کد خبر 1260931
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
بحران در یکی از بزرگترین بیمارستان‌های تهران+فیلم

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) گفـت: می‌توانم بگویم هیچ موقع در طول این یک سال‌ونیم گذشته که از کرونا در کشور می‌گذرد، بیمارستان ما به این شلوغی نبود.

به گزارش مشرق، حسن ابوالقاسمی  در خصوص وضعیت بیمارستان بقیه‌الله (عج) در پیک پنجم کرونا گفـت: می‌توانم بگویم هیچ موقع در طول این یک سال‌ونیم گذشته که از شیوع کرونا در کشور می‌گذرد، بیمارستان ما به این شلوغی نبوده و بدون اغراق تعداد مراجعان و میزان انتقال ویروس در این موج نسبت به تمامی موج‌های قبلی بیشتر شده است و این در حالی است که متاسفانه با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم مواجه هستیم و ماسک نزدن بسیار شایع است و همچنین اقدامات پیشگیرانه‌ای نظیر اعمال تعطیلی‌ها هم که صورت می‌گیرد، به خوبی انجام نمی‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه ما با هجوم گسترده مردم به بیمارستانمان مواجه هستیم، افزود: بیمارستان بقیه‌الله (عج) یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های کشور است و ما در حال حاضر برای پذیرش بیمارن با بحران روبه‌رو هستیم و حتی نمازخانه بیمارستان را هم به درمان بیماران کووید اختصاص دادیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم خدمتی بی منت را به مردم ارائه کنیم، ادامه داد: از مردم هم توقع داریم که به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، چرا که کادر درمان واقعا خسته شده اند و دیگر تحمل این فشار بالای بیماری را ندارند و اگر همه افراد تمام پروتکل‌ها را به صورت دقیق رعایت کنند، در مکان‌های شلوغ رفت‌وآمد نکنند، به سفر نروند، تا حد امکان اگر کار ضروری ندارند در خانه بمانند، دید و بازدیدهای خانوادگی را کنار بگذارند و همیشه از ماسک استفاده کنند، می‌توان تا حد زیادی بیماری را کنترل کرد، اما اگر این اتقافات رخ ندهند باید منتظر گرفتاری‌ها، بستری‌ها و مرگ‌ومیرهای بیشتری حتی برای بیماران جوان‌تر باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    3 5
    سفر نرن در جاهای شلوغ نباشند ولی در عزاداری شرکت کنند ، والله من ضد دین نیستم ولی همین کارها چهره دین را مخدوش میکنه ، آخه چرآ ما کمی فکر نمی کنیم ؟
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      0 3
      اتفاقا سفر بروند و هر چه می خواهند عیاشی کند در روزهای عزا به سبک بنی امیه اما به عزاداری های خلوت فعلی گیر بدهند. در حالی که در عراق نه نمکی هست و نه واکسن و نه کرونا و عزاداری هم پر شور و کامل برگزار می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس