مجیدی: باید تمرکزمان روی بازی با الهلال باشد/فرهاد از ماه‌ها قبل مذاکره با بازیکنان را شروع کرده

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی از ماه‌ها قبل به مساله صحبت با بازیکنان ورود کرده و نقل و انتقالات با نظر مستقیم او انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، فرزاد مجیدی در خصوص فعالیت باشگاه استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: تمام مجموعه در حال تلاش شبانه روزی است که با نظر سرمربی بازیکنان مدنظر جذب شوند. فرهاد مجیدی به ایران برگشته و اکنون در تهران است. احتمالا امروز به باشگاه می‌آید و جلسه نهایی در مورد بازیکنان برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا کار استقلال در نقل و انتقالات سخت است، گفت: کار تمام تیم‌ها سخت است. نگرانی هواداران به حق است. چندسال است که از این موضوع ضربه خوردند. تمام تلاشمان این است که نگرانی آن‌ها برطرف شود و تیم خوبی که هواداران دوست دارند را آماده کنیم. زمان کوتاهی برای یک بازی خیلی مهم( با الهلال)داریم. از هواداران‌هم خواهش می‌کنم صبور باشند و اجازه بدهند مجموعه کارش را انجام بدهد. باید تمام تمرکزمان روی آن بازی مهم باشد. هواداران باید انرژی مثبت بدهند تا کارهایمان را انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید:

استقلال فقط ۸ بازیکن ثابت دارد

مجیدی در مورد جلسه امروز در باشگاه استقلال عنوان کرد: جلسه درون باشگاهی بود. احساسم این است که یک سری مسائل باید در داخل باشگاه حل شود. اجازه بدهید مسائل باشگاه توسط مدیرعامل و سرمربی اعلام شود. همه دوستان از جمله احمد مددی در جلسه حضور دارد. تمام هدفمان این است که کارهای لازم برای استقلال را انجام بدهیم. هواداران بدانند تمام موضوعات را به آن‌ها اطلاع می‌دهیم و مساله خاصی هم فعلا وجود ندارد.

مجیدی در مورد اینکه هواداران نگران تمدید قرارداد بازیکنان هستند و آیا سرمربی صحبتی با بازیکنان داشته، گفت: فرهاد از ماه‌ها پیش به این مساله ورود کرده، اگر بازیکنی هم جذب می‌شود با نظر مستقیم او است. اینطور نیست که همین الان بگوییم فلان بازیکن را می‌خواهیم. اگر بازیکنی را هم بخواهیم در مورد آن بحث و بازی‌هایش آنالیز می‌شود. کادرفنی ما شبانه روزی کار می‌کند.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند چند درصد از خواسته‌های فرهاد مجیدی برای جذب یا تمدید با بازیکنان عملی می‌شود، اظهار داشت: اجازه بدهید نقل و انتقالات تمام شود و بعد درصد آن را بگوییم. الان اتفاقی نیفتاده است. همه باید امیدوار باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    2 0
    کمک سرپرست؟؟ واقعا خنده دار
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 1
    سرآخر هم با این قایم باشک بازیهاش یک بازیکن هم نمی تونه بخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس