سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه در راه اندازی و اعزام تیم های واکسیناسیون به مراکز تجمیعی واکسیناسیون وزارت بهداشت همکاری نموده و تا پایان طرح همراه با کادر درمان است.

به گزارش مشرق، دریادار پاسدار علی رضا تنگسیری اظهار کرد: با لبیک به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای حفظه الله و ابلاغ فرمانده محترم کل سپاه، به استفاده حداکثری از همه ظرفیت ها و بسیج کادر درمانی جهادی، تمام بخش های بیمارستانی نیروی دریایی سپاه در شهرهای بوشهر، شیراز، بندرعباس، چالوس، چاه مبارک و بندرلنگه برای ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی فعال هستند و در مراکز درمانگاهی ماهشهر، چابهار، جاسک، چالوس و بندرلنگه، با راه اندازی کلینیک‌های حاد تنفسی مشغول خدمت رسانی هستند.

وی افزود: با درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت، یک واحد بیمارستان صحرایی مزین به نام شهید فاطمی(ره) در بندرعباس  با مراجعه روزانه بیش از ۴۰۰ نفر و یک واحد مزین به نام شهید محمدی ها در بندر لنگه با مراجعه روزانه بالغ بر ۱۰۰ نفر  برپا و راه اندازی شده است.

دریادار تنگسیری ابراز داشت: هم اکنون بیمارستان های امام رضا(ع) چالوس با ۳۰ تخت، بیمارستان مسلمین شیراز با ۱۰۰ تخت، بیمارستان حضرت قایم در بوشهر با ۳۰ تخت، بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک با ۳۰ تخت، بیمارستان شهید محمدی‌های بندرلنگه با ۴۰ تخت و بیمارستان صاحب الزمان (عج) با ۴۰ تخت و ... جمعا ۳۲۰ تخت ثابت بیمارستانی و بیش از ۱۰۰ تخت بیمارستان صحرایی مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است خدمات رسانی سریع و مطلوب به مردم عزیزمان است و ما هر چه در نیروی دریایی سپاه در حوزه بهداشت و درمان داشته ایم به میدان آورده ایم، بخش های سی تی اسکن با نهایت ظرفیت در مراکز بیمارستانی مشغول سرویس دهی هستند.

سردار تنگسیری در ادامه افزود: در جغرافیای استان هرمزگان یک فروند بالگرد مأمور نموده ایم هر جا مریض حاد و اورژانسی در مناطق دوردست و صعب العبور وجود دارد با هماهنگی مرکز اورژانس هرمزگان، در اسرع وقت به مراکز درمانی ثابت انتقال دهند؛ در مورد توزیع ماسک، همه یگان های نیروی دریایی سپاه به نواحی همجوار کم برخوردار، این خدمات مستمرأ انجام می دهند.                  

دریادار تنگسیری در خصوص طرح واکسیناسیون کوید ۱۹ افزود: با تشکیل تیم های بهداشتی در محل بیمارستان های استقراری ندسا با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی مراکز استانی، ترزیق واکسن  کوید ۱۹ در حال انجام است  ضمن اینکه جزایر خلیج فارس هم تماما واکسیناسیون آن انجام شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس