کد خبر 1260140
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
تعلل در نقل وانتقالات استقلال عجیب است/نگران جدایی بازیکنان هستیم

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تعلل در نقل و انتقالات به معنی از دست رفتن فصل آینده است و باشگاه استقلال باید سرعت و دقت را چاشنی کارش کند.

به گزارش مشرق، محمد نیک سیرت پیشکسوت استقلال و مربی فوتبال اظهار داشت: تنها سالی که شاکله استقلال حفظ شد، فصل پیش بود که آن هم اتفاقاتی افتاد تا همان تیمی که شاکله‌اش حفظ شد، نتواند جام بگیرد و فصل را بدون جام به پایان برساند. متاسفانه به نظر من باز هم این تیم در آستانه تغییر و تحول زیاد به لحاظ فنی است. چراغ اول با جدایی محمد نادری شروع شد و شاید این روند همچنان ادامه داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه باشگاه در انجام مذاکرات تعلل می‌کند که این بسیار عجیب است. این تیم باید یک ماه بعد به مصاف الهلال برود و هر نتیجه‌ای در آن بازی بگیرد به پای شما نوشته می‌شود آقای مجیدی؛ پس باید شما و باشگاه تمام تلاش تان را برای سرعت بخشیدن در کنار دقت به امور نقل و انتقالات داشته باشید.

وی اضافه کرد: با اینکه به ظاهر نزدیک باشگاه نیستیم، اما دلیل نمی‌شود که از اتفاقات داخلی آن بی خبر باشم. ما از خانواده استقلال هستیم، نه نسبت به آن بی تفاوت هستیم و نه نسبت به آن بی اطلاع.

بیشتر بخوانید:

مجیدی: فرهاد از ماه‌ها قبل مذاکره با بازیکنان را شروع کرده

نیک سیرت خاطرنشان ساخت: پرسپولیس، سپاهان و گل گهر که به نظر می‌رسد تیم‌های مدعی فصل آینده باشند با سرعت و قدرت وارد نقل و انتقالات شدند و بازیکنان مورد نظرشان را جذب می‌کنند. اما استقلال چه کار کرده؟ با کدام بازیکن مذاکره شده؟ حتی بازیکنان خودمان که قراردادشان تمام شده هم هنوز بلاتکلیف هستند و نگرانی ما این است که یکی یکی جدا شوند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: استقلال برای آنکه فصل بعد بتواند حداقل یک جام بگیرد باید یک خانه تکانی اساسی داشته باشد؛ باید این تیم شخم بخورد و ساختار آن تغییر کند. با این شکل مدیریت و این ساختار، استقلال تا ۱۰ سال بعد هم دستش به جام نخواهد رسید.

مهاجم سابق آبی پوشان در خصوص از دست رفتن قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: برای یک شادی کوتاه مدت خوب بود استقلال قهرمان می‌شد، اما به سود خود استقلال بود که در این مسابقات قهرمان نشود.

وی در توضیح این مطلب بیان داشت: اگر استقلال در شرایطی که نه پول داشت، نه مدیریت قوی و نه زیرساخت‌های لازم برای قهرمانی، قهرمان می‌شد، یک کار اشتباه جواب داده بود و این اشتباه تبدیل به یک بدعت می‌شد. در آینده هم مدیران می‌گفتند وقتی هیچ چیزی سر جای خودش نبود قهرمان شد، پس باز هم می‌شود با بی اعتنایی به تیم و بدون هزینه قهرمان شد. قهرمان نشدن استقلال در جام حذفی شاید هواداران را ابتدا ناراحت کرده باشد، اما باعث شد تا یک روند اشتباه بدعت نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    1 1
    نگران نباشید فصل بعد با اومدن فتح الله زاده جام برای شماست
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    3 0
    این مافیای لعنتی لنگی دولت به دنبال این هست که استقلال در این مرحله حذف بشه که در مراحل بعدی موی دماغ پیروزی نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس