر چند که بایدن هم ارزش ترور ندارد خودش داره مضمحل میشه !
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    1 0
    چندساله دعامیکنیم....اولش که دعا میکردیم ترامپ یابمیره یا گم شه....حالام نشستیم دعامیکنیم بایدن بمیره یاگم بشه...شایدایران آروم وراحت بشن ازاینهمه تحریم...چندساله میخایم یه خونه بسازیم توشمال هرروزقیمت مصالحه آنان وسیمانوووووو میره بالاترمیتونیم بسازیم..ملک وباغ وزمین که اصلا فروش نمیره بنگاههاهمه ورشکست شدن....کارملت همه لنگ برجام شده وتحریم...بایدن اگه بمیره اجابت نفرینای مردم ایرانه چون کارماازدعاگذشته دیگه بایدبشینیم نفرین کنیم....
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      0 0
      بایدن وبقیه شون همه شون توله یک سگ هستند ۴۲ سال هست نتونستند غلطی بکنند اینها می خوان از ملت غیور ایران باج بگیرند ولی کور خونندن رهبری ودولت به این بی شرفها اهميت نگذارید اصلا جوابشون ندین
  • DE ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    اشتباه کرده اونها را به مرگ تهدید کرده بایستی میگفت میخوام بیام پیشتون با هم کیک قهوه بخوریم. هم جوبایدن هم کنگره ای ها قبض روح میشدند این یارو قیافه خودش از مرگ بدتره. کاش واکسن کرونا را شکل این یارو میساختند و کرونا ظرف یک هفته در کل دنیا از بین میرفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس